Autor |
Wiadomość |
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2018-12-02, 16:10
|
|
|
maciu napisał/a: | skoro bezpiecznik jest 30A bezpieczniej będzie puścić to przez przekaźnik... po co ryzykować
jak nie wiadomo co tam jeszcze jest |
Ok, tak więc zrobię. Dziwne że nie ma opisu co tam jest podłączone.
Jeszcze mam pytanie odnośnie mocowania akumulatora - u mnie jest tylko otwór w podłodze bagażnika, pod bezpiecznikiem pirotechnicznym. Co tam powinno być, bo wydaje mi się że jakiś gwint, w który wkreca się śrubę...? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-12-02, 16:26
|
|
|
4E0802234A + śruba M8x35 |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2018-12-02, 16:46
|
|
|
maciu napisał/a: | 4E0802234A + śruba M8x35 |
To mam, tylko problem że w miejscu gdzie ta śruba się wkręcić powinna u mnie jest otwór jedynie ok 12mm bez gwintu. Powinna pewnie być jakaś nitonakretka tam zamocowan.... Jak ktoś będzie tam zaglądał proszę o fotkę ewentualnie. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-12-02, 17:02
|
|
|
Pczester napisał/a: | To mam, tylko problem że w miejscu gdzie ta śruba się wkręcić powinna u mnie jest otwór jedynie ok 12mm bez gwintu. Powinna pewnie być jakaś nitonakretka tam zamocowan.... Jak ktoś będzie tam zaglądał proszę o fotkę ewentualnie. |
Tak, fabrycznie jest tam właśnie "nitonakrętka".
Pewnie kogoś fantazja poniesła przy dokręcaniu i to zerwał. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2018-12-02, 17:41
|
|
|
FOSS napisał/a: | Pczester napisał/a: | To mam, tylko problem że w miejscu gdzie ta śruba się wkręcić powinna u mnie jest otwór jedynie ok 12mm bez gwintu. Powinna pewnie być jakaś nitonakretka tam zamocowan.... Jak ktoś będzie tam zaglądał proszę o fotkę ewentualnie. |
Tak, fabrycznie jest tam właśnie "nitonakrętka".
Pewnie kogoś fantazja poniesła przy dokręcaniu i to zerwał. |
Tak właśnie czułem, trzeba załatwić i zanitować nową.
Podbijam pytanie odnośnie sugestii gdzie szukać strat prądu (0,13 na uśpionym aucie). Odlaczone były:
- wszystkie drzwi,
- wszystko co jest po światłowodzie,
- każdy bezpiecznik,
- przewody koło bezpieczników nad akumulatorem,
- moduły foteli
Poniżej tej wartości nie schodzi. Możliwe jest że moduł zarządzania energią kradnie (jak sprawdzić)? |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-12-02, 18:29
|
|
|
no jak to gdzie... wszędzie tam gdzie idzie na stałe lub do tych nielicznych
bezpieczników do których nie dotarłeś...
https://www.a8team.pl/d3-...-vt24885,30.htm
pewnie to czego szukasz idzie przez S133 - sprawdzałeś? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2018-12-02, 19:37
|
|
|
Cytat: | pewnie to czego szukasz idzie przez S133 - sprawdzałeś? |
No właśnie jak odłącze ten s133 to spada na 0,00. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-12-02, 21:26
|
|
|
no to parę rzeczy już odpadło.... wyciągałeś bezpieczniki po obu stronach deski i jakieś
jeszcze? (oprócz tych z bagaznika te odpadają) |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2018-12-02, 21:51
|
|
|
Tylko te po obu stronach deski i bagażnik Maciek 😐 nie patrzyłem gdzie jeszcze są bezpieczniki. |
|
|
|
|
Radny A8 D3
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lut 2016 Posty: 63 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2019-03-31, 16:59
|
|
|
Udalo sie ogarnąć problem ? |
_________________ Kiedyś E53 4.4 teraz A8 D3 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2019-04-02, 18:06
|
|
|
Tak, kradł moduł świateł AFS który podłączyłem przy montażu pod stały plus, oraz moduł wifi który podobnie byl połączony. Po zmianie na plus po zapłonie problem zniknął. |
|
|
|
|
AllBundy82
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 3 Skąd: Francja
|
Wysłany: 2019-05-12, 08:05
|
|
|
Witam. Tak przegladam to forum i nie moge trafic na podobny problem z ktorym sie zmagam w swojej A8.
Mianowicie mam problem z uciekajacym pradem ale to akurat juz powoli ogarniam.Zastanawia mnie zwlaszcza to co pokazuje MMI.Czy przez to ze nie moge zakodowac nowego aku MMI bedzie pokazywalo przez caly czas 100 procent naladowania.nigdy nie pokazywalo mniejszej wartosci nawet jak aku jest tak rozladowane ze samochod nie moze odpalic.Dodam ze komputer odlacza po kolei moduly wraz ze spadkiem napiecia ale mam przez caly czas 100 procent na MMI.Mial albo ma ktos podobny problem? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-05-13, 22:18
|
|
|
a przy vagowaniu co wychodziło? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
AllBundy82
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 3 Skąd: Francja
|
Wysłany: 2019-05-14, 19:38
|
|
|
Nic... Zero bledow. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-05-14, 20:37
|
|
|
ale nie błędy tylko jaki poziom akku jest w grupach w sterowniku od prądu/BEM |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|