Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator  
Autor Wiadomość
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2018-06-24, 15:32   

ciekawe ile w ASO taka przyjemność :)

A wracając do domowych sposobów to kupuję pentlę,
i teraz lece po kolei z modułami, wyminam moduł, wpinam pętlę wykdowuje z GW, zamykam auto i czekam aż sie uśpi i sprwdzam pobór ?? Czy jeszcze trzeba zasilanie z tego modułu też odciąć ? wypiąć wtyczkę ?

Jak tak oo tym muyślę to pół auta do rozgrzebania :P a co z modułami które nie są podłączone światłowodem, przecież tego jest w choolerę w D3 :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-06-24, 16:40   

mkbewe napisał/a:
ciekawe ile w ASO taka przyjemność :)

Pętla?... Jakieś 48pln netto czy coś takiego.

mkbewe napisał/a:
Czy jeszcze trzeba zasilanie z tego modułu też odciąć ? wypiąć wtyczkę ?

Tak jak pisałem, wypiąć.

mkbewe napisał/a:
Jak tak oo tym muyślę to pół auta do rozgrzebania :P

Różnie bywa.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Macccccc85 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Cze 2018
Posty: 17
Skąd: Przybiernów
Wysłany: 2018-06-24, 16:47   

dice111 napisał/a:
Mylisz się. Wciąż nie rozumiesz jak to działa.


Chodzi mi o to, ze po rozpięciu i nie przekręcania zapłonu wydaje mi się, ze nie powinien szukać niczego?
Dopiero jak wlacze zapłon to zaczyna sprawdzać system, a tak jeżeli wypnę i zostawię na moc, a rano podłączę i wlacze zapłon aby sprawdzić stan akumulatora na MMI, to powinno być OK?

Czy on nawet jak stoi nieruszony zamknięty to szuka sobie moduły, skoro się myle?

[ Dodano: 2018-06-24, 17:50 ]
FOSS napisał/a:
Macccccc85 napisał/a:
A gdyby tak odpisać pokolei wszystkie moduły? W końcu się dojdzie który to jest jespraemy?

Po pierwsze nie możesz odpiąć wszystkich.
Po drugie, żeby było zgodnie ze sztuką, to należy wypinać elektrycznie, pętlą serwisową zapętlać światłowód i z GW wykodować wypięty sterownik żeby go nie szukał na darmo.


Pisząc pokolei wszystkie miałem na myśli, ze każdego dnia inny, aż sprawdzę wszystkie.

I co to jest GW? Bo nie wszytskie skróty jeszcze rozgryzłem u Was 😜 Chodzi o zmianę parametrów za pomocą VAGa czy na MMI gdzieś w zielonym menu?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-06-24, 16:57   

Macccccc85 napisał/a:
I co to jest GW?

Sterownik Gateway.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Macccccc85 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Cze 2018
Posty: 17
Skąd: Przybiernów
Wysłany: 2018-06-24, 17:42   

To przez co można w tym sterowniku zmienić dane parametry?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-06-24, 17:52   

Macccccc85 napisał/a:
Chodzi mi o to, ze po rozpięciu i nie przekręcania zapłonu wydaje mi się, ze nie powinien szukać niczego?

Tak, tylko przy infotainment przerwiesz pętle, więc takim sposobem i tak nie dojdziesz, który moduł nie pozwala uśpić samochodu.

Macccccc85 napisał/a:
Czy on nawet jak stoi nieruszony zamknięty to szuka sobie moduły, skoro się myle?

Samochód potrafi się wybudzić po jakimś czasie "sam z siebie".

Jeśli natomiast chodzi Ci o to, że podczas diagnostyki znalazłeś uszkodzony moduł, wypinasz go i dajesz pętle, to wtedy nic nie musisz kombinować z bezpiecznikami, wystarczy usunięcie z GW. Z reszta podobnie jest gdy chcesz używac samochodu na codzień, np po awarii zmieniarki, jeździsz po prostu z pętlą, inaczej nie wstanie Ci MMI.

Jeśli natomiast chodzi o inne moduły to tak po odpięciu i wykodowaniu z bramki, nie mają komunikacji, bo mieć nie mogą.

Macccccc85 napisał/a:
To przez co można w tym sterowniku zmienić dane parametry?

Jakie i w czym ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
Macccccc85 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Cze 2018
Posty: 17
Skąd: Przybiernów
Wysłany: 2018-06-24, 19:16   

dice111 napisał/a:
Jakie i w czym ?


