Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Wycie - tylny most ?? wał ??  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-06-22, 17:50   

Nowy jakoś 13tys :)
_________________
 
 
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2014-06-22, 22:06   

Witam.
Byłem u mechanika i on stwierdził że to miałczenie wychodzi z tylniej części skrzyni <niewiem>
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-22, 22:31   

Torsen


Nie masz też wrażenia terkotania ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-06-22, 22:47   

Posadź mechanika na tylnej kanapie i wtedy nie się wypowie .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-06-23, 20:22   

Wymieniałem niedawno w tylnym moście olej a przy okazji dodałem taki oto dodatek. Jeszcze niewiele przejechałem kilometrów po wymianie, ale wydaje mi się, że tylny most pracuje jakby ciszej. Owo "miauczenie" było delikatnie słyszalne (przy wyłączonym audio) tylko podczas hamowania silnikiem (tj. z prędkości 100-120 km/h z zupełnym zdjęciem nogi z pedału przyśpieszenia). Wydaje mi się, że zupełnie nie da się tego wyeliminować, ponieważ przekładnia pracuje głównie napędzając koła, a o wiele rzadziej przekazując napęd z kół, zatem koła zębate nie będą jednakowo dotarte.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-06-23, 21:03   

Ja u siebie jakiś czas temu też wymieniałem tylny dyfer. Stary niestety miałczał. Wymieniłem na używke za którą dałem 600zl. Musiałem jeszcze wymienić w nim uszczelniacz od strony wału bo zaczął sie pocić. Uszczelniacz niestety tylko aso , koszt 200zl. Jest tam jeszcze oring, który też warto wymienić ale to już groszowa sprawa.
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-09-15, 13:38   

pebo napisał/a:
Wymieniałem niedawno w tylnym moście olej a przy okazji dodałem taki oto dodatek. Jeszcze niewiele przejechałem kilometrów po wymianie, ale wydaje mi się, że tylny most pracuje jakby ciszej. Owo "miauczenie" było delikatnie słyszalne (przy wyłączonym audio) tylko podczas hamowania silnikiem (tj. z prędkości 100-120 km/h z zupełnym zdjęciem nogi z pedału przyśpieszenia). Wydaje mi się, że zupełnie nie da się tego wyeliminować, ponieważ przekładnia pracuje głównie napędzając koła, a o wiele rzadziej przekazując napęd z kół, zatem koła zębate nie będą jednakowo dotarte.


Przepraszam, że odgrzewam temat ale mam identyczną sytuację z dyfrem...

pebo - jak to u Ciebie wygląda na ten moment ? Nie nasiliło się to wycie ?
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-09-15, 18:45   

Gunner napisał/a:

Przepraszam, że odgrzewam temat ale mam identyczną sytuację z dyfrem...

pebo - jak to u Ciebie wygląda na ten moment ? Nie nasiliło się to wycie ?


Witam. Po wymianie jest bardzo dobrze, nawet nieco ciszej. Już nawet zapomniałem o tym dźwięku. W każdym razie do tylnego mostu dodatek polecam. Właściwie to można zalać każdy dodatek z dwusiarczkiem molibdenu, do wyboru pozostaje tylko producent.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-15, 21:02   

Dokładnie. A jesli nie to gęściejszy olej tylko nie zabardzo bo sie bedzie grzał. Sa kozacy co trocinami uciszali mosty :D
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-09-15, 21:38   

Apophis napisał/a:
Dokładnie. A jesli nie to gęściejszy olej tylko nie zabardzo bo sie bedzie grzał. Sa kozacy co trocinami uciszali mosty :D


W polonezach na pewno :D A co do dyfrów w A8 to coś to chyba felerne jest :/ Ja to i tak mam już drugi bo pierwszy też wył, kupiłem drugi i wyje w identycznym momencie tylko może trochę ciszej...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-15, 21:42   

Nie w polonezach tylko a w kazdym. Dyfry to proste mechanizmy a wycie jesli jest z cześciowo zuzytych ząbków to własnie tak sie może wyciszyć jak z łozysk to juz trudniej bedzie.
Dyfry w A8 D2 są słabe tylko te ze skrzyń 4hp bo same skrzynie je niszcza natomiast z D3 to sa słabe bo producent tak przewidział :]
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-15, 23:15   

miałem zmieniać olej w tylnym moscie ale jak tak czytam jak każdy piszę ze po wymianie mu coś tam miałczy to się muszę 2 razy zastanowić czy warto
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-16, 03:51   

Mnie nigdy nic nie miałczało.
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-09-16, 07:47   

Może zadam idiotyczne pytanie ale trudno :D Ten dodatek do oleju w dyfrze, żeby ciszej pracował można dodać bez wyciągania dyfra ? Wystarczy podniesienie samochodu ? Bo całkiem zapomniałem <hihi>
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-09-16, 07:58   

Oczywiscie ze tak - takie dodatki dodaje się bezpośrednio do oleju .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.