Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Wymiana rozrzadu  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-09, 15:31   

normalną-zadzwoń to ci powie co potrzeba. 783773788
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-09, 17:00   

Dziś lukałem na pasek (nigdzie niema peknieć ,napisy ładnie widać ) pasek jest ori .
Czyli mogę jeszcze rok pohulać ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-09, 17:11   

spokojnie
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-05-10, 22:21   

ja do rozrzadu jeszcze pare innych rzeczy robilem ,,,

podgladanie nic nie da ....

napinacz pierdyknie i duuuu
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-11, 17:50   

Dracus pierdykniety na amen napinacz to nie jest czesty widok :)
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-05-13, 04:40   

no u mnie widzialeś jak wygladał pierdykniety na amen... ale pasek nie skoczył dzieki radzie Fossa bo on mi mowil ze rozrzad napina sie po kawałku i odpalalem i zawsze czekam z 1 minute minimum albo odpale i ide jeszcze na kawke niech se popyka na wolnych i ze swiatel tez majestatycznie a poznij ogien

dzięki Damian bo dzięki twoim radom uniklem wielkiego balaganu w silniku <okok>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2016-05-26, 17:56   

Koledzy przy wymianie rozrządu i simeringów na wałkach rozrządu wałki musimy zblokować w tylnej czesci glowicy gdzie czujnik wałka rozrządu? Jak było w ABZ? a wał trzpieniem? Dodam link czy o te blokady chodzi http://allegro.pl/blokada...5923034244.html czy te by wystarczyły pod warunkiem ze nie będą wymienione simeringi na wałkach http://allegro.pl/blokada...6201729331.html . W którym miejscu wkręcamy blokade wału?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-05-26, 18:18   

importcompany napisał/a:
Koledzy przy wymianie rozrządu i simeringów na wałkach rozrządu wałki musimy zblokować w tylnej czesci glowicy gdzie czujnik wałka rozrządu? Jak było w ABZ? a wał trzpieniem? Dodam link czy o te blokady chodzi http://allegro.pl/blokada...5923034244.html czy te by wystarczyły pod warunkiem ze nie będą wymienione simeringi na wałkach http://allegro.pl/blokada...6201729331.html .

Żadnych blokad tak jak w ABZ.

Do BFM potrzebujesz:
- blokada wału korbowego - taki trzpień jak w linku
- blokada wałków rozrządu (jedna), zakładana z przodu silnika

Dodatkowo:
- klucz do napinania rolki mimośrodowej
- klucze dynamometryczne w tym mały 1/4" pracujący i w lewo i w prawo

importcompany napisał/a:
W którym miejscu wkręcamy blokade wału?

Z boku w bloku silnika po stronie kierowcy.
Od dołu albo przez wnękę koła ale nie ma dojścia na wprost więc uważaj jak kręcisz bo jak obrobisz śrubę to czeka cię opuszczanie silnika.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-05-26, 18:43   

http://www.audiworld.com/...cement-2887533/
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2016-05-26, 18:55   

Aha dzieki FOSS :-) Tylko zastanawiam sie co z tą blokadą jakbym chciał wymienić simeringi na wałkach jak bedzie blokada siedziala to nie zdemontuje koła zeby wymienić simering https://www.google.pl/sea...UgObH24xaITM%3A no chyba ze niezbedne jest do tego ściąganie pokryw i patrzenie na znaki bo widze ze z tyłu pod tymi czarnymi gumkami jest chyba gniazdo na blokady wałków https://www.google.pl/sea...C4ZuvYm2imJM%3A
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-05-26, 19:00   

Blokada wałków to blacha zakładana z przodu. Z tyłu są tylko zaślepki.
A żeby wymienić zimering musisz ściągnąc koło-patrz na link powyżej
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2016-05-26, 19:16   

Dziekuje za pomocną dłoń :-)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-05-26, 21:08   

importcompany napisał/a:
Aha dzieki FOSS :-) Tylko zastanawiam sie co z tą blokadą jakbym chciał wymienić simeringi na wałkach jak bedzie blokada siedziala to nie zdemontuje koła zeby wymienić simering

Ale blokada jest potrzebna dopiero do ustawienia rozrządu.... wcześniej rozbierasz wszystko, demontujesz wałki wymieniasz uszczelnienia a dopiero składając ustawiasz najpierw wałki na znaki a później pasek już na blokadzie :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-05-26, 21:16   

kryhawrc napisał/a:
Blokada wałków to blacha zakładana z przodu. Z tyłu są tylko zaślepki.
A żeby wymienić zimering musisz ściągnąc koło-patrz na link powyżej

Tylko jak nie zablokuje wałków inaczej to bez jakichkolwiek blokad wałki mogą się przekręcić i strzelić zaworami o tłoki. Ja bym się bał takiego scenariusza bo można sobie zamiast lepiej zrobić spory problem. Ja się spodziewam, że musi być jakaś dodatkowa możliwość blokowania na wypadek demontażu tych simeringów czy samej głowicy
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-05-26, 22:12   

Ukaniu napisał/a:
Tylko jak nie zablokuje wałków inaczej to bez jakichkolwiek blokad wałki mogą się przekręcić i strzelić zaworami o tłoki. Ja bym się bał takiego scenariusza bo można sobie zamiast lepiej zrobić spory problem. Ja się spodziewam, że musi być jakaś dodatkowa możliwość blokowania na wypadek demontażu tych simeringów czy samej głowicy

Blokada jest potrzebna dopiero do składania rozrządu.
Tak jak pisałem powyżej... wałki w głowicy względem siebie ustawiasz na znaki a dopiero później jak ustawiasz cały rozrząd to stosujesz blokadę zakładaną na kółka rozrządu z przodu silnika.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.