Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator  
Autor Wiadomość
pogi1986 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pogi
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 207
Skąd: Rybnik/Caernarfon (UK)
Wysłany: 2016-11-02, 22:10   

No złym akurat mam spokój
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-11-17, 00:00   

Panowie jak macie Jakiś problem z A8 w kwesti prau znikjacego to zapraszam do mnie :) tak jak mój samochód był rozkopany to gwarantuje wam ze zaden nie był nic w nim nie działało ;)
w jednym Palcu mamy ogarniecie tego tematu wraz z cześciami :) przerabiałem kupe mechaników wyciagali pieniadze a problem wracał non stop koszty strata czasu i wszystkiego po troche wraz ze zdrowiem i nerwami <awantura>

Wiec otworzylismy warsztat :D z bardzo dobrym elektromechanikiem :D dołozenie wentylowanych foteli z tyłu :) :? pestka :) a podobno to taki problem znajde kawałek czsu dam fotorelacje :) <hihi>
_________________
TYLKO V8
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2016-11-17, 23:08   

maciu napisał/a:
PABLO200 napisał/a:
Tak sobie czytam i widzę jak niektórzy utrudniają sobie życie
wystarczy np. vas i sterownik akumulatora uaktualniony do ostatniej wersji to litera C
diagnoza trwa ok 30 minut
i dokładnie widac który element pobieta ile prądu
Po cholerę jakieś mechaniczne odczepianie ??
i tak nic nie daje jak nie wywalicie z gatewaya a większość osób nie wie jak to zrobić



po kolei:
- uaktualnienie sterownika do wersji C masz na mysli kupienie takiego
czy uaktualnienie softu w sterowniku?
- wywalenie z gatewaya... w której funkcji w odisie to jest?
- widziałem w odisie bloki w których widać ile na totalu prądu ale nie znalazłem
gdzie jest rozbicie na poszczególne moduły... podpowiesz?

thx


nowy w aso cena kosmos
za pomocą np. odisa możesz dokonac aktualizacji jego oprogramowania i bedzie jak nowy
jak masz idisa jest tam instrukcja obsługi
przepraszam ale jak nie masz podstawowej wiedzy lepiej nie używaj tego programu
zapłać np 200 PLN i lepiej na tym wyjdziesz jest mase osób na forum z więdzą
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-11-18, 21:02   

sterownik nowy z literka C jest innej konstrukcji troche stad już nie jest awaryjny a nie jak Kolega pisze ze problem leza po stronie softu a ja wiem ze hardware jak to sie mówi profesionalnie :) mam takich sterowników na KG :)
_________________
TYLKO V8
 
 
Fanatico 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi a8 d3
Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 24
Skąd: Zakład Psychatryczny
Wysłany: 2016-11-28, 13:44   

Witam pany mam taki objaw że przy odpalonym aucie grzeje mi się plusowy kabel co jest połączony z klema i takim czarnym pudelkiem.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-11-28, 13:53   

Fanatico napisał/a:
Witam pany mam taki objaw że przy odpalonym aucie grzeje mi się plusowy kabel co jest połączony z klema i takim czarnym pudelkiem.



Jeżeli klema dobrze dokręcona i nie ma luzów to oznacza, że akumulator jest już wyeksploatowany. Do wymiany.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Fanatico 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi a8 d3
Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 24
Skąd: Zakład Psychatryczny
Wysłany: 2016-11-28, 14:26   

Aku nowy wszystkie połączenie są ok a dalej się grzeje i zauważyłem.że światło w kabinie mi delikatnie pulsuje. Ładowanie jest ok
 
 
byku 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 79
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-04, 14:18   

Proszę o pomoc, sytuacja wygląda u mnie następująco:
- na zacisku alternatora 14.2-14.3V, nawet przy włączonych odbiornikach (światła, szyba przód+tył, grzane dwa fotele, mmi), choć wydaje się mało - spodziewałem się ponad 14.6
- na akumulatorze już znacznie gorzej - między 12.5-13.7V w zależności od obciążenia
- akumulator 92Ah w stanie idealnym, testowany profesjonalnym testerem zarówno statycznie jak i pod obciążeniem - wynik to 767A wg. normy EN (więcej niż znamionowe 720A)

Oczywiście w konsekwencji akumulator jest stale niedoładowany, zwłaszcza na krótkich dystansach.

