Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-07, 21:03
|
|
|
Apophis napisał/a: | katastrofa...mogli te wkretki na samej gorze dac jak to niemcy lubią | -TAK JAK W BRC |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-07, 21:06
|
|
|
Nie pitol ja nie mam tak schrzanione... |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-06-07, 21:11
|
|
|
Te wkrętki to tzw. "Inliner", w środku są plastikowe rurki podprowadzone prawdopodobnie pod zawory ...prawdopodobnie bo taka była idea twórców ale czy tak jest przekonasz się jak rozbierzesz |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-06-07, 22:41
|
|
|
a nie dotykam sie tego
jutro wrzuce zdjecie mojego kolektora bo jakis postep prac jest. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-06-08, 07:26
|
|
|
Taaa, ciekawe jak te inlinery ominą zmienną geometrię jak są wrypane na samej górze kolektora
danishow napisał/a: | Te wkrętki to tzw. "Inliner", w środku są plastikowe rurki podprowadzone prawdopodobnie pod zawory ...prawdopodobnie bo taka była idea twórców ale czy tak jest przekonasz się jak rozbierzesz |
|
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-08, 07:48
|
|
|
O ile dobrze pamiętam konstrukcję kolektora, to zmienne fazy realizowane są w jego środku, więc jeśli zrobi się wkrętki we właściwym miejscu (w ostatnim odcinku nad wtryskami), to nie powinno być problemu ze zmiennymi fazami. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-08, 10:03
|
|
|
W BFM jest dwufunkcyjny to może łatwiej tam tak zapodać |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-08, 11:12
|
|
|
tylko po co ?
takie cuda się robi jak nie można nawiercić kolektora i inaczej nie można
nie w tym wypadku
A czy wam się wydaje że do tego wiercenia kolektor był zdejmowany
mniam mniam dobre opiłki |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-06-09, 20:03
|
|
|
Dokładnie pepi, wszystkie te cuda to pic na wodę, fotomontaż by zamydlić oczy klientom |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-06-25, 15:14
|
|
|
instalacja załozona.po krotkiej jezdzie nie stwierdzzilem roznicy pomiedzy pb a lpg.silnik chodzi rowno,nie wybija gazu na 2 biegu do odciecia-wiecej nie probowalem.teraz pytanie jak to zestroic? chyba cisnienie jest za duze.
edit
cos poczytalem cos podzialalem i zrobilem mapy benzyny i gazu.w miare sie pokryly
przejechalem okolo 60 km na gazie.
ze startu zatrzymanego do 200 cisnienie na reduktorze spadlo z 1.25 do okolo 1-1,1 bara.
mnoznik na jalowym jest 1.2 ale na wyzszym obciazeniu spada ponizej 1. czy moze tak zostac?
temp gazu 50-55
temp parownika 65-70
czy te wartosci sa prawidlowe?
wiem ze sie nie znam i mecze Was ale czego sie nie robi w imie nauki |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-26, 10:37
|
|
|
A coś dał ?
i daj foty jeśli można zawsze to dla tych co pierwszy raz zakładają będzie jakiś wyznacznik
ewentualnie ktoś może skrytykuje twój montaż
Wartości mało realne zazwyczaj temperatura jest połową temperatury parownika
Rano przed odpaleniem porównaj czy oba czujniki pokazują to samo mają pokazywać podobnie tyle ile ma otoczenie |
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-06-26, 17:10
|
|
|
KME nevo pro,wtryski hana zielone,kme Twin,faro 8mm wielozawor tomasetto extra.
tak mysle teraz ze czyjnik temp gazu przeloze na wlot do listwy bo przy wartunkach idealnych ten gaz w kompensacji"stoi"
zdjecie jest jeszcze przed izolacja i ulozeniem wiazek
nie przejmowalem sie wygladem i tym czy pokrywy sie zmieszcza czy nie.dla mnie nie ma to znaczenia.
co do krytyki to zapraszam.to jest moja pierwsza instalacja i nigdy nie mialem do czynienia z lpg
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-06-26, 17:26
|
|
|
mahoney99, ale pojechałeś z tematem |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-06-26, 17:28
|
|
|
nie boj sie. nie wybuchnie |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-06-26, 18:07
|
|
|
mahoney99 napisał/a: | nie boj sie. nie wybuchnie | Nie mam czego się bać, mieszkam wystarczająco daleko ...będziesz na zlocie?
Nie no żarcik, wracając do tego pająka. Kompensację robi się za wtryskami by wyrównać ciśnienie.
Mapsensor musi być w strudze gazu, czyli za którym z filtrów ...NIE na kompensacji !
Reszta to kosmetyka i mi się to w ogóle nie podoba, można było zrobić tak:
lpg.jpg
|
|
Plik ściągnięto 122 raz(y) 153,3 KB |
|
|
|
|
|
|