|
Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-10-18, 10:02
|
|
|
na swoim przykładzie zaobserwowałem że zależy to od wydajności, stanu kompresora, jak jest bardziej wyeksploatowany to pracuje głośniej ale również od tego jak jest zamocowany, jak był demontowany i źle założony to także będzie pracował głośniej i przenosił drgania...:) |
|
|
|
|
|
|
|
AdiA8
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
|
Wysłany: 2017-10-18, 18:15
|
|
|
U mnie jest tak, podchodzę do auta, wciskam na pilocie "otwórz" , zapalają się światła leaving home, słychać syk ok 1,5s z okolic przedniego lewego koła i tyle, nie słychać żadnego kompresora. Po tym jak wsiądę do auta, czy przełączę na ignition on czy odpale silnik, nie słychać żadnych syków ani kompresora. Nie mam problemu z zawieszeniem , żadnych błędów, wszystko poziomuje się jak trzeba. Gdy wysiadam z auta i zamknę go z pilota, słychać ponownie syk identyczny jak przy otwieraniu. Podejrzewam że auto podczas otwierania i zamykania poziomuje się względem podłoża. Sprawdzałem to na nierównym podłożu i powiem wam że autko stoi na nim równo i widać który amorek "kompensuje" nierówność terenu opuszczając bądź podwyżając auto na danym kole. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |