Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Wycie - tylny most ?? wał ??  
Autor Wiadomość
sawi 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: Głogów
Wysłany: 2013-10-08, 21:58   

Hej też mam dokładnie to samo z tym wyciem czy miałczeniem.
Rozwiązał ktoś ten problem?
Może to podpora wału?
_________________

 
 
skipper 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic-F1
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3.Pływam;Wellcraft Cruiser
Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 110
Skąd: Małopolska i Mazury
Wysłany: 2013-10-26, 10:58   

Problem rozwiązałem,miałczy oczywiście dyferencjał,są dwie możliwości,jest firma która zajmuje się tym profesjonalnie i ma stanowisko na którym obciąza dyfer i reguluje podkładkami aż do osiągnięcia najcichszej pracy kosztuje to 1000zł ,ja zdecydowałem się na wymianę używki i to był dobry pomysł,bo most albo miałczy albo nie, więc po przełożeniu od razu wiadomo czy jest ok.
_________________
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-01-14, 11:09   

Jaki koszt wizyta w ASO na reset skrzyni??
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
colorado 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-14, 18:58   

+- 250PLN
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-01-14, 23:18   

Kiedyś już tutaj pisałem że te adaptacje tiptronic'ów to ściema. Skrzynia nie ma żadnej pamięci w której trzyma jakieś ustawienia poza komórką która zapisuje tryb jazdy, ale tylko informacyjnie, soft skrzyni nie korzysta z tej informacji. Poza tym ta komórka pamięci jest w obszarze pamięci RAM procesora i można sobie ją wykasować (jak ktoś uparcie chce) przez odłączenie zasilania od sterownika :) DSP wprowadzono dopiero w DSG i tam adaptacje mają sens.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-01-15, 01:22   

k44761 napisał/a:
Kiedyś już tutaj pisałem że te adaptacje tiptronic'ów to ściema....

No nie kumam już tego <niewiem>
W instrukcjach serwisowych dla 6HP26 opisane są adaptacje..... nawet czytałem procedury adaptacji poszczególnych biegów..... i że skrzynia "uczy się" stylu jazdy i warunków pracy...... od rocznika 2005 jak dobrze pamiętam jest możliwość zerowania wartości wyuczonych i przyuczenia skrzyni do nowych warunków pracy/jazdy (np. po wymianie oleju w skrzyni) <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-01-15, 08:00   

Ja tam twierdze swoje i dalej bede powtarzal, ze to pic na wode :)
w instrukcjach serwisowych pisza tez, ze oleju w skrzyni sie nie wymienia. Skutek takiego zachowania jaki jest- kazdy wie :)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
marcin1122333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Wiek: 48
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 67
Skąd: radomsko
Wysłany: 2014-05-13, 18:57   

witam, u mnie natomiast delikatny świst przy prędkości 100km/h i tylko wtedy gdy delikatnie trzymam gaz tzn utrzymuje stalą prędkość przy 90km/h i przy 110km/h już tego nie ma nadmienię ze 2 tyg temu wymieniałem olej w automacie ale nie wiem czy to ma związek, biegi wybiera ładnie i bez szarpnięć. pozdrawiam

DODANO:
jeszcze dodam ze wymieniłem opony może to ich wina, kupiłem okazyjnie 225/55/16 i powiem ze jak bym mógł je wymienić to bym to zrobił natychmiast auto wygląda śmiesznie, kasa wydana i jakoś ten sezon letni jakoś przelatam.pozdrawiam
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-05-13, 19:22   

Marcin, to jeśli możesz, to zmień koła/opony i sprawdź. Kiedyś tak bujałem się z łożyskiem w przednim kole w 80-ce, a jesienią okazało się (po zmianie na zimówki) że to była wina opony.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2014-05-23, 21:54   

No umie też ,po wymianie oleju od 120-140km słychać to miałczenie <hmm>

Co się dowiedziałem z tym (miałczeniem),że tak się może zdarzyć że po wymianie oleju na nowy.A mianowicie ma on właściwości czyszcąnce <onie>
 
 
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2014-06-16, 15:59   

No umie też ,po wymianie oleju od 120-140km słychać to miałczenie <hmm>
 
 
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2014-06-16, 16:00   

Co się dowiedziałem z tym (miałczeniem),że tak się może zdarzyć że po wymianie oleju na nowy.A mianowicie ma on właściwości czyszcąnce <onie>
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-22, 15:35   

Witam!
nie chce zakładać nowego tematu bo w sumie mam podobny problem. Mialczenie wystepuje od 80-90km/h i w gore po puszczeniu gazu(kiedy silnik nie ciagnie) ale wystarczy ze wrzuce na "N"(luz) to mialeczenie ustaje… gdyby to byl tylni dyfer to mialczyl by caly czas niezaleznie od polozenie skrzyni, bo przeciez kreci sie na biegu jałowym…? ma kots jakis pomysl na diagnoze?
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-06-22, 17:18   

Wiesz że wrzucanie na luz przy takich prędkościach to nie jest dobry pomysł . Na luzie nie wyje bo nie ma oporów które robi skrzynia .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-22, 17:42   

Wiem wiem. Wrzucałem, żeby sprawdzić czy na luzie tez miałczy. Wymienilem olej w tylnim dyferencjale i nadal to samo. moze w przednim miałczy? w przednim nie ma mozliwosci spuscic oleju, mozna jedynie dolac... orientuje sie ktos ile nowy tylni dyfer kosztuje? wymiana na uzywke to troche loteria...
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.