Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI ] Uszkodzony napinacz,nastawnik?  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-09-30, 09:10   

pepi napisał/a:
pokaż mi słaby olej ??? :)

Ten jest słaby <hehe>

_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-30, 12:35   

silnikowy a nie do pieczenia ;)
z pierwszego tłoczenia i filtrowany :D

Tak na prawdę nie ma już słabych olejów tylko są podrabiane !
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-30, 12:51   

A podróba nie jest słaba?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-30, 17:37   

nie wiadomo jaka jest :)
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-30, 19:48   

pepi napisał/a:
pokaż mi słaby olej ???
:)

Castrol <lipa> W tym temacie mowa jest o napinaczach, a szkodzą im częste zmiany jego specyfikacji. A myślisz, że dlaczego wymieniałeś silnik...bo napinacz?ok, ale dlaczego? bo słaby olej i tyle <niegadam> Skąd się bierze nagar w silniku, który potrafi zatkać kanaliki...napewno nie od motula 5w40 ;)
Jak sam autor wątku napisał:
"Nabyłem A8 D3 3.7 V8,samochód był Ciągle serwisowany,w niedługim czasie po zmianie oleju przez mnie ba Shell Ultra Extra 5W30,po dłuższym postoju odzywać się napinacz,nastawnik wałka prawej głowicy,przed wymianą oleju absolutnie tego objawu w ogóle nie było..."
Sory, ale coś w tym jest...
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-09-30, 20:22   

Jakby kazdy posiadal auto od nowosci to jeszczcze mozna pogadac. Srednia wieku aut na forum to z 15 lat jak nie wiecej. Nikt nie mial wplywu na to co dzialo sie z nimi od nowosci, a to te lata mialy najwiekszy wplyw bo auta byly kupowane do jazdy robily duze przebiegi ble ble ble zalewane Bog wie czym i wymieniane niewiadomo jak rzadko. To ze ktos zaleje castrola czy motula to nie wyplucze i ozywi silnika z nagaru po jego calym np 200tys km zyciu gdzie moze 4x mial zmieniony olej.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-30, 20:42   

aro51 napisał/a:
Srednia wieku aut na forum to z 15 lat jak nie wiece
-1 milion kilometrów :)
rozebrałem sporo silników w życiu
i napatrzyłem się na różne odmiany olejów które miały być dobre
Opisywane bez was przykłady to nie skutek oleju tylko przebieg i słaba jakość podzespołów wyliczonych na ileś tam
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-30, 20:42   

Do tego właśnie dążę. Nie tyle lata, co ilość właścicieli dobija auta. Jak mówią- co kraj to obyczaj. Każdy leje co mu się podoba i później dzieją się cyrki z nastawnikami i całą resztą. Patrzy jeden z drugim, że bierze olej to przecież trzeba przejść na gęsty, bo tak trzeba <tjaa> a to jest powolne wyniszczanie silnika. Gdyby każdy lał to, co od nowości było lane to pewnie inaczej by to wszystko wyglądało.
Jeśli chodzi o nagar to idzie sobie z tym poradzić. Płukanka i możesz się w nim przeglądać :)
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-30, 20:55   

pepi napisał/a:

Opisywane bez was przykłady to nie skutek oleju tylko przebieg i słaba jakość podzespołów wyliczonych na ileś tam

Na pewno masz rację, bo przez tyle lat zmęczenie materiału to rzecz normalna. Ale jeśli kolega pisze, że wsio ok i po wymianie dzieją się cyry, to musi być coś na rzeczy z tą oliwą. No chyba, że przed wymianą było 50/50 z motodoktorem <jezu>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-30, 21:19   

rozebrałem w życiu kilka tyś, silników ;)
różnych marek
Mobil 1 podobno dobry olej jak zerwałem dekiel w pewnej mazdzie to było około 1 cm szlamu i takie coś przepalone
gość to auto miał od nowości i lał tylko taki olej :)
Co do olejów i płukania silników jeśli ktoś lał dobry olej od nowości to ok
ale motorów nie pewnego pochodzenia ja bym nie płukał
bo to nie pomoże tylko zaszkodzi .
W przypadku napinaczy problem jest w tym że te nasze napinacze mają uszczelniacze
które są skostniałe i już puszczają olej bokiem
to zalanie lepszego oleju pomoże tak jak płukanie ?
Wprost przeciwnie
a wystarczy w porę rozebrać napinacz i wymienić gumki i dać nowe ślizgi bo praktycznie nie ma się co popsuć w napinaczu :)
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-10-01, 20:00   

Pepi, to tak z praktycznego punktu widzenia jaki olej poleciłbyś do 4,2 BFM? Przebieg 100 kkm. Wiem, że na pewno nie Castrol Magnatec - bo też widziałem szlam po tym oleju.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-01, 20:20   

do fordów lałem mindland mogę dać foto jakie czyste były silniki
audi zalałem po taniości :)
bo te 8,5 litra i jeszcze dolewki :P
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-01, 20:34   



to mobil 1 mazda 623 chyba jakoś tak ;)

midland po 100 tys na nim motor miał koło 500-600 tys



porównanie 200 tys to czarne i midland
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-10-01, 21:14   

To może midland tak ostro wypłukuje wszystko? No, ale zdjęcia to na pewno konkret.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-02, 05:45   

myje ładnie i się nie przepala ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.