Autor |
Wiadomość |
pogi1986
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pogi
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 207 Skąd: Rybnik/Caernarfon (UK)
|
Wysłany: 2016-11-02, 22:10
|
|
|
No złym akurat mam spokój |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-11-17, 00:00
|
|
|
Panowie jak macie Jakiś problem z A8 w kwesti prau znikjacego to zapraszam do mnie tak jak mój samochód był rozkopany to gwarantuje wam ze zaden nie był nic w nim nie działało
w jednym Palcu mamy ogarniecie tego tematu wraz z cześciami przerabiałem kupe mechaników wyciagali pieniadze a problem wracał non stop koszty strata czasu i wszystkiego po troche wraz ze zdrowiem i nerwami
Wiec otworzylismy warsztat z bardzo dobrym elektromechanikiem dołozenie wentylowanych foteli z tyłu :? pestka a podobno to taki problem znajde kawałek czsu dam fotorelacje |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2016-11-17, 23:08
|
|
|
maciu napisał/a: | PABLO200 napisał/a: | Tak sobie czytam i widzę jak niektórzy utrudniają sobie życie
wystarczy np. vas i sterownik akumulatora uaktualniony do ostatniej wersji to litera C
diagnoza trwa ok 30 minut
i dokładnie widac który element pobieta ile prądu
Po cholerę jakieś mechaniczne odczepianie ??
i tak nic nie daje jak nie wywalicie z gatewaya a większość osób nie wie jak to zrobić
|
po kolei:
- uaktualnienie sterownika do wersji C masz na mysli kupienie takiego
czy uaktualnienie softu w sterowniku?
- wywalenie z gatewaya... w której funkcji w odisie to jest?
- widziałem w odisie bloki w których widać ile na totalu prądu ale nie znalazłem
gdzie jest rozbicie na poszczególne moduły... podpowiesz?
thx |
nowy w aso cena kosmos
za pomocą np. odisa możesz dokonac aktualizacji jego oprogramowania i bedzie jak nowy
jak masz idisa jest tam instrukcja obsługi
przepraszam ale jak nie masz podstawowej wiedzy lepiej nie używaj tego programu
zapłać np 200 PLN i lepiej na tym wyjdziesz jest mase osób na forum z więdzą |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-11-18, 21:02
|
|
|
sterownik nowy z literka C jest innej konstrukcji troche stad już nie jest awaryjny a nie jak Kolega pisze ze problem leza po stronie softu a ja wiem ze hardware jak to sie mówi profesionalnie mam takich sterowników na KG |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
Fanatico
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi a8 d3
Wiek: 40 Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 24 Skąd: Zakład Psychatryczny
|
Wysłany: 2016-11-28, 13:44
|
|
|
Witam pany mam taki objaw że przy odpalonym aucie grzeje mi się plusowy kabel co jest połączony z klema i takim czarnym pudelkiem. |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fanatico
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi a8 d3
Wiek: 40 Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 24 Skąd: Zakład Psychatryczny
|
Wysłany: 2016-11-28, 14:26
|
|
|
Aku nowy wszystkie połączenie są ok a dalej się grzeje i zauważyłem.że światło w kabinie mi delikatnie pulsuje. Ładowanie jest ok |
|
|
|
|
byku
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 21 Paź 2016 Posty: 79 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-12-04, 14:18
|
|
|
Proszę o pomoc, sytuacja wygląda u mnie następująco:
- na zacisku alternatora 14.2-14.3V, nawet przy włączonych odbiornikach (światła, szyba przód+tył, grzane dwa fotele, mmi), choć wydaje się mało - spodziewałem się ponad 14.6
- na akumulatorze już znacznie gorzej - między 12.5-13.7V w zależności od obciążenia
- akumulator 92Ah w stanie idealnym, testowany profesjonalnym testerem zarówno statycznie jak i pod obciążeniem - wynik to 767A wg. normy EN (więcej niż znamionowe 720A)
Oczywiście w konsekwencji akumulator jest stale niedoładowany, zwłaszcza na krótkich dystansach.
