Autor |
Wiadomość |
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-06-26, 18:31
|
|
|
Wizualnie to dopiero bede to dobracowywał.jutro zrobie kompensacje z tyłu i przeloze mapsensor przed wtryski. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-26, 18:45
|
|
|
jak na amatora i tak ujdzie |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-06-26, 18:59
|
|
|
Tak fakt, większość przeszkolonych "speców" robi znacznie gorzej |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-06-27, 21:44
|
|
|
zrobilem tak jak radziliscie-kompensacja z tylu i mapsensor zaraz za filtrem a przed wejsciem na wtryski.przez weekend nie zalozylem pokrywy na sterowniki i dzis patrze a obrotomierz skacze na jalowym do 3 tys i akwarium w puszcze ze sterownikami na podszybiu .ale udalo sie wysuszyc.ale temp gazu po ostrej jezdzie na jalowym 50-55 stopni.
parownik ruszac cos w ogole? nie dotykalem regulacji i cisnienie okolo 1.2 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-28, 06:51
|
|
|
jak jest dobrze to po co ? |
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-06-28, 11:40
|
|
|
no ja nie wiem czy ma byc 1.2 inna wartosc dlatego pytam. |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-06-28, 16:43
|
|
|
czy ktoś wymieniał uszczelki kolektorów wydechowych w ABZcie ? interesuje mnie czy trzeba ruszać sanki/silnik czy da rade sie tam wcisnac z rękoma żeby wszystko poodkrecac |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-28, 20:40
|
|
|
w aqf nie wyciągniesz kolektorów na aucie
np
to pewnie podobnie |
|
|
|
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-06-28, 22:04
|
|
|
rury wydechowe od kolektora odkrecisz bez kanału nawet a kolektory nie wiem |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-06-30, 17:37
|
|
|
chodzi mi o ABZta |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-06-30, 23:54
|
|
|
Da rade to zrobic w ABZ ale gimnastyki jest sporo.
Kolektor od strony kierowcy bez zadnych problemow zdejmiesz tylko trzeba bedzie troche naciagnac silnik na lewa strone zeby zszedl ze szpilek
Kolektor od strony pasażera wymaga dmontażu alternatora i całej chłodnicy oleju razem z obudową filtra olejowego (koniecznie oringi wymien wtedy, okular i najlepiej krociec dotocz z jakiegos metalu)
Roboty masa z tym jest i w kazdym kolektorze jest po jednej nakrętce takiej ze sie kazdą odkręca ladnych kilkanascie minut bo nie ma jak ręki wlozyc. Dodatkowo odkręcenie tych srub co lacza kolektor z portkami to tez niezla gimnastyka, szczegolnie jak sa szpilki przerdzewiale na maksa (ja musialem 4 na 6 tych szpilek wymienic a one maja blokady z blaszkami antyprzekreceniowymi wiec bez spawania sie nie obeszlo)
Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-07-01, 21:03
|
|
|
o to mo chodzilo, wiem na co sie szykowac
a miedzy kolektorami a portkami jest jakies uszczelnienie ? jak to wyglada ? bo etka nic tam nie pokazuje |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-01, 21:45
|
|
|
blaszka taka |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-01, 22:03
|
|
|
Bugalon napisał/a: | Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie. | Wyciągnięcie silnika ze skrzynią to około 6 godzin roboty i kolektory jak na dłoni ...więc raczej nie opłaca się targać samych kolektorów |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-07-01, 22:12
|
|
|
danishow napisał/a: | Bugalon napisał/a: | Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie. | Wyciągnięcie silnika ze skrzynią to około 6 godzin roboty i kolektory jak na dłoni ...więc raczej nie opłaca się targać samych kolektorów |
wyciagniesz silnik w 6 godizn bez podnosnika, zurawika na silniki i na kanale 1m glebokosci ?:) bo ja nie, wole na spokojnie podlubac nawet i 2 dni |
|
|
|
|
|