Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-18, 11:28
|
|
|
bezpieczniej jest z alternatora np
A po co wam obd? wystroić dobrze i nie podpinać w starych autach |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-18, 12:04
|
|
|
pepi napisał/a: | A po co wam obd? wystroić dobrze i nie podpinać w starych autach |
Dobra instalka z OBD działa lepiej jak zapięta na sztywno. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-07-18, 13:46
|
|
|
Apophis napisał/a: | pepi napisał/a: | A po co wam obd? wystroić dobrze i nie podpinać w starych autach |
Dobra instalka z OBD działa lepiej jak zapięta na sztywno. |
Dobrze powiedziane DOBRA INSTALKA !!! .Z czasem parametry wtrysków ulegają zmianie tak samo stabilnośc reduktora, a automatyczne korekty sobie same to skorygują. |
_________________
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-07-18, 19:40
|
|
|
A zapłon z plusa wtrysków? Komp gazowy nie obciąża tej linii - to bardziej informacyjne złącze. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-18, 20:31
|
|
|
krisker napisał/a: | A zapłon z plusa wtrysków? | Zapomnij o takim drutowaniu, wpłynie to niekorzystnie na działanie instalacji. Plusa po zapłonie znajdziesz pod drewnianym deklem a kable przeciągniesz tam bez większego problemu z puchy gdzie siedzi sterownik silnika i skrzyni |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-07-18, 21:03
|
|
|
danishow napisał/a: | Plusa po zapłonie znajdziesz pod drewnianym deklem |
Możesz sprecyzować? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-18, 21:06
|
|
|
Pod dywanikiem w nogach pasażera masz "puszkę" z przekaźnikami i tam też możesz podpiąć stały plus, masę i plus po zapłonie.
pucha.jpg
|
|
Plik ściągnięto 19 raz(y) 209,97 KB |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
miaziol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 67 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2016-07-18, 21:40
|
|
|
Ja sobie tak myślę że do tej pory ustawiane obd było zawsze na auto teraz zrobię to trochę inaczej i ustawię od razu na slow init może to pomoże. Jak podpinam się pod ecu kablem to właśnie tak ustawia mi to vcds. Inna rzecz którą zauważyłem to w momencie kiedy mam wpięty skanerek pod obd to sterownik lpg też nie łapie komunikacji z ecu. Zaczynam się zastanawiać czy nie wpiąć się gdzieś bezpośrednio w magistralę danych zwłaszcza że nie jest to za duży problem i wszystkie potrzebne kable są w skrzynce z ecu. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-07-18, 21:56
|
|
|
miaziol, przeczytaj instrukcje jeżeli wpinasz skaner to agis się rozłącza z obd.
Ustaw uśrednianie korekt na trochę dłuższy czas |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-19, 06:42
|
|
|
Apophis napisał/a: | Dobra instalka z OBD działa lepiej jak zapięta na sztywno. | - głupoty i tyle
W nowszych autach jest coś w tym ale panowie nie w zabytkach . |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-07-19, 07:40
|
|
|
A w kwestii drutów - jest przejście z pudła sterowników do centralki elektrycznej w nogach pasażera? Przyglądałem się ale nie widzę bezpośrednio, chyba że jakoś od spodu? |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
miaziol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 67 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2016-07-19, 08:22
|
|
|
Zabytek nie zabytek skoro są takie możliwości to ma to działać. Najwyżej trzeba męczyć producenta i niech dostosowuje firmware sterownika. Jak będzie potrzeba pojadę do nich i będę robił za królika
Dodano: 2016-07-19, 08:24
[quote="Ukaniu"]A w kwestii drutów - jest przejście z pudła sterowników do centralki elektrycznej w nogach pasażera? Przyglądałem się ale nie widzę bezpośrednio, chyba że jakoś od spodu?[/quote]
Jest bez problemu spód pudła sterowników wchodzi bezpośrednio do kabiny nie trzeba tam nic wiercić cudować wystarczy przepchnąć kable fabrycznymi przepustami. |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-07-19, 08:37
|
|
|
miaziol napisał/a: | Jest bez problemu spód pudła sterowników wchodzi bezpośrednio do kabiny nie trzeba tam nic wiercić cudować wystarczy przepchnąć kable fabrycznymi przepustami. |
O! I to jest wartościowa wiadomość |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-19, 09:23
|
|
|
pepi napisał/a: | - głupoty i tyle
W nowszych autach jest coś w tym ale panowie nie w zabytkach . |
Mam zabytka i wiem co mam a ty sie nie znasz |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-07-19, 09:28
|
|
|
Ja podobno nie mam dylematu bo ABZ MR96 chyba nie komunikuje się z Agisem - tak wyczytałem na forum.
Miaziol - dziękuję za info!
Właśnie jestem na etapie spawania nierdzewnego wspornika pod parownik i filtry. Niestety filtr fazy ciekłej musiałem dać od spodu. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|