Chodzi o to, w jaki sposób wykodowac poszczególne elementy w GW po założeniu pętli.
Przez ck się to robi, przez VAGa, czy coś innego?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-06-24, 19:32   

Np poprzez VAS lub VCDS. W VCDSie masz po prostu listę i prosto odznaczasz co potrzeba (zapisując sobie ją wcześniej)
_________________
Black Cars Matters
 
 
Macccccc85 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Cze 2018
Posty: 17
Skąd: Przybiernów
Wysłany: 2018-06-24, 20:11   

VAG tańszy 😜

Przymierzałem się do jego kupna, tym bardziej ze nje mam zaadaptowanego akumulatora, i tak się zastanawialem, czy przez to tez nie uciekal prąd, ale wtedy by uciekał cały czas nawet jak wypinać bezpieczniki.

Wiecie coś na temat tego sprzętu z Allegro?
Bo jest tego dużo, nawet z wyświetlaczami cały komplet.

Muszę zainwestować w pętle i jakiś sprzęt, polecacie któryś?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-06-24, 20:33   

Macccccc85 napisał/a:
Muszę zainwestować w pętle i jakiś sprzęt, polecacie któryś?

Czytaj forum, jest o tym sporo.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
gorajmarcin1983 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3 3,0 TDI Quattro 233 KM
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2018
Posty: 3
Skąd: Gdańsk, Pomorskie
Wysłany: 2018-07-24, 15:35   

Cześć wszystkim,
Ostatni mam problem z rozładowującym się akumulatorem. Akumulator ma już 2 lata firmy bosch 110 Ah 920 A. ponad 6 miesięcy temu alternator był regenerowany poniewaź już nie ładował ( zapalała się kontolka na FIS ). Akumulator ma dobra pojemność . W stanie spoczynkowym 12,5 V. Po odpaleniu silnika napięcie utrzymuje się na poziomie 12,6-13,1V a przecież alertnator powinie łądować napięciem ponad 14,0 V. Czy może być tak że to alternator został źle zregenrowany lub padł w nim jakiś inny element który nie byłwymirniany podczas regeneracji ? Do tej firmy oddawałem wcześniej rozruszniki i alternetory i nie było nigdy żadnych problemów ? Dodam że chciałem także VAG dostałć się do modułu akumulatora abu srpawdzić jaki jest zaadoptowany ale niestety z modułem się łącze ale jak chcę odczytać błędy luh przeprowadzić adaptację to wyświetla błąd komunikacji ? Czy to może być wina moduły że napięcie w instakcjia jest takie niskie ? Jeden z moich znajomych twierdzię ze to może być wina rozrusznika który potrzebuję duże dawki prądu aby uruchomić silnik ale moim zdanime po uruchominiu przecież rozrusznik się wyłącza wieć sprawny alternator powinnie wyworzyć prąd ponad 14 V nawet jeżeli akulmator jest całkowicie rozładowany . Chyba że się mylę ?
A może być coś nie tak z przewodami od alternetora ?
Czytałem że może to jeż być za lużno naciągnięty pasek napędzający alternator ale to bym raczej odrzucił ?
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-10-23, 16:11   

Takie pytanko techniczne.... biorę się za sprawdzanie w a8 d3 co kradnie prąd. Mam pętlę światłowodową, i pytanie czy jak ją wepne np w zmieniarke (lub inny dowolny komponent) to czy te urządzenie nie będzie się uruchamiać, czy trzeba jeszcze odłączyć zasilanie od niego? W skrócie proszę o podpowiedź jak sprawdzić wszystkie elementy układu połączonego swiatlowodem pod kątem pobierania prądu, oczywiście mam do dyspozycji pętlę. Z góry dzięki za wskazówki.
 
 
Macccccc85 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Cze 2018
Posty: 17
Skąd: Przybiernów
Wysłany: 2018-10-23, 16:59   

Pczester napisał/a:
Takie pytanko techniczne.... biorę się za sprawdzanie w a8 d3 co kradnie prąd. Mam pętlę światłowodową, i pytanie czy jak ją wepne np w zmieniarke (lub inny dowolny komponent) to czy te urządzenie nie będzie się uruchamiać, czy trzeba jeszcze odłączyć zasilanie od niego? W skrócie proszę o podpowiedź jak sprawdzić wszystkie elementy układu połączonego swiatlowodem pod kątem pobierania prądu, oczywiście mam do dyspozycji pętlę. Z góry dzięki za wskazówki.

Musisz wypiąć przewody, założyć sama pętle a później wyprocesować dane urządzenie komputerem z samochodu, bo inaczej nic nie sprawdzisz
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-10-23, 17:28   

Macccccc85 napisał/a:
później wyprocesować dane urządzenie komputerem z samochodu


Możesz rozwinąć temat?
 
 
Macccccc85 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Cze 2018
Posty: 17
Skąd: Przybiernów
Wysłany: 2018-10-23, 17:47   

Pczester napisał/a:
Macccccc85 napisał/a:
później wyprocesować dane urządzenie komputerem z samochodu


Możesz rozwinąć temat?

Musisz jeszcze mieć VCDSa, żeby wyprogramowac poszczególne elementy na które zakładasz pętle, bo inaczej nic nie sprawdzesz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.