Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Jak posadzić A8 D3? (Obniżanie zawieszenia)  
Autor Wiadomość
guziqs 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 19
Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
Wysłany: 2014-02-26, 18:22   

Witam kolegów mam problem z obniżeniem zawieszenia. Wszystko robię wg instrukcji ross tech stąd : http://www.ross-tech.com/...velcontrol.html i niestety przy momencie włączenia channel 5 czyli zatwierdzenia pokazuje się, że funkcja kanał jest niedostępny ;/ przez to nie mam jak zatwierdzić ustawień i w tym momencie pali się żółtka kontrolka od pneumatyki , a także nie działają tryby zawieszenia. Auto nie obniżyło się . Proszę o jakąkolwiek pomoc, pozdrawiam !
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-02-26, 18:33   

Pewnie w kanałach 1-4 po wpisaniu wartosci miałeś komunikat invalid i dlatego nie możesz zaakceptować.
 
 
guziqs 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 19
Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
Wysłany: 2014-02-26, 18:38   

hm nie zwróciłem uwagi szczerze lecę zobaczyć. To jakie wartości wpisywać aby byłą gleba akceptowalna przez auto bo wpisywałem tak jak w ross tech.
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-02-26, 19:07   

Jak wpisujesz to samo co rosstech podaje to nic Ci to nie da :) bo rosstech podaje wartości farbyczne, musisz zmierzyć wszystkie swoje koła i dodać np 20mm i auto powinno usiąść te 2 cm :D
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
guziqs 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 19
Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
Wysłany: 2014-02-26, 19:21   

Panowie valid i akceptacja channel 5 jest tylko przy ustwieniach fabrycznych jak wpisuje. Ato teraz stoi wyzej niz stało az 2 cm bo mierzyłem mimo ze niby wartosci teraz sa pierwotne. A druga sprawa ciągle pali mi sie kontrolka od zawiechy i moge tylko wybierac automatic lub comfort ..;/
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-02-26, 19:35   

automat i comfort i żółta kontrolka jak się świeci to nie skalibrowane dobrze zawieszenie :/ ja na początku wpisałem to też mi poszła do góry, musisz zmierzyć od środka felgi dokładnie do błotnika każde koło i jak wpiszesz tak w tych kanałach to ustawi ustawienia podstawowe wyreguluje wtedy. musisz dodać 20mm i wtedy obniży się auto bo oszukasz, że jest wyżej niż jest faktycznie :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
guziqs 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 19
Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
Wysłany: 2014-02-26, 21:41   

będe dalej próbował i dziękuje :) jestem nowicjuszem a dzis 1 dzien z Vagiem ale wszystko robie wedle instrukcji
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-02-26, 22:25   

guziqs, tak jak mówiłem zmierz wszystkie koła od środka dekielka do błotnika, zapisz sobie na kartce i np wychodzi Ci 426 z przedniego lewego koła to dodaj 20 czyli 446 i tak dodaj do każdego koła. Wtedy oszukasz komputer bo wpisując swoje wartości Ona chce wyrównać do serii czyli wpiszesz większa wartość(oszukasz, że stoi wyżej) sterownik będzie chciał wyrównać do serii czyli obniży Ci o te 20mm :)

A szczerze jak chcesz bawić się troszkę w obniżanie kup łączniki obniżające od czujników :)
Mam taki zestaw u siebie i komputerem nic już nie kombinowałem tylko skręciłem łączniki i mam obniżone D3 :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
guziqs 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 19
Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
Wysłany: 2014-02-27, 13:40   

pomierzyłem porobiłem i udało się wrócic do stanu fabrycznego u mnie to przód 417 tył 398 i błedów brak. Ale z obniżeniem mam problem gdy chce zrobić powyżej 10 mm zmianę zawsze mam INVALID ;/ Takze udało mi sie tylko zmienic na 427 mm i 408 mm tył co mnie no nie zadowala do końca :) jakieś sugestie?Próbowałem zrobić tez parktronica na MMI i sterownik mam zły bo jednak nie chce przejść . pozdrawiam
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-27, 13:58   

guziqs napisał/a:
pomierzyłem porobiłem i udało się wrócic do stanu fabrycznego u mnie to przód 417 tył 398 i błedów brak. Ale z obniżeniem mam problem gdy chce zrobić powyżej 10 mm zmianę zawsze mam INVALID ;/ Takze udało mi sie tylko zmienic na 427 mm i 408 mm tył co mnie no nie zadowala do końca :)

