Autor |
Wiadomość |
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-01-10, 13:16
|
|
|
Prins Nie bangla
Zapytałem sprzedawcę:
Czy ten reduktor działa z innymi centralkami np Stag czy tylko z Prins?
odp:
dedykowany do PRINS, inny czujnik temp. inne ciśnienie pracy |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
PAlllUCH
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 97 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2020-01-10, 13:26
|
|
|
U mnie własnie siedzi instalacja PRINS, tylko mam reduktor 135 KW czyli niespełna 200KM. Dlatego czas na zmianę. Prins evp 500 to maleństwo względem tego KME Twin |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-10, 13:57
|
|
|
to znaczy tylko chodzi o cisnienie bo tam chyba jest 2,0 w normalnych max 1,7 zazwyczaj 1,0
[ Dodano: 2020-01-10, 13:57 ]
ja mam twina i jest ok |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-01-10, 14:09
|
|
|
Na stronie jest opis że ciśnienie jego pracy to 1,7-2,6 to poza zakresem (standardowe to 0,8-1,6)
Jeśli macie KME to ja na próbę chyba zamówię tego Magic, za kilka dni się za to powinienem zabrać to będę informował |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-10, 18:02
|
|
|
a po huj ci on
nie lepiej to już przetestowane ?
ja miałem kiedyś jego dwa razy w jednym puścił bąka do układu chłodzenia w drugim aucie były jaja z zmianą paliw tłok się zacinał i dawało ciekłym na listwy
No ale jak pragniesz sam przetestować na swojej aucie |
|
|
|
|
PAlllUCH
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 97 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2020-01-10, 19:42
|
|
|
Dlatego pytam czy miał ktoś już coś takiego... Ja na instalację prinsa nie narzekam. Instalacja ma już 10 lat i nic nie było robione,zero problemów. Raz tylko wymieniałem membranę w reduktorze. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-11, 06:45
|
|
|
ja nie rozumiem jednego ty może i nie narzekałeś ale co twoje głowice mówiły a raczej już wyły z płaczu bo na powietrzu długo nie pojedziesz
Tylko prawdopodobnie ci podp[ija paliwo bez twojej wiedzy i dlatego jeszcze motor żyje albo pan smiga jak emeryt |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2020-01-13, 07:27
|
|
|
czemu tak nie polecasz magic-a. Na lpg- forum ludzie zaczęli z powrotem monotować, od kiedy wyszła nowa generacja, i chwalą. A pytam bo sam się nad magiciek zastnawiam, ze względu na to, że gabarytowo nie jest duży i tańszy. U siebie mam BRC sequent p&d i nie wiem czy mogę na razie sam reduktor wymienić |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-01-13, 09:10
|
|
|
Lechu napisał/a: | nie wiem czy mogę na razie sam reduktor wymienić |
możesz, centralka przecież nie wie jaki jest reduktor
Co do Magic to faktycznie ciągnie się opinia a chyba już z przed co najmniej 10 lat że kiedyś miał wadę i puszczał bąki. Tamtych już dawno nie ma ale z opiniami wiadomo że tak jest - trochę jak z opiniami o autach na F...
Magica też miałem jakieś 5-6 lat temu i sprawował się dobrze.
Czy audi 4.2 V8 4x4 335KM ma podobne zapotrzebowanie jak Mercedes 5.0 V8 4x4 306KM bo jeśli tak to przy dobrym dogrzaniu spodziewam się że powinien dać radę
Co prawda dla mnie (biorąc pod uwagę suche dane) Magic kontra KME skłaniam się ku temu mniejszemu żeby móc go dać bliżej bo i na leżąco też może być montowany
[ Dodano: 2020-01-13, 09:43 ]
pepi napisał/a: | a po huj ci on
nie lepiej to już przetestowane ?
ja miałem kiedyś jego dwa razy w jednym puścił bąka do układu chłodzenia w drugim aucie były jaja z zmianą paliw tłok się zacinał i dawało ciekłym na listwy
No ale jak pragniesz sam przetestować na swojej aucie |
czy mówisz o jakiś aktualnych przypadkach związanych z tym reduktorem czy to bardziej odległe przypadki ? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-13, 14:19
|
|
|
o każdym tłokowym syf zawsze zalepi tłok taka jego budowa i nic się nie poradzi na to |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-01-15, 10:17
|
|
|
Czystość gazu - zgadza się, sam się kiedyś przekonałem co znaczyły 2 tankowania na Carrefour, zaklejały się zawory odcinające jak i wtryskiwacze, jak się zmiarkowałem , wyczyściłem, nie tankowałem tam więcej i problemy ustały.
Pasowało by taki reduktor który będzie zamontowany z łatwym dostępem do niego i sam w sobie łatwo rozbieralny (idealnie by było bez odłączania strony wodnej) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-15, 13:34
|
|
|
rozbierałeś kiedyś tego magica ??? |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-01-15, 16:46
|
|
|
Mam Magica od 23tys. km. Wcześniej miałem 2 Goldy. Porównując, Magic wypada nieznacznie gorzej ciśnieniowo - przy bucie spadek -0,3bara i odbudowanie do -0,2bara względem ustawionego ciśnienia, na Goldach było to odpowiednio -0,2 i -0,1bara. Jest za to zdecydowanie lepszy termicznie, przełączanie na gaz następuje szybciej i trzyma wyższą temperaturę gazu.
Co do podatności na zabrudzenia, to przez te 23tys. km. raz musiałem regulować ciśnienie, bo sam z siebie się przestawił w dół o 0,2bara i spadki ciśnienia powodowały przerzucanie na benzynę - podejrzewam, że właśnie przez syf. Nie rozbierałem, nie czyściłem, podkręciłem ciśnienie robocze do poprzedniego poziomu i działa dalej. Goldy natomiast musiałem przynajmniej raz w roku czyścić, bo się zalepiały mazutem i ciśnienie sobie latało.
KME Twin rozważałem. W opiniach o nim na lpgforum też da się znaleźć wzmianki o niestabilnym ciśnieniu. Ostatecznie Magic wygrał ceną i rozmiarami. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2020-01-15, 18:17
|
|
|
W S8 D2 miałem dwa zavoli , jeden kiedyś rozebrałem . Filtry zmieniane co 15tys . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-01-15, 19:26
|
|
|
KME Gold
|
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|