Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-02, 10:11
|
|
|
Ale jak dobrze wymyje to bedzie spier....bokami |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2014-10-02, 14:30
|
|
|
626 nie 623 nabyłem taką solidne auto |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-02, 18:11
|
|
|
solidne oprócz blachy
no ładnie myje ale chyba każdy jest świadomy tego że jeśli motor może być wpłukany za bardzo ? |
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2014-10-03, 13:22
|
|
|
niestety i spod leci powoli na to została sprzedana i ją przygarnąłem, Audi i Volvo pokazują tu swoją klasę |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-03, 15:59
|
|
|
audi i volvo jesteś tego pewny ?
Wiesz ja z tego żyję i mam inne przemyślenia w tym temacie |
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2014-10-04, 09:59
|
|
|
chyba Audi i Volvo tak nie gniją jak samochody konkurencji mylę się? jedynie co widzę to że A6C5 coraz bardziej rdzewieje |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-04, 19:03
|
|
|
no może nie tak ale gniją
miejsca audi od a3-do a6
dach -błotnik łączenie
listwy na drzwiach
błotnik przednie godzina 12 jest tam takie fajne wzmocnienie wilgoć jest kornik szaleje
błotniki przednie sam rant
volvo po 2000 roku jest już ok
przed niektóre modele porównywalne z oplem |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-10-05, 12:37
|
|
|
pepi napisał/a: | (...) a6
listwy na drzwiach, błotnik przednie godzina 12 jest tam takie fajne wzmocnienie wilgoć jest kornik szaleje (...) |
To już legenda, do tego jeszcze spody drzwi - po zakupie auta najlepiej zdjąć wszystkie boczki i solidnie zabezpieczyć antykorozyjnie drzwi bo spody lecą. No i na podwoziu spawy lubią rdzewieć - biedy nie ma ale jak się zajrzy, to jakoś ten kolor nie pasi. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-05, 18:24
|
|
|
Najlepiej zabezpieczone auto przed rdzą to Volvo s60/v70 po 2000 roku. S60 13 letnie z przebiegiem 300tys. km zero rdzy, podwozie też idealne.
Taka dygresja
Oczywiście oprócz A8 |
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2014-10-05, 22:16
|
|
|
obstawiam że 850 i seria 940 i 960 mają jeszcze lepszą blachę |
|
|
|
|
|
|
|
wilku
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 10 Lip 2014 Posty: 96 Skąd: Leszno/Oslo
|
Wysłany: 2014-10-06, 05:30
|
|
|
siora miała v70 z 1998 nic nie gniło
później miała v70 2002 troszke gniło z tym ze tam jest dużo plastikowych elementów np tylna klapa
teraz ma xc90 błotniki i tylna klapa plastikowa
volvo do 2000 roku to VOLVO po 2000 roku to chińskie plastikowe gó....no |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-06, 06:21
|
|
|
Inter32 napisał/a: | obstawiam że 850 i seria 940 i 960 mają jeszcze lepszą blachę | -nie porobiłem foto to bym dał ile w tym prawdy |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-10-07, 19:32
|
|
|
pepi napisał/a: |
no ładnie myje ale chyba każdy jest świadomy tego że jeśli motor może być wpłukany za bardzo ? |
pepi co może być po płukance? bo sam się zastanawiam nad tym, trochę nagaru mam. Niestety za błędy poprzednich właścicieli ja muszę teraz płacić |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-07, 19:53
|
|
|
ciśnienie oleju może być słabe po takim płukaniu |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-10-07, 20:06
|
|
|
To co?odpuścić to płukanie?stuknie mi przez sekundę napinacz z rana i tak pomyślałem, że przez ten nagar właśnie, bo przytkane kanaliki nie dochodzi olej do napinaczy. Ostatnio zdejmowałem dekle żeby zobaczyć jak to wygląda i napinacze, ślizgi oraz łańcuchy wyglądają ok, żadna patologia się nie dzieje, ale czemu postukuje <niewiem> |
|
|
|
|
|