Autor |
Wiadomość |
covacsxxx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kb
Jeżdzę: nareszcie A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 86 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2014-02-28, 06:47
|
|
|
FOSS napisał/a: | Jak pisałem powyżej... na wiosnę będę miał już zestawy do obniżania dostępne praktycznie "od ręki" |
w takim razie muszę podjąć dobra decyzję i na wiosnę Ciebie odwiedzić, w końcu też będzie okazja podziękować za inspekcję sprzed roku (autko do tej pory sprawuje sie bardzo dobrze ) |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-02-28, 07:03
|
|
|
Hej FOSS a jaka cena będzie takiego zestawu??
Tak mniej więcej nie musi byc to dokładna cena. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
guziqs
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 19 Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
|
Wysłany: 2014-03-02, 19:05
|
|
|
dla chętnych podgląd jak wygląda obniżenie samym VAGiem na 18 calach Dla mnie już oki gdyż i tak niektóre progi zahaczam
|
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-02, 19:26
|
|
|
Czy mieliście kiedyś taki problem w vcds, że gdy chcecie wpisać hasło, żeby móc zacząć kalibracje, program je odrzuca i pisze, "invalid key"? |
|
|
|
|
|
|
|
guziqs
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 19 Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
|
Wysłany: 2014-03-02, 19:44
|
|
|
ja miałem wiele przebojów ale z kodem zawsze było oki.. |
_________________ www.guziqscars.pl renowacja skór |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-03-02, 20:54
|
|
|
Lakier napisał/a: | Czy mieliście kiedyś taki problem w vcds, że gdy chcecie wpisać hasło, żeby móc zacząć kalibracje, program je odrzuca i pisze, "invalid key"? |
Aby wykonać kalibrację muszą być spełnione 2 warunki:
1. Program musi takową kalibrację obsługiwać
2. Zawieszenie musi być w miarę sprawne
Apropos punktu 1 - piszę o tym ponieważ pełną legalną wersję VCDS'a posiada tutaj tylko jakiś mały odsetek forumowiczów a o wersjach mniej legalnych (klonach, allegrowych tanich okazjach i innych) oraz programach czy urządzeniach innych niż VCDS (Dominator, KTS, Automax, inne) wiedzę mam znikomą. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2014-06-16, 19:22
|
|
|
kolego FOSS co z tematem tego zestawu do posadzenia audiczki?
czy juz posiadasz takie ciegna? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-06-17, 10:22
|
|
|
nikoa4 napisał/a: | kolego FOSS co z tematem tego zestawu do posadzenia audiczki?
czy juz posiadasz takie ciegna? |
Oczywiście mam, tak jak kolega wkleił już linka są tutaj: http://www.a8team.pl/zest...-d3-vt12800.htm |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2015-04-11, 16:45
|
|
|
Koledzy a jest może ktoś z moich okolic kto potrafi to zrobić bo też bym chętnie swoją delikatnie obniżył. |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-07-02, 19:07
|
|
|
Ja od wczoraj walczyłem z obniżeniem przez VCDS i napotkałem również problem,ale jak się okazało robiłem bład w kanale 1 gdyż nie czekałem aż skończy się kalibracja zawieszenia.
Generalnie się udało ,ale obniżyłem narazie tylko o 10mm ,później bardziej posadzę autko.
Dla chcących obnizyć zawieszenie podaję link do filmiku na youtube,gdzie jest to wsystko bardzo fajnie pokazane.
https://www.youtube.com/watch?v=-OzZhrwmEgw |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-07-10, 20:42
|
|
|
Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj: Czy to normalne jeśli po każdej jezdzie jak juz wjadę do garażu i zamknę samochód pilotem to obniża się przednie zawieszenie? Słychać wyraźne syczenie przez kilka sekund, nie raz syknie raz, chwila przerwy i potem drugi raz. Ten wyraźny odgłos syczenia jest normalny? |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-07-10, 23:59
|
|
|
Tak, po zamknięciu auta każda d3 tak ma. |
|
|
|
|
chlebi
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Sty 2015 Posty: 40 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2015-07-11, 14:53
|
|
|
Jak kładziecie furę niżej kompem to w jaki sposób to działa ? tylko na dynamic schodzi niżej ? potem można dalej sobie konfigurować pracę zawieszenia jak np na komfor przejdę to się podniesie do normalnej wysokości czy to zawsze będzie niżej np o te 10 mm ?? |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-07-11, 15:02
|
|
|
chlebi napisał/a: | Jak kładziecie furę niżej kompem to w jaki sposób to działa ? tylko na dynamic schodzi niżej ? potem można dalej sobie konfigurować pracę zawieszenia jak np na komfor przejdę to się podniesie do normalnej wysokości czy to zawsze będzie niżej np o te 10 mm ?? |
Na każdym będzie niżej o te 10mm |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|