Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-09, 15:31
|
|
|
normalną-zadzwoń to ci powie co potrzeba. 783773788 |
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-09, 17:00
|
|
|
Dziś lukałem na pasek (nigdzie niema peknieć ,napisy ładnie widać ) pasek jest ori .
Czyli mogę jeszcze rok pohulać ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-09, 17:11
|
|
|
spokojnie |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-10, 22:21
|
|
|
ja do rozrzadu jeszcze pare innych rzeczy robilem ,,,
podgladanie nic nie da ....
napinacz pierdyknie i duuuu |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-11, 17:50
|
|
|
Dracus pierdykniety na amen napinacz to nie jest czesty widok |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-13, 04:40
|
|
|
no u mnie widzialeś jak wygladał pierdykniety na amen... ale pasek nie skoczył dzieki radzie Fossa bo on mi mowil ze rozrzad napina sie po kawałku i odpalalem i zawsze czekam z 1 minute minimum albo odpale i ide jeszcze na kawke niech se popyka na wolnych i ze swiatel tez majestatycznie a poznij ogien
dzięki Damian bo dzięki twoim radom uniklem wielkiego balaganu w silniku |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2016-05-26, 17:56
|
|
|
Koledzy przy wymianie rozrządu i simeringów na wałkach rozrządu wałki musimy zblokować w tylnej czesci glowicy gdzie czujnik wałka rozrządu? Jak było w ABZ? a wał trzpieniem? Dodam link czy o te blokady chodzi http://allegro.pl/blokada...5923034244.html czy te by wystarczyły pod warunkiem ze nie będą wymienione simeringi na wałkach http://allegro.pl/blokada...6201729331.html . W którym miejscu wkręcamy blokade wału? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-05-26, 18:18
|
|
|
Żadnych blokad tak jak w ABZ.
Do BFM potrzebujesz:
- blokada wału korbowego - taki trzpień jak w linku
- blokada wałków rozrządu (jedna), zakładana z przodu silnika
Dodatkowo:
- klucz do napinania rolki mimośrodowej
- klucze dynamometryczne w tym mały 1/4" pracujący i w lewo i w prawo
importcompany napisał/a: | W którym miejscu wkręcamy blokade wału? |
Z boku w bloku silnika po stronie kierowcy.
Od dołu albo przez wnękę koła ale nie ma dojścia na wprost więc uważaj jak kręcisz bo jak obrobisz śrubę to czeka cię opuszczanie silnika. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2016-05-26, 18:55
|
|
|
Aha dzieki FOSS :-) Tylko zastanawiam sie co z tą blokadą jakbym chciał wymienić simeringi na wałkach jak bedzie blokada siedziala to nie zdemontuje koła zeby wymienić simering https://www.google.pl/sea...UgObH24xaITM%3A no chyba ze niezbedne jest do tego ściąganie pokryw i patrzenie na znaki bo widze ze z tyłu pod tymi czarnymi gumkami jest chyba gniazdo na blokady wałków https://www.google.pl/sea...C4ZuvYm2imJM%3A |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-05-26, 19:00
|
|
|
Blokada wałków to blacha zakładana z przodu. Z tyłu są tylko zaślepki.
A żeby wymienić zimering musisz ściągnąc koło-patrz na link powyżej |
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2016-05-26, 19:16
|
|
|
Dziekuje za pomocną dłoń :-) |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-05-26, 21:08
|
|
|
importcompany napisał/a: | Aha dzieki FOSS :-) Tylko zastanawiam sie co z tą blokadą jakbym chciał wymienić simeringi na wałkach jak bedzie blokada siedziala to nie zdemontuje koła zeby wymienić simering |
Ale blokada jest potrzebna dopiero do ustawienia rozrządu.... wcześniej rozbierasz wszystko, demontujesz wałki wymieniasz uszczelnienia a dopiero składając ustawiasz najpierw wałki na znaki a później pasek już na blokadzie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-05-26, 21:16
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | Blokada wałków to blacha zakładana z przodu. Z tyłu są tylko zaślepki.
A żeby wymienić zimering musisz ściągnąc koło-patrz na link powyżej |
Tylko jak nie zablokuje wałków inaczej to bez jakichkolwiek blokad wałki mogą się przekręcić i strzelić zaworami o tłoki. Ja bym się bał takiego scenariusza bo można sobie zamiast lepiej zrobić spory problem. Ja się spodziewam, że musi być jakaś dodatkowa możliwość blokowania na wypadek demontażu tych simeringów czy samej głowicy |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-05-26, 22:12
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | Tylko jak nie zablokuje wałków inaczej to bez jakichkolwiek blokad wałki mogą się przekręcić i strzelić zaworami o tłoki. Ja bym się bał takiego scenariusza bo można sobie zamiast lepiej zrobić spory problem. Ja się spodziewam, że musi być jakaś dodatkowa możliwość blokowania na wypadek demontażu tych simeringów czy samej głowicy |
Blokada jest potrzebna dopiero do składania rozrządu.
Tak jak pisałem powyżej... wałki w głowicy względem siebie ustawiasz na znaki a dopiero później jak ustawiasz cały rozrząd to stosujesz blokadę zakładaną na kółka rozrządu z przodu silnika. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|