Ogłoszenie 

Opony samochodowe opony width= Porównywarka OC mfind forum a8 zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Opony samochodowe
Porównywarka OC
Sprawdzanie VIN
Niedźwiedź-LOCK
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI ] Uszkodzony napinacz,nastawnik?  
Autor Wiadomość
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 36
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4016
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-22, 17:46   

Paweł Szczecin, w jaki sposob czysciles ta przeplywke? sam czujnik spryskales, czy go jeszcze dodatkowo rozbierales? Ja tez myslalem zeby wyczyscic, ale ponoc nie jest to dlugotrwale wiec kupiem nowa :D

W ASO chcieli 560zl jesli stara oddam a u mojego mechaniora za 340zl kupiem ta sama co w ASO tylko bez znaczka CCCO / VW no i zachowalem stara na testy ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: CLK 55 AMG
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2067
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-11-22, 17:49   

Napisz kolego lepiej jak Logowales poźniej ten przepływomierz , na postoju czy w trakcie jazdy ? Warto przy okazji wymienic filtr powietrza , on może także zaniżać wskazania przepływki
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
gg: 49307205
tel: 508-12-10-44
 
 
ernesto 



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3505
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-11-22, 17:59   

Paweł Szczecin napisał/a:

Panowie przepływka przeczyszczona jakimś specyfikiem do czyszczenia LM i przy 6240 obr/min daje 194g/s


Tragedii nie ma ale mogło by być lepiej. Czy silnik podczas testu miał obciążenie?
Znaczy się czy odczyt robiłeś podczas jazdy? Prawidłowo powinno się przeciągnąć auto na 2 i 3 biegu prawie pod odcięcie. Na TIP-ie ewentualnie na wyczucie. Ty dajesz nogę w podłogę a druga osoba odczytuje wskazania przepływu masy powietrza w zakresie 6000 i w górę zaraz przed wrzuceniem następnego biegu.
_________________
"Bad Boys For Live" A8Team Old Squad
...:Jedyny S-LINE:...

Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem.
mail: ernestoa8team@gmail.com
 
 
Paweł Szczecin 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptornic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 17
Skąd: szczecin
Wysłany: 2014-11-22, 19:19   

martin_rs4 - przepływkę pryskałem przez to sitko zabezpieczające (obudowę) sprayem LM drossel.
Myślę że byłoby jeszcze lepiej gdybym po tym przedmuchał ją powietrzem, ale za miesiąc jeszcze raz rozbiorę i zaopatrzę się w powietrze w sprayu:)

michalwruszak - logowanie blok 002 podczas jazdy (tip 2 bieg do odcinki), zgadzam się co do filtra powietrza, jak rozbierałem wszystko to filtr (mimo tego że 3 miesiące temu go wymieniałem) był już brudny. Chyba kupię ten K&N za 200zł i będę go po prostu systematycznie czyścił (jako że nabyłem dzisiaj nową sprawność i umiem już to robić:))

ernesto - logowanie robiłem podczas jazdy izapisem do pliku :)
_________________

 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: CLK 55 AMG
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2067
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-11-22, 19:28   

Kolego co do filtra K&N moim zdaniem dla dłuższej żywotności przepływomierza lepiej kupować filtr suchy - czyli zwykly :) Czyli sposob logowania wykonany bardzo poprawnie - czepiac sie nie mozna :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
gg: 49307205
tel: 508-12-10-44
 
 
Paweł Szczecin 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptornic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 17
Skąd: szczecin
Wysłany: 2014-11-22, 22:50   

A dziękuję, dziękuję :)
_________________

 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 609
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-02-13, 13:44   

Panowie dzwoniłem dzisiaj do firmy regenerującej te nastawniki "Mehenker" opisałem swój problem czyli słyszalny nastawnik po dłuższym postoju przez kilka sek. i Pan stwierdził że wina może leżeć również po stronie tych zaworków podtrzymujących ciśnienie w głowicy ktoś już szedł w tym kierunku??
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 41 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4659
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-02-13, 17:35   

tak może być i to
ale ty leniwy jesteś <jezyk2>
poszukaj sobie jest ladnie to opisane masz je pod kolektorem
na środku silnika
Tylko ja bym na twoim miejscu zmienił ślizgi -dlaczego bo są skostniałe i przy tym terkotaniu może się rozpaść i wtedy ...
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 609
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-02-13, 17:53   

pepi napisał/a:
ale ty leniwy jesteś

Ej temat o nastawnikach ma ponad 150 str. Z czego 80str. O niczym :P
Spoko wiem gdzie są i o tym tropie już się konsultuje z Blade
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 41 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4659
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-02-14, 07:15   

albo hydraulika si ę odzywa efekt podobny :P
 
 
marekp750 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 71 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 938
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2020-02-20, 10:39   

chicken20091986 napisał/a:
Panowie dzwoniłem dzisiaj do firmy regenerującej te nastawniki "Mehenker" opisałem swój problem czyli słyszalny nastawnik po dłuższym postoju przez kilka sek. i Pan stwierdził że wina może leżeć również po stronie tych zaworków podtrzymujących ciśnienie w głowicy ktoś już szedł w tym kierunku??


Chciałbym tutaj wyprostować pewną sprawę, ponieważ często się powtarza tutaj na forum
i często jak ludzie dzwonią do mnie porozmawiać o nastawnikach.

Te zaworki (pod obudową odmy) nie trzymają ciśnienia oleju. Żeby wszyscy dobrze to rozumieli.
Ich zadaniem jest utrzymać słup oleju w przewodach idących do głowicy (ale tam nie ma ciśnienia
po wyłączeniu silnika, jedynie ciśnienie spowodowane naciskiem samego oleju i ciśnienia atmosferycznego, które notabene będzie równoważone przez ciśnienie panujące w misce).

Układ olejowy na górze (zresztą na dole też) jest "otwarty" czyli olej ucieka w wielu miejscach i spływami wraca do miski. Czyli czy zaworek będzie trzymał czy nie to i tak w układzie nie ma
znaczącego ciśnienia ponieważ olej wylezie na boki. Nabijanie hydro-popychaczy, smarowanie wałków.

Zaworek będzie miał wpływ na czas nabicia ciśnienia, czyli ile (jak jest zużyty) czasu będzie terkotał napinacz.

Napinacze i ich szczelność będzie determinować stukot.
_________________
Marek
tel. 571 240 898
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe 24opony.pl Porównywarka OC

| Forum Audi A6 i A7 | WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |