Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-26, 18:12   

Ładnie poukładane wtryskiwacze, reszta mi się nie podoba :P
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-26, 20:10   

pepi napisał/a:
ja mam pomiędzy :]

Pewnie w takiej sytuacji masz bardzo realną temperature strugi LPG[/quote]- a czemu mam nie mieć ?
przynajmniej mam uśrednioną :]
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-27, 08:10   

Już widzę niedoróbki i błędy:

- Za mały przepływ cieczy przez parownik.
Temperatura parownika przy bucie spada do 54 stopni. Zakładam, że to już za duży spadek?
Bo dziś było +3 a co będzie jak będzie -23.
Trochę za długo się przełączał rano. Sprawdzę jeszcze czy to aby nie wina czujnika.
No i teraz będę musiał wyprostować załamania na mniejsze, powrót w rurkę zbiorniczka bym chciał zostawić bo to znacznie upraszcza. Może jednak to jest problem.

- Za duże spadki ciśnienia w miejscu w którym mierzę. Przy 5500 obr z butem w podłodze 0,73 atm - do 1,15 na jałowych. Jutro dam trójnik przed listwą i zmierzę co tam się dzieje. Czy to jednak wina listwy czy już siada na wyjściu parownika.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-27, 18:40   

Ukaniu napisał/a:
Już widzę niedoróbki i błędy:
No i teraz będę musiał wyprostować załamania na mniejsze, powrót w rurkę zbiorniczka bym chciał zostawić bo to znacznie upraszcza. Może jednak to jest problem.


Tzn masz podłączony reduktor szeregowo w przelew zbiorniczka wyrównawczego?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-27, 20:10   

termika ok
nie czepiaj się co do spadku poczekaj niech układ popracuje i wszystko się poukłada
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-28, 07:25   

j3drek napisał/a:
Tzn masz podłączony reduktor szeregowo w przelew zbiorniczka wyrównawczego?

W przelew od góry nie ale w dolny wąż zbiornika. On się łączy z powrotem z nagrzewnicy. Ma 16 mm średnicy.
pepi napisał/a:
termika ok
nie czepiaj się co do spadku poczekaj niech układ popracuje i wszystko się poukłada

To zaczekam jeszcze chwile z tymi przeróbkami. Samochód jeździ dobrze, kręcę sobie mnożnikami, dbam by LTFT nie wyjechało za bardzo. Jak będę miał dłuższą trasę to sprawdzę jak będzie z tą temperaturą.

Poranne przełączanie to trochę dziwna sprawa, reduktor na pewno ma już ponad 40 bo jest mocno ciepły a gazu niet. Czasy opóźnienia, obroty itp. - zmniejszyłem.
Mam podejrzenie, że on widzi za niską temperaturę gazu. Ten czujnik w listwie jest bez osłony jeszcze i dość mocno chłodzony powietrzem zewnętrznym. Ma kilka stopni bez przepływu gazu. Dziś padł mi laptop i nie zdążyłem zerknąć na to co się dzieje.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-28, 20:01   

włazisz rano do auta i patrzysz czy pokazuje mniej więcej temperaturę otoczenia
w twoim wypadku to 10 kilołoma :]
ustaw 20 albo 15 i obserwuj co się dzieje
czujnik mierzy temperaturę obudowy reduktora nie płynu w nim
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-29, 07:56   

Pomiar wydaje się jest ok, oba czujniki rano pokazują podobnie i prawie tyle ile na zewnątrz.

Kolejny problem to wolne tankowanie. Tak jak starałem się poprawić wypływ LPG to tankowania nie dotykałem no i na stacji stoję, stoję, stoję, 66 l i praktycznie przestaje wlewać.
Powinno odbić w tych okolicach ale już prawie nie leci.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-29, 08:23   

A jakie cisnienie masz na te stacji?
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-29, 09:15   

Jakoś poniżej 15 atm, pod koniec zaczęło dochodzić ZTCP do 15.

W sprawie mnożnika - baraki bez dysz z ciśnieniem 1,15 zaczynają się na mnożniku 1 a kończą na 0,8. Czyli korekcja jedzie w dół do -20%.
Kiedyś trzymałem się raczej mnożników ponad 1 bo stare sterowniki słabo sobie z <1 radziły. Jak jest z Agisem? Nie ma jakichś kruczków?
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-30, 19:13   

bez obaw agis to nie stag <hihi>
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-09-30, 20:59   

Przy okazji lpg zapytam czy jak mam korekty krótki na minus przy wiekszych prędkościach to mam sie cieszyć czy płakać?
_________________
xyz
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-30, 21:45   

na bogato leci pod obciazeniem to oki :)
 
 
Plewis 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 96
Skąd: PL
Wysłany: 2016-10-01, 09:17   

pepi napisał/a:
bez obaw agis to nie stag <hihi>
nie?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-10-01, 19:15   

no co ale to prawda <hihi>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.