Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Wycie - tylny most ?? wał ??  
Autor Wiadomość
KRUSZYN_3CITY 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 40
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-10-01, 20:10   

:D leżę i kwiczę :D to może jakaś klątwa A8 <hmm> tajemnicze wycie może wywołane jest tym że te auta są nawiedzone <boisie> z tego co napisałeś to po wymianie dyfra nie powinno to występować w tym samym zakresie chyba że kupiłeś identycznie uszkodzony ale wydaje się to mało możliwe... Z drugiej strony jeśli dodałeś ulepszacza do dyfra i sporo pomogło to może faktycznie był to dyfer. Na swoim przykładzie z koleji powiem że wyło tak samo jak u Ciebie między 90 - 120 km/h przy puszczeniu gazu i pełna regeneracja dyferencjału nic nie dała <onie> 1200zł w błoto! Co gorsze jak wspomniałem w trasie w nie wyjaśnionych okolicznościach wycie odwróciło się czyli wyło po naciśnięciu gazu w zakresie 90 - 120km/h a nie po puszczeniu. Z czasem objawy się nasiliły teraz jest masakra totalna wyje bardzo głośno od 50km/h do nawet 200km/h z tym że najintensywniej w zakresie 70 - 120km/h. Zobaczę co wyjdzie na tej diagnostyce w specjalistycznym warsztacie od automatów bo jak oni rozłożą ręce i wyć będzie dalej to jadę na stację po baniak wachy i zrobię noc świętojańską z Aósemki <brawo>
_________________
A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK

Kącik mądrości :

》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-10-01, 20:16   

No ja się sam boję, że u mnie zacznie w końcu wyć jak poje... ale jak na razie po dodaniu tego środka z którym nie wiązałem dużych nadziei o dziwo pomogło.
No właśnie... drugi dyfer i objaw identyczny... może troszkę ciszej ale jednak w tym samym momencie. Z tym samochodem nie wygrasz.

Jak będziesz po tej diagnostyce to napisz co tam wyszło <okok>
 
 
KRUSZYN_3CITY 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 40
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-10-01, 20:48   

A jak nazywa się ten środek i gdzie oraz za ile go można kupić? Spróbuję tego bo napewno nie zaszkodzi a jest szansa że pomoże. :)
_________________
A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK

Kącik mądrości :

》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-10-01, 21:12   

https://www.motointegrato...oil-additiv-20g

To jest coś takiego. Ja to kupiłem razem z innymi częściami u kolegi z forum michalwruszak.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-11-10, 12:25   

U mnie po wymianie wszystkiego w torsenie, bo tak podejrzewano że w nim coś wyje, dalej to samo...wyje. Wymieniono wszystkie łożyska i olej...full opcja. I wyje dalej...
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-11-10, 20:16   

riki76 napisał/a:
U mnie po wymianie wszystkiego w torsenie, bo tak podejrzewano że w nim coś wyje, dalej to samo...wyje. Wymieniono wszystkie łożyska i olej...full opcja. I wyje dalej...


Radzę dać sobie spokój jak nie jest to bardzo uciążliwe. U mnie nic z tym już nie robię bo i tak dupa wyjdzie :P Szkoda tylko kasy było na drugi dyfer, teraz mi zalega w garażu <jezyk2>
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-11-10, 20:52   

no tak, tylko co tak wyje.....mechanik twierdzi że to gdzieś w tylnej części skrzyni biegów
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-11-10, 21:37   

U mnie stwierdzili jednoznacznie i to w kilku warsztatach, że to dyfer. Ale musiałbym usłyszeć jak to u Ciebie gra...
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-11-12, 15:29   

Wyje jak dodaje gazu tak powyżej 70km\h
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-11-12, 15:38   

To widzisz, u mnie sytuacja odwrotna. Wyło jak puściłem gaz w przedziale od 120 km/h tak do 95 km/h a wystarczyło leciutkie dotknięcie pedału gazu i już cisza. Ostatnio widzę, że coś się zmieniło bo już nie wyje a jakby lekko "rzęzi" :D Ale w miarę cicho więc to olewam.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-11-12, 19:20   

Trochę to D3 niedopracowane z D2 takich szopek nie było <bezradny>
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2015-11-12, 22:24   

KRUSZYN, i co z tą diagnozą? Bo mi jak sprawdzili (Hukałowicz), wyszło regeneraja skrzyni <bezradny> <nienie>
 
 
KRUSZYN_3CITY 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 40
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-11-20, 13:55   

Dzisiaj odbieram mój krążownik <amasz> montowany jest nowy dyfer po regeneracji bo poprzedni był zmielony jak mięso na kotleta. Jazda próbna wieczorem lub jutro rano. <muzyka> żeby było śmiesznie ten po pierwszej regeneracji miał inne przełożenie niż być powinno <boisie> najprawdopodobniej założono gotowca z półki i z powodu różnicy przełożeń przód tył po prostu się zmielił <bezradny> teraz dobrano odpowiedni i jak to nie pomoże to wracam do BMW.
_________________
A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK

Kącik mądrości :

》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-11-20, 14:14   

Ile kosztuje taka regeneracja ?
 
 
KRUSZYN_3CITY 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 40
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-11-20, 14:59   

Regeneracja dyferencjału to koszt plus minus 1500 zł.
_________________
A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK

Kącik mądrości :

》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.