Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.  
Autor Wiadomość
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-28, 21:07   

pepi napisał/a:
głupoty raczej napisałeś
fioletowy pierwsza a z czarnym druga
Po co brać sygnał za katem ?
wyjaśnij jak on nie ma żadnego wpływu na mieszankę tylko przednie sterują ??

A co ja napisałem?
Dokładnie nie z czarnym tylko z szarym powinno być bo z czarnym to a mam u siebie w VEKTORZE.
Sonda za katem ma za zadanie kontrolowac pracę sondy 1 i katalizatora.
Jezeli 1 sonda nawali to druga to po czasie wyłapie.

Jeżeli w sterowniku uaktywnisz tryb ISA2 to sondę musisz mieć podpiętą tą przed katalizatorem.(niezalecane dla silników z 2 bankami)

Do pracy sterownika w trybie nieaktywnego ISA2 sonda nie jest potrzebna
_________________

Ostatnio zmieniony przez karol208 2014-03-02, 11:27, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-01, 07:05   

karol208 napisał/a:
VEKTORZE.
- :D :D :D :D
my tu rozmawiamy o normalnych sterownikach
i w normalnych zawsze jest przed katem jak masz cztery
tylne to tylko ekologiczne
więc moim zdaniem twoja wypowiedz jest błędna
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-01, 07:07   

to klon staga taki ubogi brat :)
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-03-01, 08:14   

pepi napisał/a:
też prawda ale nie wiem czy akurat sobie dobrze zrobiłeś :)
mniejsza z tym .
Coraz bardziej dostrzegam ze tech był jednak syfem :D
był BRC -TECH -jest Agis i już innego nie potrzeba .
jeszcze jak mi spali te 20% mniej od techa to już normalnie szok .
Jakby co i ktoś był zainteresowany to mogę opisać techa co mi nie pasowało w nim i gdzie ma babole bo ma spore :)


Chętnie poczytam Twoja lekturę na temat negatywów LPG Techa.
Ja od 2 dni mam techa w D3 i jak na razie jest miodzio, W S8 tech przejeździl 2 zimy i też było miodzio.
Stag czy to zima czy to lato nie jeździł jak powinien i tyle....
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-01, 16:39   

no tak i idzie 50-100zł na tydzień na paliwo bo jesteś zdany na algorytm głupawy
który przepina dziwnie :D
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-03-01, 21:21   

150zl miesięcznie PB
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-02, 08:04   

to mało latasz koło komina :)
i bardziej w trasie

Bo ten twój ulubiony sterownik zmienia z benzyny na lpg tak -
opiszę bo pewnie nie wiedziałeś :D
Auto osiąga temperaturę przejścia wskakuje pierwszy cylinder na lpg
jeśli nastąpi wzrost temperatury reduktora to masz kolejne trzy :D
potem znowu to samo z drugiej strony
i to nie jest jak w moim agisie że przejście trwa 1 s
tylko masz zwłokę między cylindrami na którą nie masz wpływu
bo masz algorytm który tym steruje .
Moje a8 śmiga sporo kolo domu jedzie 3-4 km i czeka parę godzin i powrót .
Nie muszę pisać że na lpg było te 400m bo reszta drogi albo na paliwie albo w trakcie zmiany paliw .
Po nagrzaniu zmieniało się już dość szybko
i jakby to napisać tech bierze sygnał z pierwszego cylindra i powiela na następne trzy i na dodatek sygnał ma z poprzedniego cyklu tak jak stag
Agis na żywo i każdy cylinder jest powielany
Posłuchałem się kolegów i zapodałem techa po BRC byłem zadowolony do zimy <lipa>
teraz mam agisa i mam porównanie .
Tech nie jest zły jest w gronie dobrych sterowników w trybie tech na pewno lepszy od stag .
Nie wiem jak tam z obd bo oni mają ten bajer od nie dawna a Agis miał już w 2006 roku
do tego sterownika przekonał mnie kolega który był pośrednikiem na lublin i okolice
w tamtych latach to ja miałem OMVL z którym ładu dojść nikt nie mógł na agisie było ok
Każde auto które miałem miało ten sam sterownik .
Kiedyś nabyłem ze stagiem 300 jakiś tam pośmigałem troszkę ale 3 litrowy motor łoił mi 15-22 l wywaliłem to dałem co zawsze i spalanie było 12-17 na tych samych podzespołach, stag poszedł na allegro kupili po 2-3 godzinach bo taki dobry .
Zaraz padnie sformułowanie że sknera jestem albo audi a8 nie nadaje się koło komina nadaje się bo auto ma być dla mnie tak jak i sterownik gazu w którym mogę ustawić co chce i jak chce :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-02, 10:12   

pepi, Swiete slowa-to nie LKW zeby dzialalo na trasie. Ja duzo sie bujam kolo komina i jest ok.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-03-02, 10:31   

Pepi jakiego masz agisa?
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-02, 10:45   

p13 :D
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-03-02, 11:27   

pepi, Widzisz a nie grzmisz dopiero zobaczyłem co napisałem wcześniej. Dzięki za poprawkę już edytowałem posty. za dużo myśli przewija się w głowie. Sorry za zamieszanie ale sam się zamieszałem.


Powiedz mi jak działa u ciebie ten Agis i czy podpinałeś pod OBD?
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-02, 15:58   

nie ustawiłem z palca a raczej sam sie ustawił
spalanie to 50 pln 150 km :)
cykl mieszany
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-03-02, 18:39   

Z racji tego iz posiadam techa pozwolilem sobie policzyć różnice w kosztach przy tym nieekonomicznym przełączaniu paliw. Załóżmy ze jedziemy 50km/h przy tej prędkości pokonujemy ok 14m/s. Zakladajac koszt paliwa 1zl/km wychodzi nam ze przez sekunde zużycie będzie na poziomie 1.4gr. Jeżeli tech przełącza sie 8s (tak jest u mnie) to wyjdzie nam 11.2gr. Niech tych przełączen będzie dwa w ciągu dnia (pisze tu o rozgrzewaniu silnika do temp roboczej) , to w skali miesiąca różnica bedzie na poziomie 6zl więcej na paliwo na niekorzyść techa. To chyba nie majątek. Żeby osiągnąć różnice na poziomie 100zl tygodniowo to trzeba by tych startów z zimnego zrobić ponad 100 dziennie. Są jeszcze jakieś inne negatywy techa?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-02, 20:25   

macisz12 napisał/a:
Są jeszcze jakieś inne negatywy techa?

A wtrace się. Jesli mam wydac te 3 zł na jakies niedokonstruowane przełaczanie sie to wole mieć solidniejsza instalke i kupic za to piwo :)
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-03-02, 21:02   

A może to nie jest niedokonstruowane przełączanie tylko celowe działanie. Trzeba by w techu dopytac czemu tak jest. W każdym bądź razie uważam że nie jest to negatyw techa. Kupilem auto z tym sterownikiem i walilo błędami ubogiej mieszanki. Ja jako laik w temacie gazu wystroilem sobie instalke sam bez większych problemów. Wykasowalem mapy gazu i benzyny, dokładnie zabrałem mape benzynu a następnie mape gazu. Delikatna korekta suwakiem i auto nie wywala bledu. Spalanie mam na poziomie 14-15l.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.