Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
KRUSZYN_3CITY
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 40 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2015-12-13, 11:13
|
|
|
Jeden dyfer po regeneracji zdechł po trzech miesiącach w Jagatowie zrobili go partacko i nie polecam do nich jechać. Drugi kupiłem używany ale z pewnego źródła pochodził z S8 i nawet bez regeneracji po zamontowaniu jest cisza tak więc wycie ustało i mam narazie spokój acha koszt takiej używki to 500 zł. |
_________________ A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK
Kącik mądrości :
》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《 |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-12-13, 12:01
|
|
|
Ale zdechł w jakim sensie ? Znów zaczął wyć czy coś poważniejszego się stało? |
|
|
|
|
KRUSZYN_3CITY
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 40 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2015-12-13, 13:53
|
|
|
Wył tak że teściową jak wiozłem to była mokra ze strachu bała się że staniemy w płomieniach ogólnie strach było jeździć jak go rozebrali na warsztacie to stwierdzili że do dalszej eksploatacji nadzieje się tylko obudowa nawet nie było czego regenerować. 1300 poszło w kibel i to po 3 miesiącach, oczywiście nie brałem faktury bo taniej było o 200 zł kupiłem używany z polecenia i trafił się w stanie bardzo dobrym problem marcujących kotów w bagażniku zakończony powodzeniem |
_________________ A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK
Kącik mądrości :
》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《 |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
KRUSZYN_3CITY
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 40 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2015-12-13, 14:36
|
|
|
Jeżeli biegi chodzą normalnie nie przeciąga i nie szarpie to raczej dyfer. Przetestuj to weź kolegę na tylną kanapę najlepiej ze stetoskopem ale bez też powinien wyczaić z kąd dobiega wycie ze środka auta czy z tyłu. Albo jak ja zrobiłem auto na podnośnik i rozpędzasz auto tak żeby wystąpił ten efekt a na dole pod autem ktoś nasłuchuje gdzie wyje. Wiadomo że jak z tyłu to dyfer a nie skrzynia. |
_________________ A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK
Kącik mądrości :
》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《 |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-12-19, 16:17
|
|
|
A czy dyferencjał z A8 podejdzie do S8? Czy wersje liftowe różnią się? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-19, 16:21
|
|
|
Do S8 tylko z S8-przełozenia skrzyni musza być te same co dyfra i na odwrot. |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-12-19, 16:40
|
|
|
Rozumiem. Na allegro są po 300 zł używki. Mam pradopodobnie na nim luzy i czuć wibracje. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-19, 16:54
|
|
|
Prawdopodobnie to wiesz...luzy na dyfrze łatwo zdiagnozować więc pod auto i kryncić wałem półosiami szarpać gora-doł i na boki a nawet wziąśc kogos by wrzucał R i D i obserwować. Most rzadko się wibracjami objawia prędzej waleniem jakimś. Wibracje to np. wał i podpora. |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-12-19, 17:00
|
|
|
Właśnie szykuję się na odwiedzenie kanału. Bardzo irytujące są te luzy, szczególnie na pierwszym biegu - chcesz ruszyć ładnie i dostojnie jak na automat przystało, a tu bum! szarpnięcie i czar pryska. Przy wrzucaniu D i R słychać silnie meatliczny dzwięk, jak by coś uderzało. Kiedyś patrzyliśmy z Ernestem i wyszło na to że niby przeguby z przodu, ale czy ja wiem? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-19, 17:16
|
|
|
No to dobrze patrzeliście ale za mało. Tak jak pisałem wyżej tak samo sprawdzasz tez przedni napęd. Suma luzów może powodować spory dyskomfort. Kij wie ale walenie w dyfrze będzie specyficznie z tyłu dobiegało. W tym roku wymieniałem swój tylny bo miał już luz na 1/4 obrotu wału :0 |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-12-19, 17:36
|
|
|
Ja piernicze to nieźle widzę miałeś. Niedobrze tak, bo dużo innych reczy przez to cierpi. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-19, 18:16
|
|
|
No a z rok wcześniej ten sam dyfer nie miał żadnego luzu. Ale tak to z uzywkami... |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-12-19, 18:28
|
|
|
Może z trocinami gratis kupiłeś? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|