Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2MPI/LPG ] Montaż instalacji LPG w 4.2 na 1 reduk  
Autor Wiadomość
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-01-10, 13:16   

Prins Nie bangla
Zapytałem sprzedawcę:
Czy ten reduktor działa z innymi centralkami np Stag czy tylko z Prins?

odp:
dedykowany do PRINS, inny czujnik temp. inne ciśnienie pracy
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2020-01-10, 13:26   

U mnie własnie siedzi instalacja PRINS, tylko mam reduktor 135 KW czyli niespełna 200KM. Dlatego czas na zmianę. Prins evp 500 to maleństwo względem tego KME Twin :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-10, 13:57   

to znaczy tylko chodzi o cisnienie bo tam chyba jest 2,0 w normalnych max 1,7 zazwyczaj 1,0

[ Dodano: 2020-01-10, 13:57 ]
ja mam twina i jest ok
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-01-10, 14:09   

Na stronie jest opis że ciśnienie jego pracy to 1,7-2,6 to poza zakresem (standardowe to 0,8-1,6)

Jeśli macie KME to ja na próbę chyba zamówię tego Magic, za kilka dni się za to powinienem zabrać to będę informował :]
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-10, 18:02   

a po huj ci on :P
nie lepiej to już przetestowane ?
ja miałem kiedyś jego dwa razy w jednym puścił bąka do układu chłodzenia w drugim aucie były jaja z zmianą paliw tłok się zacinał i dawało ciekłym na listwy
No ale jak pragniesz sam przetestować na swojej aucie <papa>
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2020-01-10, 19:42   

Dlatego pytam czy miał ktoś już coś takiego... Ja na instalację prinsa nie narzekam. Instalacja ma już 10 lat i nic nie było robione,zero problemów. Raz tylko wymieniałem membranę w reduktorze.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-11, 06:45   

ja nie rozumiem jednego ty może i nie narzekałeś ale co twoje głowice mówiły a raczej już wyły z płaczu :P bo na powietrzu długo nie pojedziesz
Tylko prawdopodobnie ci podp[ija paliwo bez twojej wiedzy i dlatego jeszcze motor żyje albo pan smiga jak emeryt
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2020-01-13, 07:27   

czemu tak nie polecasz magic-a. Na lpg- forum ludzie zaczęli z powrotem monotować, od kiedy wyszła nowa generacja, i chwalą. A pytam bo sam się nad magiciek zastnawiam, ze względu na to, że gabarytowo nie jest duży i tańszy. U siebie mam BRC sequent p&d i nie wiem czy mogę na razie sam reduktor wymienić <hmm>
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-01-13, 09:10   

Lechu napisał/a:
nie wiem czy mogę na razie sam reduktor wymienić <hmm>


możesz, centralka przecież nie wie jaki jest reduktor

Co do Magic to faktycznie ciągnie się opinia a chyba już z przed co najmniej 10 lat że kiedyś miał wadę i puszczał bąki. Tamtych już dawno nie ma ale z opiniami wiadomo że tak jest - trochę jak z opiniami o autach na F... <boisie>

Magica też miałem jakieś 5-6 lat temu i sprawował się dobrze.
Czy audi 4.2 V8 4x4 335KM ma podobne zapotrzebowanie jak Mercedes 5.0 V8 4x4 306KM bo jeśli tak to przy dobrym dogrzaniu spodziewam się że powinien dać radę
Co prawda dla mnie (biorąc pod uwagę suche dane) Magic kontra KME skłaniam się ku temu mniejszemu żeby móc go dać bliżej bo i na leżąco też może być montowany

[ Dodano: 2020-01-13, 09:43 ]
pepi napisał/a:
a po huj ci on :P
nie lepiej to już przetestowane ?
ja miałem kiedyś jego dwa razy w jednym puścił bąka do układu chłodzenia w drugim aucie były jaja z zmianą paliw tłok się zacinał i dawało ciekłym na listwy
No ale jak pragniesz sam przetestować na swojej aucie <papa>


czy mówisz o jakiś aktualnych przypadkach związanych z tym reduktorem czy to bardziej odległe przypadki ?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-13, 14:19   

o każdym tłokowym syf zawsze zalepi tłok taka jego budowa i nic się nie poradzi na to
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-01-15, 10:17   

Czystość gazu - zgadza się, sam się kiedyś przekonałem co znaczyły 2 tankowania na Carrefour, zaklejały się zawory odcinające jak i wtryskiwacze, jak się zmiarkowałem , wyczyściłem, nie tankowałem tam więcej i problemy ustały.
Pasowało by taki reduktor który będzie zamontowany z łatwym dostępem do niego i sam w sobie łatwo rozbieralny (idealnie by było bez odłączania strony wodnej)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-15, 13:34   

rozbierałeś kiedyś tego magica ??? <boisie>
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-01-15, 16:46   

Mam Magica od 23tys. km. Wcześniej miałem 2 Goldy. Porównując, Magic wypada nieznacznie gorzej ciśnieniowo - przy bucie spadek -0,3bara i odbudowanie do -0,2bara względem ustawionego ciśnienia, na Goldach było to odpowiednio -0,2 i -0,1bara. Jest za to zdecydowanie lepszy termicznie, przełączanie na gaz następuje szybciej i trzyma wyższą temperaturę gazu.

Co do podatności na zabrudzenia, to przez te 23tys. km. raz musiałem regulować ciśnienie, bo sam z siebie się przestawił w dół o 0,2bara i spadki ciśnienia powodowały przerzucanie na benzynę - podejrzewam, że właśnie przez syf. Nie rozbierałem, nie czyściłem, podkręciłem ciśnienie robocze do poprzedniego poziomu i działa dalej. Goldy natomiast musiałem przynajmniej raz w roku czyścić, bo się zalepiały mazutem i ciśnienie sobie latało.

KME Twin rozważałem. W opiniach o nim na lpgforum też da się znaleźć wzmianki o niestabilnym ciśnieniu. Ostatecznie Magic wygrał ceną i rozmiarami.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2020-01-15, 18:17   

W S8 D2 miałem dwa zavoli , jeden kiedyś rozebrałem . Filtry zmieniane co 15tys .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-01-15, 19:26   

KME Gold
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.