Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Wycie - tylny most ?? wał ??  
Autor Wiadomość
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-12-13, 08:21   

I jak przystało wyć?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
KRUSZYN_3CITY 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 40
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-12-13, 11:13   

Jeden dyfer po regeneracji zdechł po trzech miesiącach <onie> w Jagatowie zrobili go partacko i nie polecam do nich jechać. Drugi kupiłem używany ale z pewnego źródła pochodził z S8 i nawet bez regeneracji po zamontowaniu jest cisza <chura> tak więc wycie ustało i mam narazie spokój :D acha koszt takiej używki to 500 zł. :)
_________________
A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK

Kącik mądrości :

》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-12-13, 12:01   

Ale zdechł w jakim sensie ? Znów zaczął wyć czy coś poważniejszego się stało?
 
 
KRUSZYN_3CITY 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 40
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-12-13, 13:53   

Wył tak że teściową jak wiozłem to była mokra ze strachu :D bała się że staniemy w płomieniach :D ogólnie strach było jeździć <boisie> jak go rozebrali na warsztacie to stwierdzili że do dalszej eksploatacji nadzieje się tylko obudowa :D nawet nie było czego regenerować. 1300 poszło w kibel i to po 3 miesiącach, oczywiście nie brałem faktury bo taniej było o 200 zł <faktycznie> kupiłem używany z polecenia i trafił się w stanie bardzo dobrym <chura> problem marcujących kotów w bagażniku zakończony powodzeniem <okok>
_________________
A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK

Kącik mądrości :

》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-12-13, 13:59   

Kurcze też tak chcę, tylko w serwisie ASO powiedzieli mi że to skrzynia ASB do remontu chociaż się tego nie podjęli.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
KRUSZYN_3CITY 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 40
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-12-13, 14:36   

Jeżeli biegi chodzą normalnie nie przeciąga i nie szarpie to raczej dyfer. Przetestuj to weź kolegę na tylną kanapę najlepiej ze stetoskopem ale bez też powinien wyczaić z kąd dobiega wycie ze środka auta czy z tyłu. Albo jak ja zrobiłem auto na podnośnik i rozpędzasz auto tak żeby wystąpił ten efekt a na dole pod autem ktoś nasłuchuje gdzie wyje. Wiadomo że jak z tyłu to dyfer a nie skrzynia.
_________________
A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK

Kącik mądrości :

》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2015-12-19, 16:17   

A czy dyferencjał z A8 podejdzie do S8? Czy wersje liftowe różnią się?
_________________
I`m the LPG master
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-19, 16:21   

Do S8 tylko z S8-przełozenia skrzyni musza być te same co dyfra i na odwrot.
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2015-12-19, 16:40   

Rozumiem. Na allegro są po 300 zł używki. Mam pradopodobnie na nim luzy i czuć wibracje.
_________________
I`m the LPG master
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-19, 16:54   

Prawdopodobnie to wiesz...luzy na dyfrze łatwo zdiagnozować więc pod auto i kryncić wałem półosiami szarpać gora-doł i na boki a nawet wziąśc kogos by wrzucał R i D i obserwować. Most rzadko się wibracjami objawia prędzej waleniem jakimś. Wibracje to np. wał i podpora.
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2015-12-19, 17:00   

Właśnie szykuję się na odwiedzenie kanału. Bardzo irytujące są te luzy, szczególnie na pierwszym biegu - chcesz ruszyć ładnie i dostojnie jak na automat przystało, a tu bum! szarpnięcie i czar pryska. Przy wrzucaniu D i R słychać silnie meatliczny dzwięk, jak by coś uderzało. Kiedyś patrzyliśmy z Ernestem i wyszło na to że niby przeguby z przodu, ale czy ja wiem?
_________________
I`m the LPG master
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-19, 17:16   

No to dobrze patrzeliście ale za mało. Tak jak pisałem wyżej tak samo sprawdzasz tez przedni napęd. Suma luzów może powodować spory dyskomfort. Kij wie ale walenie w dyfrze będzie specyficznie z tyłu dobiegało. W tym roku wymieniałem swój tylny bo miał już luz na 1/4 obrotu wału :0
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2015-12-19, 17:36   

Ja piernicze to nieźle widzę miałeś. Niedobrze tak, bo dużo innych reczy przez to cierpi.
_________________
I`m the LPG master
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-19, 18:16   

No a z rok wcześniej ten sam dyfer nie miał żadnego luzu. Ale tak to z uzywkami...
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2015-12-19, 18:28   

Może z trocinami gratis kupiłeś? :D
_________________
I`m the LPG master
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.