Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-10, 23:01
|
|
|
moj aku zimą był na 40/50 procent a teraz odzyl i ma 70 i chcialem wczesniej wymieniac ale .. kurde teraz juz nie chce |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-25, 11:08
|
|
|
U mnie też rozładowywał się po nocy czy nawet po pracy 8h , zacząłem od nawigacji , włącznika ,świateł dawałem na off , cd i w końcu pomogło przełączenie Daty i czasu na Kwarcowy od 3 dni rano 100% zobaczmy jak długo . Zastanawia mnie czy aktualna data i czas z radia tak żre prąd .. ? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-25, 15:10
|
|
|
po tygodniu nie uzywania auta i zabawy swiatłami i odpalaniem i gaszeniem i radio grało spadło 10 procent wiec w sumie to nic przy starym aku to według mnie bardzo dobry wynik i mam spolszczenie |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-26, 19:55
|
|
|
z pobieraniem ciag dalszy .... 4 dni wytrzymało .. cos chyba zle wyłączam albo nie wiem ...
dziś używałem zmieniarki moze ona sie nie wyłaczyła |
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-26, 20:08
|
|
|
W nocy albo garażu zaobserwuj czy gaśnie Ci trójkąt włącznika awaryjnych po zamknięciu auta. Jeżeli zgaśnie to obserwuj go jeszcze parę minut czy się nie włącza. Napisz jaki był rezultat. |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-27, 07:59
|
|
|
pytanie pierwsze w jakiej kondycji aku ? moze poprostu padlina i sam z siebie nie trzyma
pytanie drugie czy był odłaczany aku/ zmieniany /ladowany
pytanie trzecie czy był kodowany ponownie?
pytanie czwarte czy był/jest zakodowany poprawnie /.
pytanie piąte czy było robione spolszczenie?
pytanie szóste czy auto wczesniej tez rozładowywało aku ?
pytanie ostatnie czy auto było podłaczone pod vcds?
Ps ja mam spolszczenie i zegar radiowy i nic nie dzieje sie
przyczyn moze byc b.duzo
począwszy od navi poprzez mikrostyki drzwi , moduł komfortu po moduł zarzadzania energia a moze alarm sie wlacza w nocy i mryga ... jezeli ktos bedzie sie chciał wlamac to bedziesz miał info nieutoryzowana próba otwarcia czy jakos tak |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-27, 09:28
|
|
|
1. Niewiem w jakiej jest kondycji bo niedawno kupilem podjade dzis zeby zobaczyli czy jest dobry.
2.nie byl.
3.nie byl.
4. Nie wiem
5. Niema spolszczenia.
7.nie bylo . Mam tylko v- scan multi ale na nim lipa jest |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-05-27, 10:37
|
|
|
Mi wyładowywało aku przez uszkodzone mikrostyki w drzwiach. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-27, 13:27
|
|
|
Styki w drzwiach,źle zrobiony update MMI, nieusypiajacych się jakiś element MMI lub uszkodzony jakiś sterownik co się nie usypia. Przyczyn od groma. U mnie na okrągło słychać było napęd w bagażniku działający połogu update ponowny(robiłem sam i za pierwszym razem nie wyszlo).
Ważne aby ustalić co jest przyczyną. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-27, 15:23
|
|
|
Nawet nieumiejętne gryzace sie miedzy sterownikami kodowania moga byc przyczyną. D3-wyższa szkoła jazdy |
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-27, 20:26
|
|
|
Dzis sprawdzałem aku jest w znakomitym stanie
włączyłem aktualizacje daty z radia i jest 100%
coś jakby nie usypiało raz na jakiś czas ... |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-30, 05:37
|
|
|
no dobra sprawdziłes aku i jest 100%
ładowałeś go?
powiedz jaki masz stan aku teraz?
jezeli aku jest zle zakodowany albo padniety to i tak te 100 spadnie na 70-50
o ile aku jest dobry bo pod obciazeniem poprostu sie zesra i klopot powraca
jezeli nie bylo spolszczenia to jedna rzecz odpada ale
moze ktos robił update bez pl i zrobil to zle
jaka wersję masz mmi ?
podłaczałeś pod vas ?
jakie błedy ?
wklej wszystkie logi jakie zrobiles najlepiej z calego auta bo sprawa może być złozona
cos nie usypia czasami albo zle zakodowany aku lub moduł zarzadzania energia
jaka masz moc akumulatora? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-06-01, 16:32
|
|
|
Ładować go to nie ładowałem ,ale silnik mi go doładowuje
teraz mam może 70% bo mało dzis jezdziłem i troche grzebałem w mmi i na kabelku
wersja mmi to 5570
nie podłączałem vas bo nimam
błędy to takie są :
Address 61: Battery Regul. Labels: 4E0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 181 C HW: 4E0 915 181 C
Component and/or Version: ENERGIEMANAGER H12 0480
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 06550 995 06286
Additional Info: 4E0915105A von VA0 1503300246
Additional Info: Geraet 06286
VCID: 204BE4B38803
4 Faults Found:
02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 12
Mileage: 319901 km
Time Indication: 0
Date: 2016.05.28
Time: 02:43:32
02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 12
Mileage: 319901 km
Time Indication: 0
Date: 2016.05.28
Time: 04:11:45
02274 - Quiescent Current Stage 3
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 11
Mileage: 319901 km
Time Indication: 0
Date: 2016.05.28
Time: 04:11:55
02277 - Quiescent Current Stage 6
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 11
Mileage: 319901 km
Time Indication: 0
Date: 2016.05.28
Time: 04:12:05
Dziś próbowałem kodować aku ale mam ta wlepkę starta niestety i nie mam kodu |
|
|
|
|
|