Autor |
Wiadomość |
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-10-04, 07:36
|
|
|
Obserwuję zjawisko takie, że na jałowych obrotach powoli trzeba korygować czas otwarcia. Najpierw przy ciśnieniu 1,15 obliczył +0,15. Potem widać było, że zeszło na 0 a dziś w zasadzie aby zachować czas benzyny w okolicy 2,9ms muszę dac korektę suma minimum -0,5ms.
Pod koniec zakresu dla dużych obciążeń liczy korektę ponad - 20%.
I teraz sobie myślę czy jednak nie założyć dysz?
//
Dysze wstawiłem. Rozwierciłem je na 2,7 z małym haczykiem.
Ciśnienie zmniejszyłem do lekko ponad 1.
Kalibracja wyliczyła czas +0,45. Korekcja startuje z +10 i spada pod koniec na -20.
Pewnie dysze 2,5 przy takich krótkich wężykach dały by też radę.
Taki sobie eksperyment :-) |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-10-23, 19:52
|
|
|
Panowie mam pytanie bo będę montował pojedyncze wtryski w mojej A8 ! wiem że musze kupić dwa "grzebienie" jednak nie mają one wyjścia na kompensacje np taki
http://allegro.pl/rozdzie...5314506834.html
jak zrobić tą kompensacje ?
A druga sprawa muszę wpiąć się gdzieś z map sensorem i w aktualnych listwach mam wyjście ( króciec ) na przewód do mapsensora tu tego nie ma jak to zrobić żeby to działało |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-23, 19:58
|
|
|
meir, a czemu nie na pojedynczym rdzielaczu jak u mnie czy danishow'a np.?? Wtedy bardzo łatwo zrobić kompensacje
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-10-24, 06:05
|
|
|
Przeraża mnie troche ilość łączeń przewodów ale pewnie tak zrobie tylko nie wiem czy te pojedyńcze rozdzielacze bedą pasować do wtrysków apis solo fast ?
Widzę ze masz na kompensacji dokładnie to co potrzebuje ten króciec do map sensora, gdzie go kupowałeś ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-10-24, 06:48
|
|
|
te metalowe trójniki odradzam ja u siebie nie mogłem ich uszczelnić
ze dwa razy wymieniałem gumki i śmierdziało .
Co do tych rozdzielaczy śruby wykręć i daj tam śruby takie jak są np przy listwie valtek i sobie zrobisz to co trzeba |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-10-24, 07:08
|
|
|
pepi napisał/a: | te metalowe trójniki odradzam ja u siebie nie mogłem ich uszczelnić |
Te metalowe trójniki polecam. Nie ma problemu ze szczelnością i łatwo się demontuje z wtryskiwacza. Poza tym łatwo ułożyć wąż zasilający i, jak wspomniano, kompensację. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-24, 08:30
|
|
|
krisker napisał/a: | pepi napisał/a: | napisał/a: te metalowe trójniki odradzam ja u siebie nie mogłem ich uszczelnić . |
Te metalowe trójniki polecam. Nie ma problemu ze szczelnością i łatwo się demontuje z wtryskiwacza. Poza tym łatwo ułożyć wąż zasilający i, jak wspomniano, kompensację. |
u mnie też problemu nie ma jak na razie ze szczelnością.
meir napisał/a: | Widzę ze masz na kompensacji dokładnie to co potrzebuje ten króciec do map sensora, gdzie go kupowałeś ? |
ja jak wymieniałem instalkę na ZENITHa to był już w komplecie. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-10-24, 11:45
|
|
|
A mapsensor wpiac na kompensacji czy gdzie indziej ? Bo widze na fotce ze u ciebie jest na kompensacji wlasnie |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-24, 12:21
|
|
|
słuchaj ja to wszystko robiłem pod okiem mojego gazownika, i on tak radził.
Auto chodzi obłędnie praktycznie nie czuje różnicy między pb a lpg. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2016-10-24, 12:45
|
|
|
Mapsensor wpiac na kompensacji dosłownie
Pozdrawiam |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-10-24, 13:06
|
|
|
No to kompletuje tajle i trzeba bedzie rezać licze na pomoc w strojeniu |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
Lukiluxs
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2016-10-24, 20:40
|
|
|
Na zdjęciu u kolegi martin jeden błąd w montażu przy filtrze z cewka brak kompensacji to duży błąd każda baryłkę to zwężenie przewodu miedzianego, na wejściu i wyjściu powinna być kompensacja |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-24, 22:20
|
|
|
Lukiluxs, powiem Ci że wszystko jest tak zestrojone, że nie ma żadnego odczuwalnego negatywnego wpływu na działanie tej instalki ciśnie do odcinki bez spadku ciśnienia ani przełączania awaryjnego na pb... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2017-01-02, 23:09
|
|
|
Ostatnio odpalilem samochod i wrocilem po 20 minutach i temp 90 ale z nawiewow leci chlodne powietrze.przygazowalem tak do 1200 obrotow i po paru sekundach zaczelo leciec cieple.tez tak macie?parownik wpiety rownolegle z nagrzewnica.
mahoney99, przeczytaj ów temat lub użyj opcji Szukaj ...wielokrotnie było o tym pisane i nie tylko w tym temacie ! |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-01-09, 14:41
|
|
|
Witam planuje wymienić wtryskiwacze gazowe w swoim ABZ . Biorąc pod uwagę HANA to jaki kolor jakie dysze i jakie ciśnienie , reduktor mam KME GOLD instalacja STAG 300-8. Napiszcie jak ma ktoś już w swoim ABZ jakąś sprawdzoną kombinację . Już widzę że mam kilka błędów instalacyjnych odnośnie map sensor oraz podciśnienia które ktoś podpiął na czole kolektora ssącego. |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|