Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-28, 11:47   

no nie przelacznik anty <faktycznie>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-28, 14:07   

Ciekawa sprawa, przełącznik do zasilania ECU :P a jak w trakcie jazdy się rozłączy? :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-28, 19:49   

łooo kur,,,,,a silnikowe destroyed??? <jezyk> by było
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-28, 20:29   

Już lepiej pompe odcinać :)
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-29, 10:29   

Najlepiej to nic nie odcinac <jezyk2>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-29, 10:32   

Na to liczą amatorzy cudzych aut :)
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-29, 10:42   

no zawsze można zdjąć kierownice <jezyk> ja mam seryjne zabezpieczenia w aucie bez zadnych tego typu wynalazków można przecież zrobić wyłacznik głownego bezpiecznika pod ecu i starczy raczej w rankingu aut kradzionych 8ka nie stoi na szczycie <papa>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-29, 11:23   

Jak w bolidzie F1 kierownica na złączce szybko OFF i nikt nie ruszy :D

Jest dużo innych, lepszych rzeczy do odłączenia niż ECU :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-29, 11:34   

no f1 daje rady <jezyk>

ale można powietrze z kola spuscic a najlepiej 4
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
MMarcino 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 4
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-01-02, 11:13   

Przełącznik raczej dokładany
_________________
Marcin
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-01-05, 05:21   

To jest q...a dziwne.

Auto stało 11h na zewnątrz w temp ok -5/-7 Src
Przychodzę do auta żeby go odsniezyc

wyciągam że środka miotelke
Sprawdzam aku 100%
oblecialem szyby wsadził spowrotem.

Przychodzę dosłownie za 15 min akumulator 10%.


Jak to jest możliwe odpowie mi ktoś? Czy to koniec akumulatora czy coś w aucie w cudowny sposób zjada całą baterie w 15min.
Dodam że auto stało przez nowy rok 3 dni i akumulator był ok, odpalił ok. Warunek jest jeden, muszę przyjechać autem i zamknąć. Jak wrócę po coś do auta i go nie odpale to zaraz mam baterie rozladowana.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-01-05, 05:46   

to ewidentnie cos nie usypia nie grzebałeś w zielonym menu z czasami?

nie spolszcxałes ostatnio menu?

baterie masz dobra? bo ja bym ją zaprogramował raz jeszcze

jak przychodziłeś ogarnac samochód to właczałeś zaplon i auto? grała muza i chodzila dmuchawa na postoju /?

może cos z telefonem? bo włacza sie za kazdym razem jak otworzysz drzwi

u mnie rozpierniczyło aku w 10 min jak miałemwłaczony tylko zaplon ale..... kabel od sprezarki zwierał sie do plusa i najlepsze to ze nie wywalało nic zadnego bezpiecznika ani przekaznika ale miałem na fisie kontrolke esp



a jeszcze jedno a lampki w aucie ci gasną patrzyłeś moze tam jest pies pogrzebany u mnie raz nie zgasły

jak nie dasz rady z tym to podejrzewałbym modół zarzadzania energia .... ale powiedz czy jak odpalisz silnik aku wraca zaraz na 100% czy nie?

bez zapetlania możesz odłaczyć czytnik nav w bagazu i sprawdzić czy to on jest klopotem tylko ze nie pokaze ci nic na fisie dopoki nie podepniesz go z powrotem

ale przyjedz zobacz stan aku .. zamknij auto przyjdz za godzine otwórz sprawdz stan aku wypnij nav zamknij auto... i sprawdz na drugi dzien albo za kilka godzin

JEDNA WAZNA RZECZ:

jak przyjeżdzasz gasisz auto i nie otwierasz go ponownie aku zyje

jak przychodzisz wyjac portfel z auta to właczasz zaplon ? właczasz silnik ?
czy tylko otwierasz i zamykasz?

sprawdz takie jeszcze warianty to bedziez wiedział czy takie cuda dzieja sie kiedy ponownie przychodzisz do auta i bez właczania zaplonu i silnika zamykasz go z powrotem i wtedy żre

sprawdz pobór mocy po pierwszym zamknieciu auta i sprawdz pobor prądu bo jakims czasie po otwarciu auta / drzwi / lub tylko otwarciu i zamknieciu kluczem / odpaleniu auta/ właczeniu tylko zaplonu/ moze lamka w bagazu nie usypia sie np ?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Saberek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 153
Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
Wysłany: 2016-01-05, 06:20   

Ja stawiam na zasiarczony / stary akumulator i od roznych / skrajnych wartosci napiecia modulowi sie pierniczy w glowie i raz pokazuje 100% raz 10%
Wyjmij aku i sprawdz na testerze ile w nim jeszcze zycia zostalo
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-05, 07:52   

Akumulator padaka mi się wydaje. Na nowym aku auto na zapłonie(nie odpalone) z radiem i webasto może u mnie stać spokojnie ponad godzinę i odpalam bez zająknięcia i jadę dalej(a mam trochę większą elektrownie) :D

Na dobrym aku nic Ci do 10% aku w paręnaście minut nie zje.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-01-05, 09:12   

Dobra to po kolei:

Bateria - nie wiem czy dobra, zmierzę ją dzisiaj ale może to być jej wina, jest w aucie od kąd je mam,
tak że posprawdzam jak Saberek, radzi.

Nie wydaj mi się też żeby to była kwestia usypiania modułów bo co by to musialo być żeby w 15min zjadło prawie cały aku a ja tylko otworzylem drzwi załączyłem zapłon zobaczylem stan bateri (100%) wyłączyłem zapłon, zamknałem drzwi i wróciłem za 15 min wkładam łapę pod klamkę i co ? i nic czyli już wiadomo ze prąd se poszedł .....

drago_o napisał/a:
Na dobrym aku nic Ci do 10% aku w paręnaście minut nie zje.
no właśnie, chyba ze jest jakieś zwarcie jak czytalem wcześniej kilka osób tak miało.
zcyli wypadało by zerknąć jeszcze na ładowanie (chociaż jak mam to 10% i przejade jakieś 6-7km to mam już 70-80%

dracus6662 napisał/a:
bez zapetlania możesz odłaczyć czytnik nav w bagazu i sprawdzić czy to on jest klopotem tylko ze nie pokaze ci nic na fisie dopoki nie podepniesz go z powrotem
ok jak coś będę odłączać
dracus6662 napisał/a:
jak przyjeżdzasz gasisz auto i nie otwierasz go ponownie aku zyje
tak
dracus6662 napisał/a:
jak przychodzisz wyjac portfel z auta to właczasz zaplon ? właczasz silnik ?
czy tylko otwierasz i zamykasz?
wlaczam zaplon i rozlaowuje, nie sprawdzalem co się dzieje jak tylko np otworzę drzwi, sprawdze
dracus6662 napisał/a:
sprawdz pobór mocy po pierwszym zamknieciu auta i sprawdz pobor prądu bo jakims czasie po otwarciu auta / drzwi / lub tylko otwarciu i zamknieciu kluczem / odpaleniu auta/ właczeniu tylko zaplonu/ moze lamka w bagazu nie usypia sie np ?
a jak w ogóle sprawdzić pobór ? <hmm>


Jak wroce z pracy to będę patrzył

1 zmierzyć akumulator
2 połączenia kabli przy alternatorze
3 zakodować ponownie aku jak coś
4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.