Autor |
Wiadomość |
And
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: And
Jeżdzę: A8
Wiek: 40 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 21 Skąd: leszno
|
Wysłany: 2015-10-29, 12:43
|
|
|
Może mieć wpływ ,ale jest to rzadkie ,ale żeby był odpowiedzialny kompresor to musiałby opadać wyłącznie w trakcie jego pracy.Natomiast zepsuty zawór musiałby być otwarty i samochód opaść gdy załączył się kompresor .Bardzo rzadka sprawa.Za to powolne opuszczanie auta(wymuszone ustawianiem) i uszkodzenie zaworu upustowego(nie otwiera się) to już inny problem ,ale też równie rzadki . |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-10-29, 12:58
|
|
|
And możesz wysłać mi namiar do siebie albo odezwij się na priv bo mam pytanko do ciebie |
|
|
|
|
|
|
|
dduban
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 20 Wrz 2015 Posty: 29 Skąd: leszno
|
Wysłany: 2015-10-29, 17:06
|
|
|
And napisał/a: | Może mieć wpływ ,ale jest to rzadkie ,ale żeby był odpowiedzialny kompresor to musiałby opadać wyłącznie w trakcie jego pracy.Natomiast zepsuty zawór musiałby być otwarty i samochód opaść gdy załączył się kompresor .Bardzo rzadka sprawa.Za to powolne opuszczanie auta(wymuszone ustawianiem) i uszkodzenie zaworu upustowego(nie otwiera się) to już inny problem ,ale też równie rzadki . |
Dokładnie u mnie tak było, bardzo wolno opadał i lapal błąd. Zawór nie upuszczał Powietrza. Po naprawie kompresora chodzi jak ta lala.
paweldzwo napisał/a: | <hmm> Pozwól że pozostawię to bez komentarza... |
Vice versa |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-10-29, 23:51
|
|
|
Niestety ale nie sprecyzowałeś o jaki typ opadania auta Ci chodziło, zapewne większość zrozumiała tak jak ja że pytasz o to czy auto stojąc np przez noc opada na dół i czy to może być spowodowane kompresorem... W takim przypadku na pewno to nie wina kompresora, Tobie chodziło o coś innego... Bynajmniej tak myślę... |
|
|
|
|
|
|
|
Daroaudik
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 53 Dołączył: 18 Paź 2015 Posty: 16 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2015-11-15, 10:14
|
|
|
A.....Mialem kliknac i zapomnialem . Niedawno przeprowadzilem przeszczep kompresorka i moge polecic pewnego magika. Dzwonilem do kilku, jednego polecil mi tubylec forumowy, jednak kupilem zabawke u innego. Gosc ma dobre podejscie . Kazdy inny od razu w rozmowie sugerowal wyslanie sprzetu i on go ozywi. Ten dla odmiany na pytanie o wysylke powiedzial : chwila, moze nie trzeba go bedzie naprawiac czym mnie "lekko" zszokowal bo przeciez zyje z napraw . Kazal mi wsiasc do autka, podpiac skanerek i opuszczac, podnosic, sluchac dzialania, obserwowac czas reakcji, wartosci cisnienia itd. Po telefonicznej diagnozie dopiero stwierdzil zeby zabawke wyslac. Zalezalo mi na czasie wiec zamowilem u niego juz zregenerowany, wyslal go nastepnego dnia za pobraniem, koszt 900 zlotowek plus 150 zlotowek kaucja. Przelozylem gumki i sprezynki zawieszenia i odeslalem mu swoj tez za pobraniem. Krotko, zwiezle, tresciwie. Nie wiem ile pompka popracuje po regeneracji ale to wyjdzie w praniu. W kazdym razie polecam gostka , M-K MATIC , Ceradz Dolny, wielkopolskie , 695-826-624 , 695-827-089 , http://allegro.pl/kompres...5727330778.html . |
_________________
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-11-15, 13:01
|
|
|
Wydałeś za naprawę 1050zł a za 1200zł możesz kupić NOWY KOMPRESOR z 24 miesięczną gwarancję a on wymienił ci pierścień za 20 funtów czyli około 100zł i wziął tysiąc, jeśli uważasz że to uczciwy człowiek z dobrym podejściem to ja bym trochę polemizował... Chyba że to ten gość prosił Cię o reklamę to już inna sprawa.... Osobiście nigdy nie dałbym tysiąc złotych za regenerację, choćby z prostej przyczyny, nie wiadomo jak długo to pochodzi... Z nowym masz chociaż pewność że 24miesiące musi chodzić.
