Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-05-12, 08:36
|
|
|
jak to ci działa to ok ale dla mnie to drut moim zdaniem za mały jest przepływ cieczy bez trójniki masz minimum 16 mm i ciecz dość dynamicznie przemieszcza się zwłaszcza na bucie |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-05-13, 08:18
|
|
|
Komentowanie trochę nie na temat...
Chodzi głównie o czas przechodzenia na LPG po uruchomieniu zimnego silnika. Wątpię by którakolwiek w podszybiu była równie szybko i stabilnie gotowa do pracy na LPG. Drugą kwestią jest długość węży LPG fazy lotnej. W przypadku montażu w podszybiu mają 2 x po ok 1 metr, w tym układzie jest 2 x po ok 30 cm |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-05-14, 05:41
|
|
|
to co mam napisać czy jak jak do ciebie nic nie trafia oczywiście że taki montaż jak ty zrobiłeś jest nie prawidłowy nie logiczny druciarstwo pierwszej stopnia .
Widać że czekasz na oklaski to się z mojej strony nie doczekasz
Bo gaz w aucie jest po to aby zaoszczędzić ale do tej oszczędności to z głową trzeba podchodzić są inne drogi aby auto przechodziło na lpg szybciej /przy prawidłowym montażu .
Ty pchasz się w ślepą uliczkę oczywiście z mojej perspektywy
[ Dodano: 2020-05-14, 06:42 ]
Co ty robiłeś na fizyce w szkole ????tak się spytam |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-05-14, 08:08
|
|
|
Kolejny raz piszesz na zasadzie: ktoś zrobił inaczej to znaczy że źle...
Nie komentuj proszę jeśli nie wnosisz nic do tematu, niech temat będzie dla tych którzy będą zainteresowani takim rozwiązaniem |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-05-14, 14:07
|
|
|
to znaczy niech ludzie sobie auta psują według ciebie to ok ?
Forum działa na zasadzie pomocy i jeśli ja widzę że ktoś głupoty pisze a ty akurat w tym temacie zdecydowanie tak
A co się stanie jak jakiś inny człek tak samo jak ty zamontuje a jest mistrzem prostej i powiedzmy ten MJ puszcza bąki -przynajmniej puszczał to jest tłokowy reduktor który za bardzo nie lubi zamrażania .
Najlepszy jest ten twój tekst colln napisał/a: | Drugą kwestią jest długość węży LPG fazy lotnej. W przypadku montażu w podszybiu mają 2 x po ok 1 metr, w tym układzie jest 2 x po ok 30 cm | dlatego pisałem o fizyce bo jak widać w szkole cię nie uczyli akurat w tym przypadku długość jest bardziej na plus -pewnie pomyliłeś wkrętkę do wtrysku bo tam im mniejszy odcinek to tym lepiej .
Więc montaż jednego reduktora w taki sposób jak u ciebie jest naganne jeśli ty sobie sam zrobiłeś ok twój silnik i ty jesteś swiadomy tego co może się stać -przynajmniej tak powinno być
Co do twoich pytań dalszych można zastosować podgrzewacze elektryczne do reduktorów .
Lub ciekły wtrysk gazu on nie potrzebuje podgrzewania |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-05-15, 07:55
|
|
|
Zaczynasz obrażać jak by fizyka była na wyłączność dla Ciebie a to jest nie dopuszczalne na forum ! Liczę że moderator zwróci Ci wkrótce uwagę.
O reduktorze jak sam piszesz niewiele wiesz, mówisz o sytuacji z przed 10 lat, twierdzisz do tego że dłuższe węże LPG to lepiej - to czemu nie masz reduktora w bagażniku? A może...
Co do tego czy ktoś zamontuje tak jak ja pozostawiam tym którzy będą zainteresowani - takich zapraszam do merytorycznej rozmowy a nawet do siebie chętnie pokażę jak działa
Nie komentuj już - ok |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-05-15, 10:56
|
|
|
nie mogę bo głupoty piszesz
Na poważnie
Jeden reduktor to za mało w tym aucie zwłaszcza taki jak ty masz
jego mocne strony jak i słabe są opisane na forach .
Gaz zamontowany w aucie ma być paliwem alternatywnym o podobnych parametrach jak benzyna .
Czy taki jak montaż spełnia to ?
Zaraz napiszesz że tylko na miasto albo że śmigasz powoli i ci wystarcza tobie może i tak ale normalnie użytkowane auto nie pojedzie za długo na takim zestawie .
To o czym my tu możemy rozmawiać to zapodaj temat na forum lpg to tam cię chłopaki zjedzą |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-05-15, 12:36
|
|
|
No i mamy wszechwiedzącego
Poczytaj sobie ten artykuł
https://www.focus.pl/arty...aciwie-dlaczego |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
|