Autor |
Wiadomość |
guziqs
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 19 Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
|
Wysłany: 2014-02-26, 18:22
|
|
|
Witam kolegów mam problem z obniżeniem zawieszenia. Wszystko robię wg instrukcji ross tech stąd : http://www.ross-tech.com/...velcontrol.html i niestety przy momencie włączenia channel 5 czyli zatwierdzenia pokazuje się, że funkcja kanał jest niedostępny ;/ przez to nie mam jak zatwierdzić ustawień i w tym momencie pali się żółtka kontrolka od pneumatyki , a także nie działają tryby zawieszenia. Auto nie obniżyło się . Proszę o jakąkolwiek pomoc, pozdrawiam ! |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-02-26, 18:33
|
|
|
Pewnie w kanałach 1-4 po wpisaniu wartosci miałeś komunikat invalid i dlatego nie możesz zaakceptować. |
|
|
|
|
|
|
|
guziqs
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 19 Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
|
Wysłany: 2014-02-26, 18:38
|
|
|
hm nie zwróciłem uwagi szczerze lecę zobaczyć. To jakie wartości wpisywać aby byłą gleba akceptowalna przez auto bo wpisywałem tak jak w ross tech. |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-02-26, 19:07
|
|
|
Jak wpisujesz to samo co rosstech podaje to nic Ci to nie da bo rosstech podaje wartości farbyczne, musisz zmierzyć wszystkie swoje koła i dodać np 20mm i auto powinno usiąść te 2 cm |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
guziqs
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 19 Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
|
Wysłany: 2014-02-26, 19:21
|
|
|
Panowie valid i akceptacja channel 5 jest tylko przy ustwieniach fabrycznych jak wpisuje. Ato teraz stoi wyzej niz stało az 2 cm bo mierzyłem mimo ze niby wartosci teraz sa pierwotne. A druga sprawa ciągle pali mi sie kontrolka od zawiechy i moge tylko wybierac automatic lub comfort ..;/ |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-02-26, 19:35
|
|
|
automat i comfort i żółta kontrolka jak się świeci to nie skalibrowane dobrze zawieszenie ja na początku wpisałem to też mi poszła do góry, musisz zmierzyć od środka felgi dokładnie do błotnika każde koło i jak wpiszesz tak w tych kanałach to ustawi ustawienia podstawowe wyreguluje wtedy. musisz dodać 20mm i wtedy obniży się auto bo oszukasz, że jest wyżej niż jest faktycznie |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
guziqs
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 19 Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
|
Wysłany: 2014-02-26, 21:41
|
|
|
będe dalej próbował i dziękuje jestem nowicjuszem a dzis 1 dzien z Vagiem ale wszystko robie wedle instrukcji |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-02-26, 22:25
|
|
|
guziqs, tak jak mówiłem zmierz wszystkie koła od środka dekielka do błotnika, zapisz sobie na kartce i np wychodzi Ci 426 z przedniego lewego koła to dodaj 20 czyli 446 i tak dodaj do każdego koła. Wtedy oszukasz komputer bo wpisując swoje wartości Ona chce wyrównać do serii czyli wpiszesz większa wartość(oszukasz, że stoi wyżej) sterownik będzie chciał wyrównać do serii czyli obniży Ci o te 20mm
A szczerze jak chcesz bawić się troszkę w obniżanie kup łączniki obniżające od czujników
Mam taki zestaw u siebie i komputerem nic już nie kombinowałem tylko skręciłem łączniki i mam obniżone D3 |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
guziqs
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 19 Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
|
Wysłany: 2014-02-27, 13:40
|
|
|
pomierzyłem porobiłem i udało się wrócic do stanu fabrycznego u mnie to przód 417 tył 398 i błedów brak. Ale z obniżeniem mam problem gdy chce zrobić powyżej 10 mm zmianę zawsze mam INVALID ;/ Takze udało mi sie tylko zmienic na 427 mm i 408 mm tył co mnie no nie zadowala do końca jakieś sugestie?Próbowałem zrobić tez parktronica na MMI i sterownik mam zły bo jednak nie chce przejść . pozdrawiam |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-27, 13:58
|
|
|
guziqs napisał/a: | pomierzyłem porobiłem i udało się wrócic do stanu fabrycznego u mnie to przód 417 tył 398 i błedów brak. Ale z obniżeniem mam problem gdy chce zrobić powyżej 10 mm zmianę zawsze mam INVALID ;/ Takze udało mi sie tylko zmienic na 427 mm i 408 mm tył co mnie no nie zadowala do końca |
U siebie jakiś tydzień temu bawiłem się elektroniką to fizycznie mierzone z przodu miałem jakieś 346mm
Tak to się prezentuje ↓↓↓↓↓
guziqs napisał/a: | jakieś sugestie? |
Zestaw obniżający mechanicznie... pisał kolega już powyżej.
