Autor |
Wiadomość |
KRUSZYN_3CITY
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 40 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2015-10-01, 20:10
|
|
|
leżę i kwiczę to może jakaś klątwa A8 tajemnicze wycie może wywołane jest tym że te auta są nawiedzone z tego co napisałeś to po wymianie dyfra nie powinno to występować w tym samym zakresie chyba że kupiłeś identycznie uszkodzony ale wydaje się to mało możliwe... Z drugiej strony jeśli dodałeś ulepszacza do dyfra i sporo pomogło to może faktycznie był to dyfer. Na swoim przykładzie z koleji powiem że wyło tak samo jak u Ciebie między 90 - 120 km/h przy puszczeniu gazu i pełna regeneracja dyferencjału nic nie dała 1200zł w błoto! Co gorsze jak wspomniałem w trasie w nie wyjaśnionych okolicznościach wycie odwróciło się czyli wyło po naciśnięciu gazu w zakresie 90 - 120km/h a nie po puszczeniu. Z czasem objawy się nasiliły teraz jest masakra totalna wyje bardzo głośno od 50km/h do nawet 200km/h z tym że najintensywniej w zakresie 70 - 120km/h. Zobaczę co wyjdzie na tej diagnostyce w specjalistycznym warsztacie od automatów bo jak oni rozłożą ręce i wyć będzie dalej to jadę na stację po baniak wachy i zrobię noc świętojańską z Aósemki |
_________________ A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK
Kącik mądrości :
》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《 |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-10-01, 20:16
|
|
|
No ja się sam boję, że u mnie zacznie w końcu wyć jak poje... ale jak na razie po dodaniu tego środka z którym nie wiązałem dużych nadziei o dziwo pomogło.
No właśnie... drugi dyfer i objaw identyczny... może troszkę ciszej ale jednak w tym samym momencie. Z tym samochodem nie wygrasz.
Jak będziesz po tej diagnostyce to napisz co tam wyszło |
|
|
|
|
|
|
|
KRUSZYN_3CITY
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 40 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2015-10-01, 20:48
|
|
|
A jak nazywa się ten środek i gdzie oraz za ile go można kupić? Spróbuję tego bo napewno nie zaszkodzi a jest szansa że pomoże. |
_________________ A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK
Kącik mądrości :
》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《 |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-11-10, 12:25
|
|
|
U mnie po wymianie wszystkiego w torsenie, bo tak podejrzewano że w nim coś wyje, dalej to samo...wyje. Wymieniono wszystkie łożyska i olej...full opcja. I wyje dalej... |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-11-10, 20:16
|
|
|
riki76 napisał/a: | U mnie po wymianie wszystkiego w torsenie, bo tak podejrzewano że w nim coś wyje, dalej to samo...wyje. Wymieniono wszystkie łożyska i olej...full opcja. I wyje dalej... |
Radzę dać sobie spokój jak nie jest to bardzo uciążliwe. U mnie nic z tym już nie robię bo i tak dupa wyjdzie Szkoda tylko kasy było na drugi dyfer, teraz mi zalega w garażu |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-11-10, 21:37
|
|
|
U mnie stwierdzili jednoznacznie i to w kilku warsztatach, że to dyfer. Ale musiałbym usłyszeć jak to u Ciebie gra... |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-11-12, 15:38
|
|
|
To widzisz, u mnie sytuacja odwrotna. Wyło jak puściłem gaz w przedziale od 120 km/h tak do 95 km/h a wystarczyło leciutkie dotknięcie pedału gazu i już cisza. Ostatnio widzę, że coś się zmieniło bo już nie wyje a jakby lekko "rzęzi" Ale w miarę cicho więc to olewam. |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2015-11-12, 22:24
|
|
|
KRUSZYN, i co z tą diagnozą? Bo mi jak sprawdzili (Hukałowicz), wyszło regeneraja skrzyni |
|
|
|
|
|
|
|
KRUSZYN_3CITY
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 40 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2015-11-20, 13:55
|
|
|
Dzisiaj odbieram mój krążownik montowany jest nowy dyfer po regeneracji bo poprzedni był zmielony jak mięso na kotleta. Jazda próbna wieczorem lub jutro rano. żeby było śmiesznie ten po pierwszej regeneracji miał inne przełożenie niż być powinno najprawdopodobniej założono gotowca z półki i z powodu różnicy przełożeń przód tył po prostu się zmielił teraz dobrano odpowiedni i jak to nie pomoże to wracam do BMW. |
_________________ A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK
Kącik mądrości :
》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《 |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-11-20, 14:14
|
|
|
Ile kosztuje taka regeneracja ? |
|
|
|
|
|
|
|
KRUSZYN_3CITY
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 40 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2015-11-20, 14:59
|
|
|
Regeneracja dyferencjału to koszt plus minus 1500 zł. |
_________________ A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK
Kącik mądrości :
》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《 |
|
|
|
|
|