DODANO:
Dodatkowo gość nie piszę nic o jakiejkolwiek gwarancji, to już lepiej kupić kompresor u gościa z lubina czy lublina który oferuje kompresory po fajnej regeneracji maluje je proszkowo że wyglądają jak nowe, fakt kłamie mówiąc że są nowe ale chociaż ładnie to wygląda, daje pół roku gwarancji, nie bierze żadnej kaucji wręcz przeciwnie daje 100zł za stary kompresor i bierze 800zł czy 850zł minus 100zł = z całym szacunkiem ale przesadny optymizm z twojej strony |
|
|
|
|
|
|
|
Daroaudik
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 53 Dołączył: 18 Paź 2015 Posty: 16 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2015-11-15, 14:13
|
|
|
Za naprawe wydalem 900 zlotowek, 150 to byla kaucja zwrotna. Jesli ktos klamie wprost ze sa nowe a nie sa i Tobie to nie przeszkadza ....Ok. Ja podchodze sceptycznie do ludzi ktorzy klamia w jednej sprawie, tak samo moze byc w innych . Czytalem troche o "nowych" , sa rozne opinie, niektore sa do Mercow, maja mniej kabelkow itd. Opisalem swoj przypadek, moge polecic gostka a czy ktos skorzysta to nie zalezy odemnie . Mozna kupic w kazdym innym miejscu, w serwisie nowe, w sklepie niezaleznym nowe, uzywane, udajace nowe, regenerowane... Opisalem tylko swoj przypadek . Tyle i tylko tyle ......... |
_________________
|
|
|
|
|
jarekburda
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarosław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 53 Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2016-01-19, 21:58
|
|
|
zregenerowałem sam kompresor, jestem laik czynność prosta ale jak dla mnie to i tak za dużo śmiga pięknie nic się nie dzieje , natomiast użytkownik "and" trochę mnie przestraszył jeżeli chodzi o kolor pierścienia ale trochę poszperałem i odkryłem iż ten użytkownik wprowadza w błąd .Proszę przeglądnąć ile wymieniał razy kompresory zawieszenia itd ten Pan to koleś z allegro , który reklamuje swoją firmę i wprowadza kolegów w błąd . Pozdrawiam serdecznie wszystkich . |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-01-19, 22:45
|
|
|
Sprawę warto byłoby zgłosić do moderatora |
|
|
|
|
TOmii a8
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 17 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2016-01-20, 12:30
|
|
|
ma ktos jakas aukcje pewna co sprzedawaja pierscienie bo mnie tez to czeka bo słychać juz traktorek |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-20, 17:34
|
|
|
Co do usera "And" to my juz dawno wiemy że to reklamiarz,jesli tez podejmuje się oszustw to umieśc info w dziale odradzam i wtedy oficjalnie sie sprawe ustawi. |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-01-20, 17:38
|
|
|
Podejrzewam że to jest człowiek z allegro z Poznania który i na allegro oczernia innych że wszystko to co on ma jest najlepsze że wszystkie kompresory na allegro są przerabiane i że jest 6 czy 8 rodzajów kompresorów do a8 że nie wiadomo co się kupi, tylko problem w tym że nowy kompresor to około 1300zł a on za regenerację chce tyle samo bo niby zaczyna od 600zł ale na tym nigdy się nie kończy ta jego regeneracja więc nic dziwnego że używa takich zagrywek |
|
|
|
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2016-01-20, 19:21
|
|
|
wczoraj zamówiłem ten pierścień czarny za 160zł, jak ktoś wie jak to mogę go jutro sprawdzić, czy coś wart czy nie.
Nowy pierścień założony, ten czarny za 160zł, wcześniej był założony brązowy(ktoś już wymieniał) i co dziwne wymiarami praktycznie identyczny, ale na tym czarnym za 160 kompresor pracuje bardzo szybko. |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2016-01-31, 12:48
|
|
|
Potrzebuję schemat kompresora lub numer rysunku w ETKA bo nie mogę zlokalizować mocowań tych które są z takimi gumkami dla amortyzacji pracy kompresora, u mnie jest duży luz i drgania czasem przechodzą na karoserię. |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
Krzychsam
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 Airlines D3
Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 11 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
|