Na wiosnę będę miał już w ciągłej sprzedaży
guziqs napisał/a: | Próbowałem zrobić tez parktronica na MMI i sterownik mam zły bo jednak nie chce przejść . |
Zmienić sterownik. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2014-02-27, 18:22
|
|
|
Taka gleba jest ok,ale tylko na pokaz jeżdzic się raczej nie da normalnie <niewiem>
Ja swoje zawieszenie -sport-obniżyłem vcds-em o 15mm i jak przejeżdzam przez spowalniacze to nieraz zalicze obcierke osłoną silnika |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
guziqs
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 19 Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
|
Wysłany: 2014-02-27, 19:32
|
|
|
ogarnąłem tyle ile pozwolił mi VCDS także auto zeszło 1-1,5 cm i juz tak zostaje dzięki Panowie za pomoc ! Btw. są jakieś ciekawe fajne funkcje które warto aktywować? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-27, 21:39
|
|
|
olimpus104 napisał/a: | Taka gleba jest ok,ale tylko na pokaz jeżdzic się raczej nie da normalnie <niewiem> |
No teraz to poszło mi w dół więcej niż chciałem więc będzie jeszcze korekta - to po prostu wynik zabawy VCDS'em.
Ale na ustawieniu jak poniżej jeżdżę od 3 lat (zawias sportowy) i jakoś daję radę..... nawet na zimę nie podnosiłem do góry (korzystałem tylko z fabrycznej pozycji Lift) chociaż jeździłem również w góry na jakieś narty czy inne wypady ↓↓↓↓↓↓↓↓
.
Najniższym punktem mojego auta są elastyczne łączniki układu wydechowego z przodu auta - w ustawieniu jak na foto w trybie comfort/sport nie przejeżdżam nad leżącą na płasko kostką brukową (sprawdziłem to kiedyś boleśnie) a mimo to łączniki te wymieniałem jak dotąd tylko 1 raz |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2014-02-27, 23:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
covacsxxx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kb
Jeżdzę: nareszcie A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 86 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2014-02-27, 21:59
|
|
|
FOSS, u siebie obnizales vcdsem czy lacznikami? Ja ciagle sie waham nad obnizeniem...ale jak patrze na Twoja osemke to...chyba musze szybko podjac decyzje |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-27, 22:06
|
|
|
covacsxxx napisał/a: | FOSS, u siebie obnizales vcdsem czy lacznikami? |
I zestawem łączników i VCDS'em.
Generalnie jest tak, że samym VCDS'em raczej nie da się zrobić tak jak u mnie a samymi łącznikami bez ingerencji w elektronikę auto stanie się mocno nie komfortowe i trudne w prowadzeniu.
covacsxxx napisał/a: | Ja ciagle sie waham nad obnizeniem...ale jak patrze na Twoja osemke to...chyba musze szybko podjac decyzje |
Jak pisałem powyżej... na wiosnę będę miał już zestawy do obniżania dostępne praktycznie "od ręki" |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|