Autor |
Wiadomość |
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2012-10-25, 13:25
|
|
|
Nawet uszkodzony daje minimalne cisnienie ale czesto sie przegrzewa. Jak Auto opadnie to kola chowaja sie w nadkola. Mialem taki problem i autko mialo problem ze wstaniem |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-10-25, 23:25
|
|
|
rafalcabrio napisał/a: | czyli nieda sie jezdzic na zepsutym kompresoze ?? ma moze ktos zdjecie jak to wyglada jak opadnie |
tak jak kolega pisał koła chowają się w nadkola i auto odbija się jak piłeczka pingpongowa :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-10-26, 17:52
|
|
|
Ma ktoś sprawdzonego sprzedawce na kompresor ? Zaczyna mi troszkę chałasowć i chce wymienić - obojętne czy nowy czy regenerowany , nie chce dwa razy tego robić . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-27, 19:58
|
|
|
rafalcabrio napisał/a: | czyli nieda sie jezdzic na zepsutym kompresoze ?? ma moze ktos zdjecie jak to wyglada jak opadnie |
da się jeździć bez problemu - nie wolno tylko podnieść samochodu na podnośniku bo wtedy już opadnie tak ,że sie nie da jeździć:( |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-10-27, 20:01
|
|
|
JIMM napisał/a: | rafalcabrio napisał/a: | czyli nieda sie jezdzic na zepsutym kompresoze ?? ma moze ktos zdjecie jak to wyglada jak opadnie |
da się jeździć bez problemu - nie wolno tylko podnieść samochodu na podnośniku bo wtedy już opadnie tak ,że sie nie da jeździć:( |
u mnie nie dało się jezdzić tzn. dało na chama tylko opadł na maxa i była piłeczka pingpongowa , także lipa |
_________________
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2012-10-28, 06:26
|
|
|
Kompresor jest identyczny od mercedesa w221 czy jakos tak, juz nie pamietam. Poszukaj na forum i kosztuje tylko 1200zl a pryginal audi tylko 5tys a praktycznie to samo ja na taki jezdze i sprawuje sie idealnie |
|
|
|
|
|
|
|
rikard82
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: d3
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-11-14, 18:16
|
|
|
Możecie napisać konkretnie od jakiego modelu mercedesa i najlepiej rocznik pasuje do audi a8 d3 4.2, 2003 r. ? |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-15, 07:00
|
|
|
bunga bunga napisał/a: | Nie kombinuj. Kup nowy od A8 D3. |
te które pokazałeś w linkach to są te same co do mercedesa, mają przełożone przewody pneomatyczne bo jest inny kształt i elektryczny kabel :mrgreen: ale to dalej to samo....nowy w ASO kosztuje sporo drożej :-/
ten sam sprzedawca ma kompresory do mercedesa i tuarega.......różnią się niewiele i tylko zewnętrznie i pasują do naszych A8 :-P |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-11-15, 09:58
|
|
|
Jeżeli chłopak nie ma przygotowania technicznego.
To niech nie kombinuje z przekładkami.
Tylko kupi nowy dedykowany zamiennik do A8 D3.
Podejrzewam, że koszta zbliżone.
1000 zł za nowy kompresor to za(...) cena.
O ile to nie podpucha albo chińskie g(...).
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
rikard82
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: d3
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-11-15, 19:56
|
|
|
dzięki koledzy- w poniedziałek mechanik ma mi wygrzebać stary kompresor i będę kontaktował się z człowiekiem który sprzedaje ten za 1000zł - taka cena to faktycznie nie ma krzywdy... |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-11-15, 21:02
|
|
|
Do tego jeszcze przekaźnik ok 40 zł.
I zestaw sprężynek, podkładek i śrub mocujących kompresor do nadwozia.
Tylko ASO i ok 180 zł.
Ale tu na forum chłopak się ogłaszał, że ma nowy zestaw śrub.
Może jeszcze coś jemu zostało.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
tom980
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47 Dołączył: 02 Gru 2013 Posty: 9 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2014-02-03, 11:01
|
|
|
Witam.
U mnie w A8 zapalała się zółta kontrolka zawieszenia,czasami również zielona.
Wiedziałem ,że się przegrzewa ,zaryzykowałem-kupiłem z allegro pierścień.
http://allegro.pl/show_item.php?item=3884507974
Po rozebraniu kompresora-tylko dwie śrubki od głowiczki okazało się,za powłoka z nicasilu jest idealna,nowy pierścień miał grubszą ścianke o 0,2mm.
Po założeniu kompresora opuszczeniu lewarka,auto spadło do samego dołu.
Odpaliłem silnik ,mmi na podniesiony i ku mojemu zdiwieniu po około 30-40 sekundach auto było na górze.
Jeźdze tak już od dwóch tygodni,błędów brak,kontrolka ani razu się nie zapaliła.
Czas podnoszenia z automatik na podniesiony około 15-17 sekund.
Kto posiada trochę wiedzy,narzedzia,chociaż nie trzeba specjalistycznych-zrobi to samemu,a jeśli ma do mnie blisko to zapraszam i zrobimy na poczekaniu razem.
Pozdrawiam kolegów. |
_________________ tom980-Starogard Gdański |
|
|
|
|
mgg73
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 14 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 2014-02-06, 23:47
|
|
|
Witam,
potwierdzam wypowiedź kolego tom980. Ja wymieniałem u siebie pierścień + cylinderek. ten stary był jednak mocno zużyty (ok. 1mm) i posiadał uszkodzenia od tłoka. Komplety można kupić na allegro. Koszt ok. 600 zł. Wymiana banalna - 2 śruby. Jedyne na co należy zwrócić uwagę to na prawidłowe osadzenie pierścienia w zamku. Kompresor hula od roku bez problemów Pozdrawiam, mgg73 |
|
|
|
|
|
|
|
tom980
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47 Dołączył: 02 Gru 2013 Posty: 9 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2014-02-07, 08:25
|
|
|
mgg73. U mnie cylinderek był jak nowiutki...
Pozatym jeśli zmienia się kompresor na nowy lub regenerowany wszyscy zalecają wymiane filtra powietrza kompresora,ba...zalecana jest również wymiana raz w roku.
Taki filterek kosztuje w serwisie 450 zł,na allegro ktoś sprzdawał za 180....
Ja rozciołem swój filterek i w środku jest papierowy wkład,numer był mercedesowski na nim,pewnie już ktoś zmieniał,może był tańszy dlatego od W220.
Dopasowałem sobie za 20 zł aluminiowy filtr gazu typu TUBA,z jedej strony wyjście fi 10 i z drugiej fi 12 na kapturek,pasowało idealnie...a co do kosztów <hura> 20 zł.
Pozdrawiam wszystkich. |
_________________ tom980-Starogard Gdański |
|
|
|
|
|