Gdzie szukać przyczyny spadku napięcia? Czy po drodze od silnika do bagażnika jest jakieś połączenie, które może korodować (np. rozrusznik)? A może olać to i pociągnąć obok drugi gruby kabel od alternatora aż do akumulatora? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-12-05, 06:28
|
|
|
Ten alternator ma nominalnie nabite na obudowie 14V więc wynik 14.2V na alternatorze i 13.7V na aku to dobry wynik. Tyle dokładnie ma teraz u mnie na aku pod obciążeniem. Jedynie jak daje gazu to jest chwilowy spadek na 13.3V i wraca. Ale spadek do 12.5V to już coś nie tak. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Gecio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 150 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2016-12-05, 09:00
|
|
|
byku napisał/a: | Proszę o pomoc, sytuacja wygląda u mnie następująco:
- na zacisku alternatora 14.2-14.3V, nawet przy włączonych odbiornikach (światła, szyba przód+tył, grzane dwa fotele, mmi), choć wydaje się mało - spodziewałem się ponad 14.6
- na akumulatorze już znacznie gorzej - między 12.5-13.7V w zależności od obciążenia
- akumulator 92Ah w stanie idealnym, testowany profesjonalnym testerem zarówno statycznie jak i pod obciążeniem - wynik to 767A wg. normy EN (więcej niż znamionowe 720A)
Oczywiście w konsekwencji akumulator jest stale niedoładowany, zwłaszcza na krótkich dystansach.
Gdzie szukać przyczyny spadku napięcia? Czy po drodze od silnika do bagażnika jest jakieś połączenie, które może korodować (np. rozrusznik)? A może olać to i pociągnąć obok drugi gruby kabel od alternatora aż do akumulatora? |
Nie załącza ci się kompresor za często? U mnie kilka dni temu tez rozładowywało baterie przez długo pompujacy kompresor... |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-12-05, 10:14
|
|
|
Fanatico napisał/a: | Aku nowy wszystkie połączenie są ok a dalej się grzeje i zauważyłem.że światło w kabinie mi delikatnie pulsuje. Ładowanie jest ok |
podobnie u mnie, akku nowy, kabel się grzeje na dotyk jest lekko ciepły
ładowanie sprawdzaj przez dłuższy czas, sterowniczek potrafi tym wachlować
jak mu sie tam umyśli akurat
pulsowanie mam czasami - nie wiem z czym jest związane....
sprawdzałeś alternator na zewnątrz po wymontowaniu u jakiegoś profesjonalisty
elektryka? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
byku
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 21 Paź 2016 Posty: 79 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-12-05, 12:01
|
|
|
Gecio napisał/a: |
Nie załącza ci się kompresor za często? U mnie kilka dni temu tez rozładowywało baterie przez długo pompujacy kompresor... |
Nie. Pobór prądu na postoju wynosi u mnie 37mA.
Ewidentnie jest to problem ze zbyt niskim napięciem ładowania mierzonym na akumulatorze. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-12-05, 12:09
|
|
|
byku napisał/a: | Gecio napisał/a: |
Nie załącza ci się kompresor za często? U mnie kilka dni temu tez rozładowywało baterie przez długo pompujacy kompresor... |
Nie. Pobór prądu na postoju wynosi u mnie 37mA.
Ewidentnie jest to problem ze zbyt niskim napięciem ładowania mierzonym na akumulatorze. |
na zamkniętym i uzbrojonym rozumiem tak?
sęk w tym że do tego auta trzeba by zostawić miernik z pamięcią na dłużej
bo przeciez taki kompresor czy kessy nie działa non stop....
acha jakby co u mnie też sterownik C jest |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
magicshow
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 115 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-12-05, 19:28
|
|
|
drago_o u mnie ładowanie waha się bez obciążenia 14,65 do 14,70 przy obciążeniu światła klima nadmuch max radio i oświetlenie w granicach 14,55 - 14,60 tydzień temu zmieniony moduł aku na ten z literką C wcześniej problem z odpaleniem auta po paru dniach poziom w mmi 50% na aku 12,55v teraz jest 100% webasto jako dogrzewanie teraz się samo załącza wcześniej tego nie było i auto od razu inaczej odpala. |
|
|
|
|
|