Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-09-14, 07:44
|
|
|
Zanim naprawisz usterkę wyciągaj bezpiecznik odpowiedzialny za GW i zegary, samochód zaśnie. Ew zrób ręczne odpinanie bramki |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
AdiA8
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
|
Wysłany: 2017-09-18, 20:56
|
|
|
riki76 Kupiłem Exide EK950, zakodowałem jako AGM 95Ah, system przyjął i wskazuję do tej pory właściwą jego pojemność itp. |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-10-02, 16:02
|
|
|
A czy miał ktoś tak, że auto raz na dwa miesiące przez noc się rozładuje a jak odpalę je z kabli to przez kolejne dwa miesiące(mniej-więcej) nie ma problemu aż znowu rano nie zakręci? Tak mi się stało przed wakacjami. Potem trochę pojeździłem i przyszedł czas na wczasy. Auto bez problemu odpaliło po wczasach. A parę dni później rozładował do zera. Dzisiaj identyczna sytuacja. Wczoraj jechałem długą trasę i wróciłem wieczorem a dzisiaj zakręcił raz i zdechł. Odpaliłem od kochanego punta '96, które, mimo bycia fiatem, nie zawodzi. Aktualnie znowu pali od strzała i nic się nie dzieje po 10 godzinach postoju od porannych problemów.
Wkurza mnie taki stan rzeczy bo jakby co rano nie odpalił to bym znalazł problem i gotowe a ten losowo co jakiś dłuższy czas się rozładuje. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-02, 16:18
|
|
|
Musialbys monitorowac przez dluzszy czas, bo zapewne cos sie wzbudza i nie usypia. Ciezko to bedzie zdiagnozowac i izolowac jakis sterownik. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-10-02, 16:21
|
|
|
Może to głupio zabrzmi ale mam nadzieję, że zacznie się codziennie rozładowywać. Wtedy się znajdzie winowajca. Bo jeśli znowu za dwa miesiące się rozładuje to narazie nic się nie dowiem pewnie, ale będę próbował coś monitorować. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-02, 16:32
|
|
|
Jak nie masz kessy a chcesz sie na zawsze pozbyc problemu zrob mu reczne odlaczania bramki i zapomnij o czyms takim jak brak usypiania czegokolwiek i rozladowany aku. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-10-02, 17:48
|
|
|
Mam i niesteyy tak sie przyzwyczailem ze bez tego systemu nie wyobrazam sobie juz auta... Nawet nie wiecie ile ja sie w pracy klamek naszarpie zanim do sluzbowych aut wejde
A mozesz wiecej powiedziec o tym recznym odlaczaniu? Jak bys proponowal to zrobic? Zaciekawiles mnie. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-02, 18:01
|
|
|
PW |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
AdiA8
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
|
Wysłany: 2017-10-05, 08:55
|
|
|
Dice111 jakbyś chciał się podzielić jak zrobić ręczne odłączanie bramki możesz i mi przesłać PW Wdzięczność ma będzie ogromna |
|
|
|
|
|
|
|
carbonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 128 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2017-10-24, 05:52
|
|
|
Witam.
Nie chcę zakładać nowego tematu, ale u mnie też występuje podobny problem. Auto jak jest zimne rano kręci idealnie. W ciągu dnia jeśli jadę np. długą trasę to również jest wszystko ok. Problemy zaczynają się po tym jak dużo jeżdżę po mieście, czyli non stop gaszenie i odpalanie auta. Za którymś razem , rozrusznik nie ma siły już przekręcić. Kontrolki się palą. Żadnych błędów nie ma. Kupiłem nowy akumulator Boscha S5 110ah 930 prądu rozruchowego, zakoduje go i zobaczę co się będzie działo. Dodam że stary akumulator mam z 2009 roku więc to już pewnie jego max możliwości.
na FIS nic nie wyświetla odnośnie akku i ładowania. w MMI poziom 100% (co można pewnie między bajki włożyć).
Dodam jeszcze, że u mnie oryginalnie powinien siedzieć właśnie 110ah a jest zamontowany 95ah co pewnie też jest przyczyną problemów ... |
|
|
|
|
mario3231
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 105 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 2017-10-25, 14:14
|
|
|
Kolego Dice 111 można też prosić o info jak ręcznie odłączyć bramki. Dzięki. |
|
|
|
|
|
|
|
yeero
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multi
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3, E60
Dołączył: 02 Mar 2015 Posty: 4 Skąd: ldz
|
Wysłany: 2017-10-26, 12:04
|
|
|
Kolego carbonek zobacz moja odpowiedz w drugim temacie.
Wymiana klemy plusowej, ktora grzala sie strasznie rozwiazala problem z odpalaniem na cieplym.
Daj znac jak wyniki (Mam tez kleme plusowa jakbys chcial bo kupilem dwie uzywki) |
|
|
|
|
|