Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-22, 17:50
|
|
|
Nowy jakoś 13tys |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2014-06-22, 22:06
|
|
|
Witam.
Byłem u mechanika i on stwierdził że to miałczenie wychodzi z tylniej części skrzyni <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-22, 22:31
|
|
|
Torsen
Nie masz też wrażenia terkotania ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-06-22, 22:47
|
|
|
Posadź mechanika na tylnej kanapie i wtedy nie się wypowie . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-06-23, 20:22
|
|
|
Wymieniałem niedawno w tylnym moście olej a przy okazji dodałem taki oto dodatek. Jeszcze niewiele przejechałem kilometrów po wymianie, ale wydaje mi się, że tylny most pracuje jakby ciszej. Owo "miauczenie" było delikatnie słyszalne (przy wyłączonym audio) tylko podczas hamowania silnikiem (tj. z prędkości 100-120 km/h z zupełnym zdjęciem nogi z pedału przyśpieszenia). Wydaje mi się, że zupełnie nie da się tego wyeliminować, ponieważ przekładnia pracuje głównie napędzając koła, a o wiele rzadziej przekazując napęd z kół, zatem koła zębate nie będą jednakowo dotarte. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-06-23, 21:03
|
|
|
Ja u siebie jakiś czas temu też wymieniałem tylny dyfer. Stary niestety miałczał. Wymieniłem na używke za którą dałem 600zl. Musiałem jeszcze wymienić w nim uszczelniacz od strony wału bo zaczął sie pocić. Uszczelniacz niestety tylko aso , koszt 200zl. Jest tam jeszcze oring, który też warto wymienić ale to już groszowa sprawa. |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-09-15, 13:38
|
|
|
pebo napisał/a: | Wymieniałem niedawno w tylnym moście olej a przy okazji dodałem taki oto dodatek. Jeszcze niewiele przejechałem kilometrów po wymianie, ale wydaje mi się, że tylny most pracuje jakby ciszej. Owo "miauczenie" było delikatnie słyszalne (przy wyłączonym audio) tylko podczas hamowania silnikiem (tj. z prędkości 100-120 km/h z zupełnym zdjęciem nogi z pedału przyśpieszenia). Wydaje mi się, że zupełnie nie da się tego wyeliminować, ponieważ przekładnia pracuje głównie napędzając koła, a o wiele rzadziej przekazując napęd z kół, zatem koła zębate nie będą jednakowo dotarte. |
Przepraszam, że odgrzewam temat ale mam identyczną sytuację z dyfrem...
pebo - jak to u Ciebie wygląda na ten moment ? Nie nasiliło się to wycie ? |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-09-15, 18:45
|
|
|
Gunner napisał/a: |
Przepraszam, że odgrzewam temat ale mam identyczną sytuację z dyfrem...
pebo - jak to u Ciebie wygląda na ten moment ? Nie nasiliło się to wycie ? |
Witam. Po wymianie jest bardzo dobrze, nawet nieco ciszej. Już nawet zapomniałem o tym dźwięku. W każdym razie do tylnego mostu dodatek polecam. Właściwie to można zalać każdy dodatek z dwusiarczkiem molibdenu, do wyboru pozostaje tylko producent. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-15, 21:02
|
|
|
Dokładnie. A jesli nie to gęściejszy olej tylko nie zabardzo bo sie bedzie grzał. Sa kozacy co trocinami uciszali mosty |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-09-15, 21:38
|
|
|
Apophis napisał/a: | Dokładnie. A jesli nie to gęściejszy olej tylko nie zabardzo bo sie bedzie grzał. Sa kozacy co trocinami uciszali mosty |
W polonezach na pewno A co do dyfrów w A8 to coś to chyba felerne jest Ja to i tak mam już drugi bo pierwszy też wył, kupiłem drugi i wyje w identycznym momencie tylko może trochę ciszej... |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-15, 21:42
|
|
|
Nie w polonezach tylko a w kazdym. Dyfry to proste mechanizmy a wycie jesli jest z cześciowo zuzytych ząbków to własnie tak sie może wyciszyć jak z łozysk to juz trudniej bedzie.
Dyfry w A8 D2 są słabe tylko te ze skrzyń 4hp bo same skrzynie je niszcza natomiast z D3 to sa słabe bo producent tak przewidział |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-15, 23:15
|
|
|
miałem zmieniać olej w tylnym moscie ale jak tak czytam jak każdy piszę ze po wymianie mu coś tam miałczy to się muszę 2 razy zastanowić czy warto |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-16, 03:51
|
|
|
Mnie nigdy nic nie miałczało. |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-09-16, 07:47
|
|
|
Może zadam idiotyczne pytanie ale trudno Ten dodatek do oleju w dyfrze, żeby ciszej pracował można dodać bez wyciągania dyfra ? Wystarczy podniesienie samochodu ? Bo całkiem zapomniałem |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|