Autor |
Wiadomość |
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-01-16, 10:05
|
|
|
pepi napisał/a: | rozbierałeś kiedyś tego magica ??? |
Używanego niestety nie
Co do syfu to jak wcześniej wspomniałem chociażby o Carrefour olbrzymie znaczenie ma to gdzie się tankuje, unikam wszelkich małych prywatnych przydrożnych stacji, nawet jak by mi brakło lpg to wolę dociągnąć na benzynie do normalnej stacji. Te opinie o syfach trzeba też brać poprawkę że ci co maja tzw budżetowe instalacje to i tankują tam gdzie jest 3-4 grosze taniej.
Ile roboty jest z wyczyszczeniem Magica kontra KME Twin czy Extreme? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-16, 10:25
|
|
|
kme twin u mnie ma ze 70 tys i ja go nie dotykałem
ale jak by go rozebrać to i tak trzeba zestaw naprawczy dać bo na starych gumach się nie składa
co do gazu leje tam gdzie mi wygodnie
Zresztą filtrów też nie zmieniam no moze raz zmieniłem |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-01-17, 09:20
|
|
|
KME podwójnego brałem pod uwagę bo chciałbym dodatkowo zrobić elektryczne podgrzewanie reduktora np świecami żarowymi i myślę że dało by się w jego układ wodny wwiercić i wetknąć ze 3-4 krótkie świece, do tego można pójść krok dalej, zrobić przekaźnik na pilota i wychodząc z domu czy gdzie tam auto stoi klik na pilota i w tym czasie świece zaczynają już podgrzewać, zanim wejdę do auta mija jakiś czas kiedy wstępnie mam już nieco podgrzane ustrojstwo |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2020-01-17, 11:00
|
|
|
colln napisał/a: | KME podwójnego brałem pod uwagę bo chciałbym dodatkowo zrobić elektryczne podgrzewanie reduktora np świecami żarowymi i myślę że dało by się w jego układ wodny wwiercić i wetknąć ze 3-4 krótkie świece, do tego można pójść krok dalej, zrobić przekaźnik na pilota i wychodząc z domu czy gdzie tam auto stoi klik na pilota i w tym czasie świece zaczynają już podgrzewać, zanim wejdę do auta mija jakiś czas kiedy wstępnie mam już nieco podgrzane ustrojstwo |
Jak dla mnie to już przesadzona, optymalizacja kosztów. czasami nawet sam z siebie jeżdżę na PB. Ostatnio nawet cały czas. To jest zdrowe dla silnika. Ale żeby świece żarowe wsadzać w reduktor LPG |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-01-17, 12:50
|
|
|
Optymalizacja kosztów, to taki skutek uboczny, bardziej chodzi mi o zrobienie czegoś inaczej niż standard, tak jak np to że wtyknę zbiornik ponad 100L w kształcie koła i nie będzie nigdzie wystawał
Podgrzanie reduktora w początkowej fazie ma sens dla lepszej pracy i żywotności choćby membrany, już nawet producenci reduktorów robią takie podgrzewacze jak choćby Stag
https://www.ac.com.pl/pl-...ny_B_start=show
PS. Pomijając główny wąż do chłodnicy ile jest wyjść wody z bloku czy głowicy gdzie można wpiąć reduktor? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2020-01-17, 15:15
|
|
|
colln napisał/a: | Podgrzanie reduktora w początkowej fazie ma sens dla lepszej pracy i żywotności choćby membrany, już nawet producenci reduktorów robią takie podgrzewacze jak choćby Stag
https://www.ac.com.pl/pl-...ny_B_start=show |
Dokładnie jest o tym co napisałem, na stronie opisu tego produktu jest piękne zdanie
Kod: | " Samochód zanim przełączy się na gaz zużywa benzynę, my zadbaliśmy o to, by zminimalizować te straty. Jako jedyni na rynku mamy patent na szybsze przełączanie się na gaz: podgrzewacz reduktora STAG R01 CS." |
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-01-20, 09:18
|
|
|
Co do faktu LPG to jest oczywistym że montuje się po to by było taniej, ja idę nawet krok dalej i mam zamiar zamontować wtryski LPG w miejscu benzynowych bo auto ma jeździć na LPG i to będzie podstawowym jego pokarmem a benzyna od momentu zamontowania instalacji będzie czymś pomocniczym a nie odwrotnie i nie planuje jeździć na benzynie więcej niż muszę, ktoś kto musi pojeździć na benzynie zazwyczaj robi to z faktu źle pracującej instalacji LPG.