U siebie jakiś tydzień temu bawiłem się elektroniką to fizycznie mierzone z przodu miałem jakieś 346mm ;)

Tak to się prezentuje ↓↓↓↓↓



guziqs napisał/a:
jakieś sugestie?

Zestaw obniżający mechanicznie... pisał kolega już powyżej.
Na wiosnę będę miał już w ciągłej sprzedaży ;)

guziqs napisał/a:
Próbowałem zrobić tez parktronica na MMI i sterownik mam zły bo jednak nie chce przejść .

Zmienić sterownik.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
olimpus104 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy
Wiek: 51
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 267
Skąd: Bognor Regis UK
Wysłany: 2014-02-27, 18:22   

Taka gleba jest ok,ale tylko na pokaz :) jeżdzic się raczej nie da normalnie <niewiem>
Ja swoje zawieszenie -sport-obniżyłem vcds-em o 15mm i jak przejeżdzam przez spowalniacze to nieraz zalicze obcierke osłoną silnika :/
_________________
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
 
 
guziqs 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 19
Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
Wysłany: 2014-02-27, 19:32   

ogarnąłem tyle ile pozwolił mi VCDS także auto zeszło 1-1,5 cm i juz tak zostaje ;) dzięki Panowie za pomoc ! Btw. są jakieś ciekawe fajne funkcje które warto aktywować?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-27, 21:39   

olimpus104 napisał/a:
Taka gleba jest ok,ale tylko na pokaz :) jeżdzic się raczej nie da normalnie <niewiem>

No teraz to poszło mi w dół więcej niż chciałem więc będzie jeszcze korekta - to po prostu wynik zabawy VCDS'em.

Ale na ustawieniu jak poniżej jeżdżę od 3 lat (zawias sportowy) i jakoś daję radę..... nawet na zimę nie podnosiłem do góry (korzystałem tylko z fabrycznej pozycji Lift) chociaż jeździłem również w góry na jakieś narty czy inne wypady ↓↓↓↓↓↓↓↓ ;)

.

Najniższym punktem mojego auta są elastyczne łączniki układu wydechowego z przodu auta - w ustawieniu jak na foto w trybie comfort/sport nie przejeżdżam nad leżącą na płasko kostką brukową (sprawdziłem to kiedyś boleśnie) a mimo to łączniki te wymieniałem jak dotąd tylko 1 raz ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2014-02-27, 23:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
covacsxxx 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kb
Jeżdzę: nareszcie A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 86
Skąd: bialystok
Wysłany: 2014-02-27, 21:59   

FOSS, u siebie obnizales vcdsem czy lacznikami? Ja ciagle sie waham nad obnizeniem...ale jak patrze na Twoja osemke to...chyba musze szybko podjac decyzje
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-27, 22:06   

covacsxxx napisał/a:
FOSS, u siebie obnizales vcdsem czy lacznikami?

I zestawem łączników i VCDS'em.

Generalnie jest tak, że samym VCDS'em raczej nie da się zrobić tak jak u mnie a samymi łącznikami bez ingerencji w elektronikę auto stanie się mocno nie komfortowe i trudne w prowadzeniu.

covacsxxx napisał/a:
Ja ciagle sie waham nad obnizeniem...ale jak patrze na Twoja osemke to...chyba musze szybko podjac decyzje

Jak pisałem powyżej... na wiosnę będę miał już zestawy do obniżania dostępne praktycznie "od ręki" ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.