Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-06-07, 21:03   

Apophis napisał/a:
katastrofa...mogli te wkretki na samej gorze dac jak to niemcy lubią :D
-TAK JAK W BRC :]
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-07, 21:06   

Nie pitol ja nie mam tak schrzanione...
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-06-07, 21:11   

Te wkrętki to tzw. "Inliner", w środku są plastikowe rurki podprowadzone prawdopodobnie pod zawory ...prawdopodobnie bo taka była idea twórców ale czy tak jest przekonasz się jak rozbierzesz ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-06-07, 22:41   

a nie dotykam sie tego :]
jutro wrzuce zdjecie mojego kolektora bo jakis postep prac jest.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-06-08, 07:26   

Taaa, ciekawe jak te inlinery ominą zmienną geometrię jak są wrypane na samej górze kolektora :)


danishow napisał/a:
Te wkrętki to tzw. "Inliner", w środku są plastikowe rurki podprowadzone prawdopodobnie pod zawory ...prawdopodobnie bo taka była idea twórców ale czy tak jest przekonasz się jak rozbierzesz ;)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-06-08, 07:48   

O ile dobrze pamiętam konstrukcję kolektora, to zmienne fazy realizowane są w jego środku, więc jeśli zrobi się wkrętki we właściwym miejscu (w ostatnim odcinku nad wtryskami), to nie powinno być problemu ze zmiennymi fazami.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-08, 10:03   

W BFM jest dwufunkcyjny to może łatwiej tam tak zapodać <bezradny>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-06-08, 11:12   

tylko po co ?
takie cuda się robi jak nie można nawiercić kolektora i inaczej nie można
nie w tym wypadku
A czy wam się wydaje że do tego wiercenia kolektor był zdejmowany :]
mniam mniam dobre opiłki
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-06-09, 20:03   

Dokładnie pepi, wszystkie te cuda to pic na wodę, fotomontaż by zamydlić oczy klientom :D
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-06-25, 15:14   

instalacja załozona.po krotkiej jezdzie nie stwierdzzilem roznicy pomiedzy pb a lpg.silnik chodzi rowno,nie wybija gazu na 2 biegu do odciecia-wiecej nie probowalem.teraz pytanie jak to zestroic? chyba cisnienie jest za duze.

edit

cos poczytalem cos podzialalem i zrobilem mapy benzyny i gazu.w miare sie pokryly
przejechalem okolo 60 km na gazie.
ze startu zatrzymanego do 200 cisnienie na reduktorze spadlo z 1.25 do okolo 1-1,1 bara.
mnoznik na jalowym jest 1.2 ale na wyzszym obciazeniu spada ponizej 1. czy moze tak zostac?
temp gazu 50-55
temp parownika 65-70
czy te wartosci sa prawidlowe?
wiem ze sie nie znam i mecze Was ale czego sie nie robi w imie nauki :>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-06-26, 10:37   

A coś dał ?
i daj foty jeśli można zawsze to dla tych co pierwszy raz zakładają będzie jakiś wyznacznik
ewentualnie ktoś może skrytykuje twój montaż :P

Wartości mało realne zazwyczaj temperatura jest połową temperatury parownika
Rano przed odpaleniem porównaj czy oba czujniki pokazują to samo mają pokazywać podobnie tyle ile ma otoczenie
 
 
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-06-26, 17:10   

KME nevo pro,wtryski hana zielone,kme Twin,faro 8mm wielozawor tomasetto extra.
tak mysle teraz ze czyjnik temp gazu przeloze na wlot do listwy bo przy wartunkach idealnych ten gaz w kompensacji"stoi"
zdjecie jest jeszcze przed izolacja i ulozeniem wiazek
nie przejmowalem sie wygladem i tym czy pokrywy sie zmieszcza czy nie.dla mnie nie ma to znaczenia.
co do krytyki to zapraszam.to jest moja pierwsza instalacja i nigdy nie mialem do czynienia z lpg
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-06-26, 17:26   

mahoney99, ale pojechałeś z tematem <boisie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-06-26, 17:28   

nie boj sie. nie wybuchnie <jezyk2>
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-06-26, 18:07   

mahoney99 napisał/a:
nie boj sie. nie wybuchnie
Nie mam czego się bać, mieszkam wystarczająco daleko :P ...będziesz na zlocie? <hmm>

Nie no żarcik, wracając do tego pająka. Kompensację robi się za wtryskami by wyrównać ciśnienie.
Mapsensor musi być w strudze gazu, czyli za którym z filtrów ...NIE na kompensacji !
Reszta to kosmetyka i mi się to w ogóle nie podoba, można było zrobić tak:

lpg.jpg
Plik ściągnięto 122 raz(y) 153,3 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.