Gdzie szukać przyczyny spadku napięcia? Czy po drodze od silnika do bagażnika jest jakieś połączenie, które może korodować (np. rozrusznik)? A może olać to i pociągnąć obok drugi gruby kabel od alternatora aż do akumulatora?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-12-05, 06:28   

Ten alternator ma nominalnie nabite na obudowie 14V więc wynik 14.2V na alternatorze i 13.7V na aku to dobry wynik. Tyle dokładnie ma teraz u mnie na aku pod obciążeniem. Jedynie jak daje gazu to jest chwilowy spadek na 13.3V i wraca. Ale spadek do 12.5V to już coś nie tak.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2016-12-05, 09:00   

byku napisał/a:
Proszę o pomoc, sytuacja wygląda u mnie następująco:
- na zacisku alternatora 14.2-14.3V, nawet przy włączonych odbiornikach (światła, szyba przód+tył, grzane dwa fotele, mmi), choć wydaje się mało - spodziewałem się ponad 14.6
- na akumulatorze już znacznie gorzej - między 12.5-13.7V w zależności od obciążenia
- akumulator 92Ah w stanie idealnym, testowany profesjonalnym testerem zarówno statycznie jak i pod obciążeniem - wynik to 767A wg. normy EN (więcej niż znamionowe 720A)

Oczywiście w konsekwencji akumulator jest stale niedoładowany, zwłaszcza na krótkich dystansach.

Gdzie szukać przyczyny spadku napięcia? Czy po drodze od silnika do bagażnika jest jakieś połączenie, które może korodować (np. rozrusznik)? A może olać to i pociągnąć obok drugi gruby kabel od alternatora aż do akumulatora?


Nie załącza ci się kompresor za często? U mnie kilka dni temu tez rozładowywało baterie przez długo pompujacy kompresor...
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-05, 10:14   

Fanatico napisał/a:
Aku nowy wszystkie połączenie są ok a dalej się grzeje i zauważyłem.że światło w kabinie mi delikatnie pulsuje. Ładowanie jest ok


podobnie u mnie, akku nowy, kabel się grzeje na dotyk jest lekko ciepły

ładowanie sprawdzaj przez dłuższy czas, sterowniczek potrafi tym wachlować
jak mu sie tam umyśli akurat

pulsowanie mam czasami - nie wiem z czym jest związane....

sprawdzałeś alternator na zewnątrz po wymontowaniu u jakiegoś profesjonalisty
elektryka?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
byku 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 79
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-05, 12:01   

Gecio napisał/a:

Nie załącza ci się kompresor za często? U mnie kilka dni temu tez rozładowywało baterie przez długo pompujacy kompresor...

Nie. Pobór prądu na postoju wynosi u mnie 37mA.
Ewidentnie jest to problem ze zbyt niskim napięciem ładowania mierzonym na akumulatorze.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-05, 12:09   

byku napisał/a:
Gecio napisał/a:

Nie załącza ci się kompresor za często? U mnie kilka dni temu tez rozładowywało baterie przez długo pompujacy kompresor...

Nie. Pobór prądu na postoju wynosi u mnie 37mA.
Ewidentnie jest to problem ze zbyt niskim napięciem ładowania mierzonym na akumulatorze.


na zamkniętym i uzbrojonym rozumiem tak?

sęk w tym że do tego auta trzeba by zostawić miernik z pamięcią na dłużej
bo przeciez taki kompresor czy kessy nie działa non stop....

acha jakby co u mnie też sterownik C jest
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-12-05, 12:16   

Kompresor po zgaszeniu to już nie działa. Keysa śledzi teoretycznie nonstop obecność kluczyka.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
magicshow 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 115
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-12-05, 19:28   

drago_o u mnie ładowanie waha się bez obciążenia 14,65 do 14,70 przy obciążeniu światła klima nadmuch max radio i oświetlenie w granicach 14,55 - 14,60 tydzień temu zmieniony moduł aku na ten z literką C wcześniej problem z odpaleniem auta po paru dniach poziom w mmi 50% na aku 12,55v teraz jest 100% webasto jako dogrzewanie teraz się samo załącza wcześniej tego nie było i auto od razu inaczej odpala.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.