Ogłoszenie 

Opony samochodowe Felgi Audi A8 opony width= OC/AC forum a8 forum audi a8 Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Felgi Audi A8
Opony samochodowe
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN
Cewki zapłonowe
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator  
Autor Wiadomość
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2711
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-11-30, 23:38   

kup cęgowy lub przystawkę, pobór tylko po zapłonie potrafi przekroczyć 25A...

[ Dodano: 2019-11-30, 23:40 ]
i narazie sprawdzone po jednym dniu trzyma mi 12,3v (mierzone w zapalniczce)

tam jest strata 0,1 - 0,2v wzgledem samego akku

ale to auto potrafi zaskoczyc prądożarciem nawet jak przez wiele miesięcy
nie ma problemów...
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 35
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 230
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2019-12-01, 22:33   

Multimetr znaleziony. Jak to się sprawdza??

[ Dodano: 2019-12-01, 22:41 ]
Ja jak zostawię auto ok 16 i wsiadam do niego ok godz 7 rano następnego dnia to mam napięcie 11,4V mierzone voltomierzem wpinanym do zapalniczki. I tak jak pisałem, może i też auto stać 2 dni czy i nawet 5 i cały czas pokazuje 11,4V. Nawet jak podstawię auto o 10 rano i wsiadam ok 15 to także pokazuje 11,4V
Co ciekawe czasem czasem o niskim poziomie aku FIS piszczy gdy jest 80% a czasem dopiero gdy jest 50 czy nawet 40%.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2711
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-12-02, 06:03   

to zdecydowanie za mało po tak krótkim postoju...

na początek wyciągnij i naładuj lub naładuj na aucie,
zakoduj jako pełny i zrób pomiar poboru prądu

multimetr który znalazłeś ma zapewne zakres do 10A
albo jak magik się wepniesz szeregowo już po tym jak
auto juz będzie uzbrojone (zamylasz zamek bagażnika
na otwartym) albo jak pisałem cęgowym sprawdzisz

najlepiej w kilku odstępach czasowych zobaczysz wtedy
czy i jak spada, poszukaj na forum bo byla procedurka
opisywana pare razy
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Radas116 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Lis 2019
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-12-03, 20:12   

Panowie jest mi ktoś wstanie pomóc wszystkie bezpieczniki jeden po drugim sprawdzone i wszystkie są ok
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 35
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 230
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2019-12-07, 22:57   

Dzisiaj moja A8 przeszła samą siebie. Po tygodniu postoju otwieram auto z pilota i nic. Otwieram go z kluczyka, wsiadam, kluczyk w stacyjkę a tu nic, cisza. Wkładam w gniazdo zapalniczki voltomierz i szok z niedowierzaniem. Czerwone cyferki pokazują napięcie 4V. To jest jakieś przegięcie. 11,4V to było nisko ale teraz 4V to już przesada. Aku ma pół roku, co do ch.ja jest grane?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6413
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-12-08, 11:09   

Temat jest tak długi, że raczej możesz sam wywnioskować. Coś jest uwalone i auto zjada prąd. Czas rozpocząć diagnostykę.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5680
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-12-09, 23:08   

denveco napisał/a:
Wkładam w gniazdo zapalniczki voltomierz i szok z niedowierzaniem. Czerwone cyferki pokazują napięcie 4V. To jest jakieś przegięcie. 11,4V to było nisko ale teraz 4V to już przesada. Aku ma pół roku, co do ch.ja jest grane?

Jak ma 4V to nie wiem czy ten akumulator jeszcze wstanie, niestety.
I tak jak Karol napisał - trzeba szukać poboru prądu.
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2711
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-12-10, 15:26   

FOSS napisał/a:
denveco napisał/a:
Wkładam w gniazdo zapalniczki voltomierz i szok z niedowierzaniem. Czerwone cyferki pokazują napięcie 4V. To jest jakieś przegięcie. 11,4V to było nisko ale teraz 4V to już przesada. Aku ma pół roku, co do ch.ja jest grane?

Jak ma 4V to nie wiem czy ten akumulator jeszcze wstanie, niestety.
I tak jak Karol napisał - trzeba szukać poboru prądu.


mój po spadku do 7u jeszcze daje radę... warto spróbować
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6413
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-12-10, 16:38   

Moja Varta po spadku do 6V trzymała już tylko 1 dzień na tyle aby odpalić. Jak jeden dzień nie jeździłem to mogłem być pewny, że następnego nie odpali i ostatecznie konieczna była wymiana.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1128
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2019-12-13, 12:27   

denveco napisał/a:
Dzisiaj moja A8 przeszła samą siebie. Po tygodniu postoju otwieram auto z pilota i nic. Otwieram go z kluczyka, wsiadam, kluczyk w stacyjkę a tu nic, cisza. Wkładam w gniazdo zapalniczki voltomierz i szok z niedowierzaniem. Czerwone cyferki pokazują napięcie 4V. To jest jakieś przegięcie. 11,4V to było nisko ale teraz 4V to już przesada. Aku ma pół roku, co do ch.ja jest grane?

A nie zostawiasz czasami płyt CD w wekslarce ? bo u mnie słychać jak zmienia płyty mimo że nie kożystałem z systemu audio . Teraz na koniec dnia wyjmuję płyty i nie ma problemu z akumulatorem ,a wcześniej spadał nawet do 10%.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2711
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-12-13, 14:15   

tutenhamon napisał/a:
Teraz na koniec dnia wyjmuję płyty i nie ma problemu z akumulatorem ,a wcześniej spadał nawet do 10%.


no bez jaj ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Dżordż 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-12-13, 18:22   

Bo te nasze A8 to takie bestie, co pod nieobecność kierowcy same słuchają płyt CD.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6413
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-12-13, 18:26   

Chyba jednak z jajami... to D3, że się nie boi :)
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1128
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2019-12-13, 20:48   

Taka nasza mętalność , czego nie doświadcczysz to nie uwierzysz . Może nie "bestje" ale wybiurczy przypadek , zawsze jakaś rada warta sprawdzenia . Bardzo łatwo to sprawdzić przy pomocy 2 ch płyt ,pierwszą ustawiasz na ostatni kawałek ,po chwili wychodzisz całkiem z audio ,poprostu wyłączasz audio , a po chwli i tak wrzuci 2gą płytę . Nie chcę niczego sugerować ale znajomy w Q7 miał też wiecznie problem z niedoładowanym akumulatorem , wiadomo krótkie trasy ,jazda po mieście , ale moja podpowiedz mu pomogła.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6413
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-12-13, 21:44   

To akurat normalne... D3 ma taką funkcję aby podtrzymać działanie MMI przez określony czas po wyłączeniu. Dzięki temu jak wyjdziesz z auta na minutkę i wrócisz to uruchomi się niemal natychmiast bo nie zdążyło się wyłączyć ;)

Problem pojawia się, gdy funcja szwankuje i nie usypia się z jakiegoś powodu sprzęt. W tym wypadku np uszkodzona zmieniarka chcąca ciągle mieszać płytami itp...

Śmiejemy się, raczej mogę powiedzieć za kolegów również, ze sposobu w jaki to zostało rozwiązane ;) No chyba nie zaprzeczysz, że chociaż skuteczne, to jednak komiczne rozwiązanie :P
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe Testy opon
OC/AC
| WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |