Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2MPI/LPG ] Montaż instalacji LPG w 4.2 na 1 reduk  
Autor Wiadomość
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-01-08, 11:02   [D3 06 4.2MPI/LPG ] Montaż instalacji LPG w 4.2 na 1 reduk

Kiedyś raczej nie byłoby pytania.. przy tym silniku 2 reduktory ale od czasu kiedy zaczęli produkować tzw podwójne reduktory może faktycznie dadzą radę?
Ktoś ma lub zna wiarygodne przypadki montażu?
Np coś takiego: https://www.phjacus.pl/R1...woru-p3788.html
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
kifiu 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Lut 2019
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-01-08, 11:05   

ja kiedyś miałem v 3,8 V6 założony reduktor tłokowy - wielkości szklanki. i bez problemu dawał radę.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-01-08, 11:09   

Mówisz zapewne o Magic
Też kiedyś maiłem tyle że w Mercedesie 306Km i faktycznie było ok
Coś takiego jeszcze jest i to bardzo rozsądnych pieniądzach
https://www.agsiedlik.pl/...-i1837-k47.html
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2020-01-08, 11:21   

Ja od lat posiadam jeden reduktor z tym że jest to Prins zwykły malutki mieści sie w podszybiu i daje rade bez problemu <jezyk2>
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2020-01-08, 14:14   

Ja mam u siebie KME TWIN (czyli taki jeden ale fizycznie to tak jakby 2 reduktory)
Mam 2 elektrozawory i 2 filtry FC, oraz dwa filtry z odstojnikiem FL, zasilanie faro 8 a od trójnika do zaworów już faro 6. wielozawór w butli extra
Wcześniej miałem KME GOLD i był ok latem, ale zimą potrafiłem go zamrozić. (goldy niestety termicznie są niewydolne)
_________________

 
 
kifiu 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Lut 2019
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-01-08, 14:15   

colln napisał/a:
Mówisz zapewne o Magic
Też kiedyś maiłem tyle że w Mercedesie 306Km i faktycznie było ok
Coś takiego jeszcze jest i to bardzo rozsądnych pieniądzach
https://www.agsiedlik.pl/...-i1837-k47.html


Dokładnie taki miałem - nie koniecznie tej firmy ale kształt dokładnie taki sam. Dawał radę jak trzeba.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-01-08, 15:05   

Na rynku są u nas ze 3-4 firmy które mają spory asortyment (mówię o sklepach www które mają prawie wszystko) sprzedają tego ileś tam miesięcznie, w jednym polecali KME Twin lub Extrem, w drugim powiedzieli że i owszem ale nie są zbyt trwałe, Inny sklep polecał reduktor Turbot że ponoć robiony na wzór Prince i póki co nie mają reklamacji, kolejny sklep polecał MAGIC Power i żeby nie słuchać że coś mu się dzieje bo owszem firma miała kiedyś wpadkę ale dzięki temu obecnie robią jak należy i mocy ma wystarczyć.
Zaznaczam że mowa tu póki co o reduktorach optymalnych cenowo i celowo pomijam reduktory po 900-1000zł
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-01-08, 18:15   

karol208 napisał/a:
Ja mam u siebie KME TWIN
Ja mam w D3 4.2 BFM taki sam reduktor i od momentu montażu (4 lata temu) do teraz zrobiłem na gazie 70 tyś km i cała instalacja daje radę i auto chodzi super.Najważniejsze według mnie to oddanie auta do fachowców,a nie partaczy.Przed D3 miałem D2 4.2 i "fachowcy" nie potrafili poprawnie ustawić auta nawet na dwóch reduktorach i miałem same problemy .W D3 chodzi na jednym i zero problemów.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2020-01-08, 21:44   Re: Montaż instalacji LPG w 4.2 na 1 reduk

colln napisał/a:
Kiedyś raczej nie byłoby pytania.. przy tym silniku 2 reduktory ale od czasu kiedy zaczęli produkować tzw podwójne reduktory może faktycznie dadzą radę?
Ktoś ma lub zna wiarygodne przypadki montażu?

Ja mam zamontowany reduktor KME TWIN do instalacji BRC.
Reduktor ten mam już ze 3 lata czyli przejeździł u mnie już ponad 100kkm i jak na razie nic mi się z nim nie dzieje.
Daje radę zarówno w lato jak i w zimę.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-01-09, 09:09   

Co do fachowców to oczywiście wiadomo bo jak któryś nie będzie wiedział jak dogrzać reduktor to właśnie będzie bida..
Sam to kiedyś doświadczałem osobiście na swoim aucie - Mercedes V8 306Km zasiliłem go 2 reduktorami o ile pamiętam chyba Tomasetto Arktic 13 i było kijowo przy butowaniu - okazało się że był za słaby przepływ ciepłej wody.. reduktory wpięte na trójnik z nagrzewnicą a wiadomo płyn chłodniczy wybierał drogę gdzie był mniejszy opór.
Później wstawiłem 1 sztukę tłokowy Magic Big i było już znacznie lepiej bo woda szła już z mniejszymi komplikacjami i oporem, sprawę praktycznie rozwiązało wymuszenie obiegu poprzez wstawienie elektrycznej pompki obiegu wody (też od mercedesa)
Wczoraj przeglądałem czeską stronę tych reduktorów i znalazłem tabelkę (trochę dla mnie chaotycznie napisana) ale jest tam między innymi zależność wydajności reduktora od ciśnienia wejścia , minimalnego przepływu płynu grzewczego i jego temperatury
Dopiero spełnienie tych 3 czynników może dać żądany efekt
tabelka:
https://hlpropan.cz/cs/system/files/reduktor_Power_datasheet.pdf
PS. Szkoda że nie działa lpg-forum
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-10, 08:09   

https://lpg-forum.pl/
jak nie działa :P
Co do reduktora magic kiedyś puszczał gaz do wody obecnie podobno ok zaspawany jest- termikę ma aż za dobrą tylko to reduktor tłokowy a one są dość słabo odporne na syf w naszym wspaniałym lpg
jeśli w aucie nie ma zaworu od płynu a sterowanie nagrzewnicy jest klapowe ja zawsze reduktory montuje szeregowo obecnie na rynku masz ze 2-3 sztuki takich reduktorów 300 plus
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-01-10, 09:34   

pepi napisał/a:
https://lpg-forum.pl/
jak nie działa :P


no ja widzę takie coś:


W kwestii mocniejszych reduktorów jest też nowy Prins (z tym że kwotowo znacznie droższy niż te o których tu mowa) też poszli w stronę konstrukcji tłokowego - konstrukcyjnie jest b podobny do Magic z tym że ten czeski był znacznie wcześniej na rynku więc pewnie zgapili od nich pomysł dodali coś od siebie i gotowe :-) tylko nie wiem czy on działa z innymi centralkami niż Prins
https://www.prinsautogas....500_reducer.pdf
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-10, 12:14   

reduktor to tylko jest po to aby utrzymywał stałe ciśnienie i ogrzewał gaz czyli to czysta mechanika tam z elepstryki tylko jest czujnik temperatury który zawsze idzie jakoś go zamontować
KME Extreme
KME R2 Twin
HL Propan Magic III Power
jak lubisz wyzwania to ostatni
Każdy reduktor tłokowy będzie się zacinał ale tylko
do momentu nagrzania
Bieri twina :P a do czego to ma być i jaki komp lpg
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-01-10, 12:57   

pepi napisał/a:
reduktor to tylko jest po to aby utrzymywał stałe ciśnienie


no właśnie gdyby to "tylko" było takie proste.... czyli to ciśnienie (bez skoków)
idealnie by było jak w przypadku benzyny - tam wtryski rzeczywiście mają stałe ciśnienie tylko czasy wtrysku się zmieniają

Na tą chwilę waham się pomiędzy KME a Magic , tego drugiego biorę pod uwagę bo prawdopodobnie łatwiej będzie go upakować bliżej silnika (chciałbym uniknąć wkładania reduktora w podszybie
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2020-01-10, 13:10   

Ciekawy ten Prins eVP 500, mnie również czeka wymiana reduktora bo zwyczajnie mam za słaby reduktor (instalacja, reduktor Prins) , można by spróbować zamontować ową nowość. Cenowo nie aż tak strasznie bo można go nabyć za ok 1k .
Może znajdzie się ktoś kto go już ma i wypowie się jak z pracą itp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.