Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Wycie - tylny most ?? wał ??  
Autor Wiadomość
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-09-16, 08:24   

Tak ale da rade to zrobic przy samym podniesieniu samochodu ? Albo wjechaniu na kanał ? Nie pamiętam jaki tam jest dostęp.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-09-16, 08:25   

Z kanału zrobisz bez problemu
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-16, 09:14   

Gunner napisał/a:
Nie pamiętam jaki tam jest dostęp.
akurat do tylnego dyfra dostęp jest fajny więc
michalwruszak napisał/a:
Z kanału zrobisz bez problemu
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-09-16, 18:42   

a ma ktoś schemat gdzie jest korek do wlewania oleju ? to moze i ja zaaplikuje taki specyfik .
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2015-09-16, 19:58   

Apophis napisał/a:
Mnie nigdy nic nie miałczało.


Może wozisz psa <jezyk2>

A na poważnie jak dałem dwie dawki tego specyfika i nic się nie zmieniło :( u mnie jest miałczenie jak zdejmę nogę z gazu przy prędkości 120 do 80 tylko jak siedzę z przodu to słyszę wyraźnie że hałas dobiega z tyłu natomiast jak siedze z tyłu to jak by ze środka, czyżby torsen <bezradny>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-16, 20:17   

Zerknij czy mas zodpowiedni dyfer :)

raftor napisał/a:
a ma ktoś schemat gdzie jest korek do wlewania oleju ? to moze i ja zaaplikuje taki specyfik .


po prawej stronie dyfra(pasażera)
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-09-16, 20:25   

Marcin2013 napisał/a:
Apophis napisał/a:
Mnie nigdy nic nie miałczało.


Może wozisz psa <jezyk2>

A na poważnie jak dałem dwie dawki tego specyfika i nic się nie zmieniło :( u mnie jest miałczenie jak zdejmę nogę z gazu przy prędkości 120 do 80 tylko jak siedzę z przodu to słyszę wyraźnie że hałas dobiega z tyłu natomiast jak siedze z tyłu to jak by ze środka, czyżby torsen <bezradny>


Czyli tak jak u mnie, kolejne D3 z tym samym problemem <bezradny> Ja za jakiś czas doleje ten specyfik i zobaczę czy jest jakakolwiek zmiana.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-09-16, 22:58   

To zanim zmienicie mosty to może zwyczajnie zacząć od łożysk? ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-09-16, 23:58   

FOSS napisał/a:
To zanim zmienicie mosty to może zwyczajnie zacząć od łożysk? ;)


W kołach? :P Jak tak to u mnie odpada.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-17, 04:11   

Hehe FOSS dobrze prawi ale często sa to łozyska w moście....
 
 
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2015-09-18, 10:24   

Jak już poprzednio pisałem mam to samo.
Mam takie pytanie,jak długo jezdzicie z tym problemen.Pytam bo jeśli to skrzynia to jak długo wytrzyma <hmm> <hmm>
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-09-18, 11:32   

Ja już prawie pół roku i jak na razie jest bez zmian, ani lepiej ani gorzej. Tylko, że ja nie robię dużych przebiegów.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-09-28, 16:53   

U mnie to samo.... Co było u was przyczyną? Torsen?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
KRUSZYN_3CITY 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 40
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-10-01, 16:57   

Czytam o tych A8 D3 i stwierdzam że są one nie dopracowane.... jak nie klapa elektryczna to kot miałczący gdzieś z tyłu....
U mnie było tak że miałczało przy puszczeniu gazu między 90 - 120 km/h. Zrobiłem regenerację dyferencjału za bagatela 1200 zł. I efekt taki sam jak wyło tak wyło. Jadąc do niemiec w trasę w pewnym momencie skrzynia zawiesiła się na 6tym biegu (miesiąc wcześniej wymieniłem olej, filtry i nawet w torsenie olej zmieniłem) po odblokowaniu :D miałczenie się odwróciło :D miałczy wtedy jak naciskam gaz :| a nie jak puszczam <boisie> co gorsze miałczenie przerodziło się w wycie i obecnie występuje w zakresie od 50 - 200 km/h oraz jest lekko wyczuwalne jak złapię za drążek do zmiany biegów <onie>
Na początku każdy twierdził że to dyfer ale regeneracja nie pomogła. Ratujcie bo już nie wiem co robić. Jestem umówiony na wizytę w firmie Automat w Miszewku na diagnozę ale pewnie nic za darmo, jeśli to wina skrzyni to może zamiast regeneracji która pewnie będzie kosztowała krocie kupić odrazu używkę za 2000zł i podmienić?
_________________
A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK

Kącik mądrości :

》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-10-01, 19:09   

Nie wiem sam co radzić, u mnie jednoznacznie stwierdzili, że to dyfer. Kupiłem drugi i wyje w tym samym momencie czyli przy puszczeniu gazu od 120 do 90km/h ale może trochę ciszej. Niedawno dodałem do dyfra ten środek z siarczkiem molibdenu i muszę powiedzieć, że sporo pomogło, wycie jest dużo cichsze. Nie wiem na razie z tym jeżdżę, zobaczymy co dalej... <blee>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.