Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-26, 18:12
|
|
|
Ładnie poukładane wtryskiwacze, reszta mi się nie podoba |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-26, 20:10
|
|
|
pepi napisał/a: | ja mam pomiędzy |
Pewnie w takiej sytuacji masz bardzo realną temperature strugi LPG[/quote]- a czemu mam nie mieć ?
przynajmniej mam uśrednioną |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-09-27, 08:10
|
|
|
Już widzę niedoróbki i błędy:
- Za mały przepływ cieczy przez parownik.
Temperatura parownika przy bucie spada do 54 stopni. Zakładam, że to już za duży spadek?
Bo dziś było +3 a co będzie jak będzie -23.
Trochę za długo się przełączał rano. Sprawdzę jeszcze czy to aby nie wina czujnika.
No i teraz będę musiał wyprostować załamania na mniejsze, powrót w rurkę zbiorniczka bym chciał zostawić bo to znacznie upraszcza. Może jednak to jest problem.
- Za duże spadki ciśnienia w miejscu w którym mierzę. Przy 5500 obr z butem w podłodze 0,73 atm - do 1,15 na jałowych. Jutro dam trójnik przed listwą i zmierzę co tam się dzieje. Czy to jednak wina listwy czy już siada na wyjściu parownika. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-09-27, 18:40
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | Już widzę niedoróbki i błędy:
No i teraz będę musiał wyprostować załamania na mniejsze, powrót w rurkę zbiorniczka bym chciał zostawić bo to znacznie upraszcza. Może jednak to jest problem.
|
Tzn masz podłączony reduktor szeregowo w przelew zbiorniczka wyrównawczego? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-27, 20:10
|
|
|
termika ok
nie czepiaj się co do spadku poczekaj niech układ popracuje i wszystko się poukłada |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-09-28, 07:25
|
|
|
j3drek napisał/a: | Tzn masz podłączony reduktor szeregowo w przelew zbiorniczka wyrównawczego? |
W przelew od góry nie ale w dolny wąż zbiornika. On się łączy z powrotem z nagrzewnicy. Ma 16 mm średnicy.
pepi napisał/a: | termika ok
nie czepiaj się co do spadku poczekaj niech układ popracuje i wszystko się poukłada |
To zaczekam jeszcze chwile z tymi przeróbkami. Samochód jeździ dobrze, kręcę sobie mnożnikami, dbam by LTFT nie wyjechało za bardzo. Jak będę miał dłuższą trasę to sprawdzę jak będzie z tą temperaturą.
Poranne przełączanie to trochę dziwna sprawa, reduktor na pewno ma już ponad 40 bo jest mocno ciepły a gazu niet. Czasy opóźnienia, obroty itp. - zmniejszyłem.
Mam podejrzenie, że on widzi za niską temperaturę gazu. Ten czujnik w listwie jest bez osłony jeszcze i dość mocno chłodzony powietrzem zewnętrznym. Ma kilka stopni bez przepływu gazu. Dziś padł mi laptop i nie zdążyłem zerknąć na to co się dzieje. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-28, 20:01
|
|
|
włazisz rano do auta i patrzysz czy pokazuje mniej więcej temperaturę otoczenia
w twoim wypadku to 10 kilołoma
ustaw 20 albo 15 i obserwuj co się dzieje
czujnik mierzy temperaturę obudowy reduktora nie płynu w nim |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-09-29, 07:56
|
|
|
Pomiar wydaje się jest ok, oba czujniki rano pokazują podobnie i prawie tyle ile na zewnątrz.
Kolejny problem to wolne tankowanie. Tak jak starałem się poprawić wypływ LPG to tankowania nie dotykałem no i na stacji stoję, stoję, stoję, 66 l i praktycznie przestaje wlewać.
Powinno odbić w tych okolicach ale już prawie nie leci. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-29, 08:23
|
|
|
A jakie cisnienie masz na te stacji? |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-09-29, 09:15
|
|
|
Jakoś poniżej 15 atm, pod koniec zaczęło dochodzić ZTCP do 15.
W sprawie mnożnika - baraki bez dysz z ciśnieniem 1,15 zaczynają się na mnożniku 1 a kończą na 0,8. Czyli korekcja jedzie w dół do -20%.
Kiedyś trzymałem się raczej mnożników ponad 1 bo stare sterowniki słabo sobie z <1 radziły. Jak jest z Agisem? Nie ma jakichś kruczków? |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-30, 19:13
|
|
|
bez obaw agis to nie stag |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-09-30, 20:59
|
|
|
Przy okazji lpg zapytam czy jak mam korekty krótki na minus przy wiekszych prędkościach to mam sie cieszyć czy płakać? |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-30, 21:45
|
|
|
na bogato leci pod obciazeniem to oki |
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2016-10-01, 09:17
|
|
|
pepi napisał/a: | bez obaw agis to nie stag | nie? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-10-01, 19:15
|
|
|
no co ale to prawda |
|
|
|
|
|