Autor |
Wiadomość |
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2016-01-05, 09:38
|
|
|
To i ja coś dodam. Miałem identycznie (ale nie wiem czy do końca mam już dobrze ale napisze). Wcześniej jak u Ciebie wystarczyło 15 min aby cały nowy aku zjechał do zera. I właśnie otworzenie drzwi miało na to wpływ. Bo tak przyjechałem do pracy i jeżeli w ciągu dnia ich nie ruszałem to mógł stać tydzień ale wystarczyło raz je otworzyć i kilka minut aku 0. Dużo się z tym męczyłem prawie 2 lata byłem może u 20 elektroników ostatnim był nasz kolega z forum . Ale też nie pomógł. Nie dawno padła mi zmieniarka więc przy okazji jej kupna kupiłem też sterownik drzwi pasażera ale okazał się nie potrzebny, dlatego że jak rozebrałem boczek właśnie w tych drzwiach i po kolei odłączałem od sterownika kostki to na chyba takiej pomarańczowej usłyszałem cyknięcie pod fotelem pasażera. Zostawiłem na kilka min po czym wróciłem i patrze śpi (trójkącik od awaryjnych zgasł ). Więc jak już pisałem cyknięcie pod fotelem czyli sterownik fotela odłączyłem ale nie do końca bo jednej wtyczki nie dam rady wypiąc podejrzewam że dzieje się w niej jakaś rzeź ale wystarczyło jak odłączyłem pozostałe trzy. W chwili obecnej mogę drzwi otwierać kilkanaście razy a i tak mam 100% na mmi o zawsze odpale także może sprawdź te moduły a i należy wykodować je z gatewaya przed odłączeniem. |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-05, 10:46
|
|
|
ale żeby 1 sterownik zjadał aku do zera w pare min ?? to musi mieć jakieś zwarcie czy coś takiego, innego wyjścia nie widzę.
Trójkącik od awaryjnych mi gaśnie.
Dziś sprawdzę aku i jak się uda połączenia na alternatorze |
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2016-01-05, 11:36
|
|
|
mkbewe napisał/a: | ale żeby 1 sterownik zjadał aku do zera w pare min |
Nie wiem na ile to prawda ale gdzieś kiedyś na forum czytałem zę jak jeden sterownik nie śpi to może też kilka innych nie usypiać.
mkbewe napisał/a: | Trójkącik od awaryjnych mi gaśnie. |
No to chyba raczej masz aku walnięty skoro trójkącik gasnie lub może altek. |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-01-05, 17:41
|
|
|
drago robiłeś update z polskiego menu na wyzszy polski czy z ori -niemieckiego na polski wyzszy?
pytam bo spolszczenie nie własciwe moze tez robic spustoszenie |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-01-05, 18:55
|
|
|
lukasz88 napisał/a: |
mkbewe napisał/a: | Trójkącik od awaryjnych mi gaśnie. |
No to chyba raczej masz aku walnięty skoro trójkącik gasnie lub może altek. |
Z tego co wiem to ten trójkąt zawsze gaśnie, chwilę po zamknięciu pilotem. Chyba nie ma się świecić non stop? |
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2016-01-05, 19:14
|
|
|
Gunner napisał/a: | Z tego co wiem to ten trójkąt zawsze gaśnie, chwilę po zamknięciu pilotem. Chyba nie ma się świecić non stop? |
I tu nie jest tak jak myślisz. Jeżeli trójkącik się świeci dłużej np u mnie się świecił aż aku padał to oznacza że któreś z urządzeń się nie uspało i ciągnie aku. Tak chyba jest jeśli się myle niech ktoś poprawi. |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-01-05, 19:45
|
|
|
Nie pamiętam dokładnie ile to u mnie zajmowało, ale po zamknięciu auta pilotem, poświecił się ten trójkąt może 30 sek? I gasł. Nigdy z aku problemów nie było. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-01-05, 22:37
|
|
|
u mnie trójkąt gasnie po zamknieciu czy kluczykiem czy guzikiem
czy ten update duzo wnosi tak rzeczywiście?? rozumiem ze poprawione moze jakies dzialanie sterów ale czy to tak oczuwalne i zauważalne? bo myslę nad tym czy pokusic sie .. w sumie mam spolszczenie i nie dzieje sie nic zlego z bateria a moze po udate to bedzie bardziej oszczędny z pradem |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
marek1664
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 22 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-03-23, 22:16
|
|
|
Witam, jakiś czas temu kupiłem Audiczkę oczywiście 4.2MPI i ostatnio padł mi aku totalnie podczas diagnozy i sprawdzania wszystkich modułów komputerem... Autko przez około 2h miało łączny zapłon, nagle wszystko zgało i tyle nic sie nie zaświecało... Doładowałem aku odpaliłem autko jakieś 80% baterii i po 2 może 3h dalej to samo dodam że autko stało zamknięte wszystko wyłączone.... Sprawdziłem pobór prądu i jest dziwnie duży jakies 8A po zamknięciu autka i potam spada tak do 2A niżej nie chce spaść...
Ma ktos jakies poszlaki co może być przyczyną? |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-03-24, 04:58
|
|
|
marek1664 napisał/a: | Witam, jakiś czas temu kupiłem Audiczkę oczywiście 4.2MPI i ostatnio padł mi aku totalnie podczas diagnozy i sprawdzania wszystkich modułów komputerem... Autko przez około 2h miało łączny zapłon, nagle wszystko zgało i tyle nic sie nie zaświecało... Doładowałem aku odpaliłem autko jakieś 80% baterii i po 2 może 3h dalej to samo dodam że autko stało zamknięte wszystko wyłączone.... Sprawdziłem pobór prądu i jest dziwnie duży jakies 8A po zamknięciu autka i potam spada tak do 2A niżej nie chce spaść...
Ma ktos jakies poszlaki co może być przyczyną? |
Pobór prądu bardzo duży, ja bym stawial na moduł akumulatora, być może się już skończył, to ta czarna puszka z grubszym czarnym kablem przy aku.Od tego bym zaczął. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-24, 06:38
|
|
|
Patrząc na rocznik to pewnie nie ma tam najnowszego moduły, który jest najstabilniejszy i najlepiej działa (ten z literą C na końcu). Dość tani zabieg więc warto. Poza tym jest spora możliwość, że nie usypia się jakiś sterownik. Robiłeś coś ostatnio z MMI? Jakiś update? |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|