Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-12-28, 11:47
|
|
|
no nie przelacznik anty |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-12-28, 19:49
|
|
|
łooo kur,,,,,a silnikowe destroyed??? <jezyk> by było |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-28, 20:29
|
|
|
Już lepiej pompe odcinać |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-12-29, 10:29
|
|
|
Najlepiej to nic nie odcinac |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-29, 10:32
|
|
|
Na to liczą amatorzy cudzych aut |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-12-29, 10:42
|
|
|
no zawsze można zdjąć kierownice <jezyk> ja mam seryjne zabezpieczenia w aucie bez zadnych tego typu wynalazków można przecież zrobić wyłacznik głownego bezpiecznika pod ecu i starczy raczej w rankingu aut kradzionych 8ka nie stoi na szczycie |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-12-29, 11:34
|
|
|
no f1 daje rady <jezyk>
ale można powietrze z kola spuscic a najlepiej 4 |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
MMarcino
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 4 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-02, 11:13
|
|
|
Przełącznik raczej dokładany |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-05, 05:21
|
|
|
To jest q...a dziwne.
Auto stało 11h na zewnątrz w temp ok -5/-7 Src
Przychodzę do auta żeby go odsniezyc
wyciągam że środka miotelke
Sprawdzam aku 100%
oblecialem szyby wsadził spowrotem.
Przychodzę dosłownie za 15 min akumulator 10%.
Jak to jest możliwe odpowie mi ktoś? Czy to koniec akumulatora czy coś w aucie w cudowny sposób zjada całą baterie w 15min.
Dodam że auto stało przez nowy rok 3 dni i akumulator był ok, odpalił ok. Warunek jest jeden, muszę przyjechać autem i zamknąć. Jak wrócę po coś do auta i go nie odpale to zaraz mam baterie rozladowana. |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-01-05, 05:46
|
|
|
to ewidentnie cos nie usypia nie grzebałeś w zielonym menu z czasami?
nie spolszcxałes ostatnio menu?
baterie masz dobra? bo ja bym ją zaprogramował raz jeszcze
jak przychodziłeś ogarnac samochód to właczałeś zaplon i auto? grała muza i chodzila dmuchawa na postoju /?
może cos z telefonem? bo włacza sie za kazdym razem jak otworzysz drzwi
u mnie rozpierniczyło aku w 10 min jak miałemwłaczony tylko zaplon ale..... kabel od sprezarki zwierał sie do plusa i najlepsze to ze nie wywalało nic zadnego bezpiecznika ani przekaznika ale miałem na fisie kontrolke esp
a jeszcze jedno a lampki w aucie ci gasną patrzyłeś moze tam jest pies pogrzebany u mnie raz nie zgasły
jak nie dasz rady z tym to podejrzewałbym modół zarzadzania energia .... ale powiedz czy jak odpalisz silnik aku wraca zaraz na 100% czy nie?
bez zapetlania możesz odłaczyć czytnik nav w bagazu i sprawdzić czy to on jest klopotem tylko ze nie pokaze ci nic na fisie dopoki nie podepniesz go z powrotem
ale przyjedz zobacz stan aku .. zamknij auto przyjdz za godzine otwórz sprawdz stan aku wypnij nav zamknij auto... i sprawdz na drugi dzien albo za kilka godzin
JEDNA WAZNA RZECZ:
jak przyjeżdzasz gasisz auto i nie otwierasz go ponownie aku zyje
jak przychodzisz wyjac portfel z auta to właczasz zaplon ? właczasz silnik ?
czy tylko otwierasz i zamykasz?
sprawdz takie jeszcze warianty to bedziez wiedział czy takie cuda dzieja sie kiedy ponownie przychodzisz do auta i bez właczania zaplonu i silnika zamykasz go z powrotem i wtedy żre
sprawdz pobór mocy po pierwszym zamknieciu auta i sprawdz pobor prądu bo jakims czasie po otwarciu auta / drzwi / lub tylko otwarciu i zamknieciu kluczem / odpaleniu auta/ właczeniu tylko zaplonu/ moze lamka w bagazu nie usypia sie np ? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2016-01-05, 06:20
|
|
|
Ja stawiam na zasiarczony / stary akumulator i od roznych / skrajnych wartosci napiecia modulowi sie pierniczy w glowie i raz pokazuje 100% raz 10%
Wyjmij aku i sprawdz na testerze ile w nim jeszcze zycia zostalo |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-01-05, 07:52
|
|
|
Akumulator padaka mi się wydaje. Na nowym aku auto na zapłonie(nie odpalone) z radiem i webasto może u mnie stać spokojnie ponad godzinę i odpalam bez zająknięcia i jadę dalej(a mam trochę większą elektrownie)
Na dobrym aku nic Ci do 10% aku w paręnaście minut nie zje. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-05, 09:12
|
|
|
Dobra to po kolei:
Bateria - nie wiem czy dobra, zmierzę ją dzisiaj ale może to być jej wina, jest w aucie od kąd je mam,
tak że posprawdzam jak Saberek, radzi.
Nie wydaj mi się też żeby to była kwestia usypiania modułów bo co by to musialo być żeby w 15min zjadło prawie cały aku a ja tylko otworzylem drzwi załączyłem zapłon zobaczylem stan bateri (100%) wyłączyłem zapłon, zamknałem drzwi i wróciłem za 15 min wkładam łapę pod klamkę i co ? i nic czyli już wiadomo ze prąd se poszedł .....
drago_o napisał/a: | Na dobrym aku nic Ci do 10% aku w paręnaście minut nie zje.
| no właśnie, chyba ze jest jakieś zwarcie jak czytalem wcześniej kilka osób tak miało.
zcyli wypadało by zerknąć jeszcze na ładowanie (chociaż jak mam to 10% i przejade jakieś 6-7km to mam już 70-80%
dracus6662 napisał/a: | bez zapetlania możesz odłaczyć czytnik nav w bagazu i sprawdzić czy to on jest klopotem tylko ze nie pokaze ci nic na fisie dopoki nie podepniesz go z powrotem
| ok jak coś będę odłączać
dracus6662 napisał/a: | jak przyjeżdzasz gasisz auto i nie otwierasz go ponownie aku zyje | tak
dracus6662 napisał/a: | jak przychodzisz wyjac portfel z auta to właczasz zaplon ? właczasz silnik ?
czy tylko otwierasz i zamykasz? | wlaczam zaplon i rozlaowuje, nie sprawdzalem co się dzieje jak tylko np otworzę drzwi, sprawdze
dracus6662 napisał/a: | sprawdz pobór mocy po pierwszym zamknieciu auta i sprawdz pobor prądu bo jakims czasie po otwarciu auta / drzwi / lub tylko otwarciu i zamknieciu kluczem / odpaleniu auta/ właczeniu tylko zaplonu/ moze lamka w bagazu nie usypia sie np ?
| a jak w ogóle sprawdzić pobór ?
Jak wroce z pracy to będę patrzył
1 zmierzyć akumulator
2 połączenia kabli przy alternatorze
3 zakodować ponownie aku jak coś
4 |
|
|
|
|
|