Co do podgrzania reduktora świecami w reduktor czy przy pomocy wyżej przytoczonego urządzonka pozostaje wada że w momencie uruchomienia silnika płyn chłodzący zostaje i tak przetłoczony w obieg i z tego grzania niewiele zostaje. Pasowało by na kilka minut odciąć obieg tak by przez reduktor wręcz nie przepływał płyn chłodniczy do momentu jego faktycznego zagrzania a w tym czasie reduktor byłby grzany świecami. |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-20, 17:11
|
|
|
nie rozumiem po co wywalać wtryski benzyny to porównał bym z wywarzaniem otwartych drzwi to nic ci nie da
Co do grzania reduktora ok zagrzejesz płyn ale i podgrzejesz gumę która może nie wytrzymać tego długo a takie coś zagrzeje tylko płyn przed parownikiem
To może piąta generacja lpg tam nie ma podgrzewanego reduktora |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-01-21, 09:28
|
|
|
Nie chcę definitywnie wywalić wtrysków benzyny tylko próbuje je przenieść w inne miejsce. Miejsce mocowania wtrysków benzyny jest optymalnie dobranym i zaprojektowanym przez producenta. Standardowo jak montuje się gaz to robi się gdzieś wkrętki i wtryski LPG łączy wężykami, co by nie mówić jest to poniekąd prowizorka.. Jeśli uda mi się wstawić wtryski LPG w miejscu benzynowych wyeliminuje w ogóle te wężyki i gaz będzie trafiał bezpośrednio z wtryskiwacza w idealne miejsce bez żadnych przeszkód i strat w postaci jakiejś tam długości wężyków i złączek w których zawsze zostaje trochę gazu i czas reakcji jest gorszy. W sumie montaż w miejscu benzynowych już mam opanowane, problemem pozostaje odpowiednie zamocowanie wtrysków benzynowych w kolektorze trochę powyżej i pod odpowiednim kątem, problem bo kolektor jest plastikowy i ma cienkie ścianki a trzeba mocować zgodnie ze strugą powietrza wewnątrz |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-21, 21:11
|
|
|
nie rozumiesz jednego paliwo jest w postaci płynnej i go się rozpyla i dlatego wtryski benzyny są tam gdzie są lpg podajesz w postaci lotnej i ono ma się pomieszać z powietrzem i tutaj nie ma aż takiej potrzeby się wygłupiać aby wkrętka nie była pod wiatr i odcinek nie był za wielki .
Jak namieszasz z wtryskiwaczami paliwa za bardzo to nie ustawisz gazu potem |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-01-22, 09:30
|
|
|
No właśnie dlatego trochę utknąłem bo jak wtryski benzynowe będą troszkę w innym miejscu to zdaje sobie sprawę że mogą być przekłamania. Chodzi o kalibrację wstępną, sterownik lpg będzie z OBD więc później już będzie sam sobie trochę poprawiał ale w sumie nigdy jeszcze nie próbowałem uruchomić instalacji bez np wstępnej kalibracji, teoretycznie powinna pracować nawet jeśli w ogóle by nie zrobić początkowej kalibracji po prostu nie było by mapy benzyny ale gazową sterownik sobie wyrysuje |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-22, 13:49
|
|
|
nie wysteruje
tak naprawdę lpg układa do benzyny
i tylko tyle |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-01-22, 14:18
|
|
|
Gdzie wpiąć się w obieg wody? Gdzie najszybciej ciepłe będzie? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-22, 20:31
|
|
|
szereg i zasilanie |
|
|
|
|
|