Autor |
Wiadomość |
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-09-16, 08:24
|
|
|
Tak ale da rade to zrobic przy samym podniesieniu samochodu ? Albo wjechaniu na kanał ? Nie pamiętam jaki tam jest dostęp. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-16, 09:14
|
|
|
Gunner napisał/a: | Nie pamiętam jaki tam jest dostęp. | akurat do tylnego dyfra dostęp jest fajny więc michalwruszak napisał/a: | Z kanału zrobisz bez problemu |
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-09-16, 18:42
|
|
|
a ma ktoś schemat gdzie jest korek do wlewania oleju ? to moze i ja zaaplikuje taki specyfik . |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-09-16, 19:58
|
|
|
Apophis napisał/a: | Mnie nigdy nic nie miałczało. |
Może wozisz psa
A na poważnie jak dałem dwie dawki tego specyfika i nic się nie zmieniło u mnie jest miałczenie jak zdejmę nogę z gazu przy prędkości 120 do 80 tylko jak siedzę z przodu to słyszę wyraźnie że hałas dobiega z tyłu natomiast jak siedze z tyłu to jak by ze środka, czyżby torsen |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-16, 20:17
|
|
|
Zerknij czy mas zodpowiedni dyfer
raftor napisał/a: | a ma ktoś schemat gdzie jest korek do wlewania oleju ? to moze i ja zaaplikuje taki specyfik . |
po prawej stronie dyfra(pasażera) |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-09-16, 20:25
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Apophis napisał/a: | Mnie nigdy nic nie miałczało. |
Może wozisz psa
A na poważnie jak dałem dwie dawki tego specyfika i nic się nie zmieniło u mnie jest miałczenie jak zdejmę nogę z gazu przy prędkości 120 do 80 tylko jak siedzę z przodu to słyszę wyraźnie że hałas dobiega z tyłu natomiast jak siedze z tyłu to jak by ze środka, czyżby torsen |
Czyli tak jak u mnie, kolejne D3 z tym samym problemem Ja za jakiś czas doleje ten specyfik i zobaczę czy jest jakakolwiek zmiana. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-09-16, 22:58
|
|
|
To zanim zmienicie mosty to może zwyczajnie zacząć od łożysk? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-09-16, 23:58
|
|
|
FOSS napisał/a: | To zanim zmienicie mosty to może zwyczajnie zacząć od łożysk? |
W kołach? Jak tak to u mnie odpada. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-17, 04:11
|
|
|
Hehe FOSS dobrze prawi ale często sa to łozyska w moście.... |
|
|
|
|
|
|
|
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2015-09-18, 10:24
|
|
|
Jak już poprzednio pisałem mam to samo.
Mam takie pytanie,jak długo jezdzicie z tym problemen.Pytam bo jeśli to skrzynia to jak długo wytrzyma |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-09-18, 11:32
|
|
|
Ja już prawie pół roku i jak na razie jest bez zmian, ani lepiej ani gorzej. Tylko, że ja nie robię dużych przebiegów. |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
KRUSZYN_3CITY
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 40 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2015-10-01, 16:57
|
|
|
Czytam o tych A8 D3 i stwierdzam że są one nie dopracowane.... jak nie klapa elektryczna to kot miałczący gdzieś z tyłu....
U mnie było tak że miałczało przy puszczeniu gazu między 90 - 120 km/h. Zrobiłem regenerację dyferencjału za bagatela 1200 zł. I efekt taki sam jak wyło tak wyło. Jadąc do niemiec w trasę w pewnym momencie skrzynia zawiesiła się na 6tym biegu (miesiąc wcześniej wymieniłem olej, filtry i nawet w torsenie olej zmieniłem) po odblokowaniu miałczenie się odwróciło miałczy wtedy jak naciskam gaz a nie jak puszczam co gorsze miałczenie przerodziło się w wycie i obecnie występuje w zakresie od 50 - 200 km/h oraz jest lekko wyczuwalne jak złapię za drążek do zmiany biegów
Na początku każdy twierdził że to dyfer ale regeneracja nie pomogła. Ratujcie bo już nie wiem co robić. Jestem umówiony na wizytę w firmie Automat w Miszewku na diagnozę ale pewnie nic za darmo, jeśli to wina skrzyni to może zamiast regeneracji która pewnie będzie kosztowała krocie kupić odrazu używkę za 2000zł i podmienić? |
_________________ A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK
Kącik mądrości :
》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《 |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-10-01, 19:09
|
|
|
Nie wiem sam co radzić, u mnie jednoznacznie stwierdzili, że to dyfer. Kupiłem drugi i wyje w tym samym momencie czyli przy puszczeniu gazu od 120 do 90km/h ale może trochę ciszej. Niedawno dodałem do dyfra ten środek z siarczkiem molibdenu i muszę powiedzieć, że sporo pomogło, wycie jest dużo cichsze. Nie wiem na razie z tym jeżdżę, zobaczymy co dalej... |
|
|
|
|
|