Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL] Kompresor zawieszenia - sposób działania  
Autor Wiadomość
And 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: And
Jeżdzę: A8
Wiek: 40
Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 21
Skąd: leszno
Wysłany: 2015-10-29, 12:43   

Może mieć wpływ ,ale jest to rzadkie ,ale żeby był odpowiedzialny kompresor to musiałby opadać wyłącznie w trakcie jego pracy.Natomiast zepsuty zawór musiałby być otwarty i samochód opaść gdy załączył się kompresor .Bardzo rzadka sprawa.Za to powolne opuszczanie auta(wymuszone ustawianiem) i uszkodzenie zaworu upustowego(nie otwiera się) to już inny problem ,ale też równie rzadki .
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-10-29, 12:58   

And możesz wysłać mi namiar do siebie albo odezwij się na priv bo mam pytanko do ciebie
 
 
dduban 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 29
Skąd: leszno
Wysłany: 2015-10-29, 17:06   

And napisał/a:
Może mieć wpływ ,ale jest to rzadkie ,ale żeby był odpowiedzialny kompresor to musiałby opadać wyłącznie w trakcie jego pracy.Natomiast zepsuty zawór musiałby być otwarty i samochód opaść gdy załączył się kompresor .Bardzo rzadka sprawa.Za to powolne opuszczanie auta(wymuszone ustawianiem) i uszkodzenie zaworu upustowego(nie otwiera się) to już inny problem ,ale też równie rzadki .

Dokładnie u mnie tak było, bardzo wolno opadał i lapal błąd. Zawór nie upuszczał Powietrza. Po naprawie kompresora chodzi jak ta lala.

paweldzwo napisał/a:
<hmm> Pozwól że pozostawię to bez komentarza... <bezradny>


Vice versa :)
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-10-29, 23:51   

Niestety ale nie sprecyzowałeś o jaki typ opadania auta Ci chodziło, zapewne większość zrozumiała tak jak ja że pytasz o to czy auto stojąc np przez noc opada na dół i czy to może być spowodowane kompresorem... W takim przypadku na pewno to nie wina kompresora, Tobie chodziło o coś innego... Bynajmniej tak myślę... :)
 
 
Daroaudik 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 53
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 16
Skąd: Krakow
Wysłany: 2015-11-15, 10:14   

A.....Mialem kliknac i zapomnialem :) . Niedawno przeprowadzilem przeszczep kompresorka i moge polecic pewnego magika. Dzwonilem do kilku, jednego polecil mi tubylec forumowy, jednak kupilem zabawke u innego. Gosc ma dobre podejscie . Kazdy inny od razu w rozmowie sugerowal wyslanie sprzetu i on go ozywi. Ten dla odmiany na pytanie o wysylke powiedzial : chwila, moze nie trzeba go bedzie naprawiac <okok> czym mnie "lekko" zszokowal bo przeciez zyje z napraw . Kazal mi wsiasc do autka, podpiac skanerek i opuszczac, podnosic, sluchac dzialania, obserwowac czas reakcji, wartosci cisnienia itd. Po telefonicznej diagnozie dopiero stwierdzil zeby zabawke wyslac. Zalezalo mi na czasie wiec zamowilem u niego juz zregenerowany, wyslal go nastepnego dnia za pobraniem, koszt 900 zlotowek plus 150 zlotowek kaucja. Przelozylem gumki i sprezynki zawieszenia i odeslalem mu swoj tez za pobraniem. Krotko, zwiezle, tresciwie. Nie wiem ile pompka popracuje po regeneracji ale to wyjdzie w praniu. W kazdym razie polecam gostka , M-K MATIC , Ceradz Dolny, wielkopolskie , 695-826-624 , 695-827-089 , http://allegro.pl/kompres...5727330778.html . <okok>
_________________

 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-11-15, 13:01   

Wydałeś za naprawę 1050zł a za 1200zł możesz kupić NOWY KOMPRESOR z 24 miesięczną gwarancję a on wymienił ci pierścień za 20 funtów czyli około 100zł i wziął tysiąc, jeśli uważasz że to uczciwy człowiek z dobrym podejściem to ja bym trochę polemizował... Chyba że to ten gość prosił Cię o reklamę to już inna sprawa.... Osobiście nigdy nie dałbym tysiąc złotych za regenerację, choćby z prostej przyczyny, nie wiadomo jak długo to pochodzi... Z nowym masz chociaż pewność że 24miesiące musi chodzić.


DODANO:

Dodatkowo gość nie piszę nic o jakiejkolwiek gwarancji, to już lepiej kupić kompresor u gościa z lubina czy lublina który oferuje kompresory po fajnej regeneracji maluje je proszkowo że wyglądają jak nowe, fakt kłamie mówiąc że są nowe ale chociaż ładnie to wygląda, daje pół roku gwarancji, nie bierze żadnej kaucji wręcz przeciwnie daje 100zł za stary kompresor i bierze 800zł czy 850zł minus 100zł = z całym szacunkiem ale przesadny optymizm z twojej strony
 
 
Daroaudik 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 53
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 16
Skąd: Krakow
Wysłany: 2015-11-15, 14:13   

Za naprawe wydalem 900 zlotowek, 150 to byla kaucja zwrotna. Jesli ktos klamie wprost ze sa nowe a nie sa i Tobie to nie przeszkadza ....Ok. Ja podchodze sceptycznie do ludzi ktorzy klamia w jednej sprawie, tak samo moze byc w innych . Czytalem troche o "nowych" , sa rozne opinie, niektore sa do Mercow, maja mniej kabelkow itd. Opisalem swoj przypadek, moge polecic gostka a czy ktos skorzysta to nie zalezy odemnie . Mozna kupic w kazdym innym miejscu, w serwisie nowe, w sklepie niezaleznym nowe, uzywane, udajace nowe, regenerowane... Opisalem tylko swoj przypadek . Tyle i tylko tyle .........
_________________

 
 
jarekburda 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarosław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 53
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 2
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-01-19, 21:58   

zregenerowałem sam kompresor, jestem laik czynność prosta ale jak dla mnie to i tak za dużo śmiga pięknie nic się nie dzieje , natomiast użytkownik "and" trochę mnie przestraszył jeżeli chodzi o kolor pierścienia ale trochę poszperałem i odkryłem iż ten użytkownik wprowadza w błąd .Proszę przeglądnąć ile wymieniał razy kompresory zawieszenia itd ten Pan to koleś z allegro , który reklamuje swoją firmę i wprowadza kolegów w błąd . Pozdrawiam serdecznie wszystkich .
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2016-01-19, 22:45   

Sprawę warto byłoby zgłosić do moderatora
 
 
TOmii a8 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 17
Skąd: Konin
Wysłany: 2016-01-20, 12:30   

ma ktos jakas aukcje pewna co sprzedawaja pierscienie bo mnie tez to czeka bo słychać juz traktorek :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-20, 17:34   

Co do usera "And" to my juz dawno wiemy że to reklamiarz,jesli tez podejmuje się oszustw to umieśc info w dziale odradzam i wtedy oficjalnie sie sprawe ustawi.
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2016-01-20, 17:38   

Podejrzewam że to jest człowiek z allegro z Poznania który i na allegro oczernia innych że wszystko to co on ma jest najlepsze że wszystkie kompresory na allegro są przerabiane i że jest 6 czy 8 rodzajów kompresorów do a8 że nie wiadomo co się kupi, tylko problem w tym że nowy kompresor to około 1300zł a on za regenerację chce tyle samo bo niby zaczyna od 600zł ale na tym nigdy się nie kończy ta jego regeneracja więc nic dziwnego że używa takich zagrywek
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2016-01-20, 19:21   

wczoraj zamówiłem ten pierścień czarny za 160zł, jak ktoś wie jak to mogę go jutro sprawdzić, czy coś wart czy nie.

Nowy pierścień założony, ten czarny za 160zł, wcześniej był założony brązowy(ktoś już wymieniał) i co dziwne wymiarami praktycznie identyczny, ale na tym czarnym za 160 kompresor pracuje bardzo szybko.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2016-01-31, 12:48   

Potrzebuję schemat kompresora lub numer rysunku w ETKA bo nie mogę zlokalizować mocowań tych które są z takimi gumkami dla amortyzacji pracy kompresora, u mnie jest duży luz i drgania czasem przechodzą na karoserię.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Krzychsam 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 Airlines D3
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 11
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2016-01-31, 16:33   

Hej kolego,
Jeżeli to Ci pomoże:
http://ifinterface.com/prog/car/prog2/inprog.php nr rysunku 616-30, poz 8 nr 4Z7698505 koszt w ASO ok 220zł.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.