Autor |
Wiadomość |
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-02-09, 13:27
|
|
|
Rozumiem tylko po prostu nigdy tam jeszcze nie zaglądałem. Ale zakładam że jak już namierzę ten moduł to potem po kolorkach podanych na schematach wybiorę odpowiednie przewody, podłączę moduł i już
Moduł jak rozumiem jest za tym małym schowkiem po lewej pod kierownicą? Dostęp bezpośrednio przez schowek (tzn po jego zdemontowaniu)? A moduł DRL też się tam zmieści za ten schowek po podłączeniu? |
|
|
|
|
|
|
|
kerys102
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3
Wiek: 39 Dołączył: 02 Cze 2016 Posty: 9 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2017-02-20, 23:50
|
|
|
Damias, i jak kupiłeś ten moduł/montowałeś ?
http://allegro.pl/modul-s...6152010693.html
Przymierzam się do niego bo obecnie dzienne mam w przeciwmgielnych, ale nie podoba mi się że palą się postojówki i pozycyjne z tyłu....Daj znć jak ogarniesz temat. |
|
|
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-02-21, 08:14
|
|
|
Kupiłem ale jeszcze nie zamontowałem. Pogoda nie rozpieszcza i nie mogę się zebrać ale na dniach chcę to zrobić. Na razie jeszcze analizuję gdzie co podłączyć na sucho. |
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2017-02-22, 16:43
|
|
|
Koledzy powiedzcie mi który przewód ze schematu odpowiada za zasilanie żarówki świateł drogowych? Z mojego tłumaczenia na google :
M19 - side turn signal bulb - żarówki kierunkowskazu bocznego (błotnik)
M31-dipped beam bulb -żarówki mijania
M32-main beam - główna wiązka
M3- side light bulb - ????
M7-turn signal bulb front- kierunek przedni
J668-power output module for right headlight- zasilanie modułu dla prawego reflektora
Zamowiłem już moduł drl 30% i musze zlokalizować kabelki zeby sie wpiąć. I druga sprawa wypadało by chyba zastosować jeszcze diode półprzewodnikową zeby prąd z modułu drl nie cofał sie do fabrycznego modułu świateł(zawsze bezpieczniej). Dobrze myśle? Wtedy rownież nie bedzie sie zarzyła lekko dioda w liczniku od świateł drogowych |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-02-22, 16:55
|
|
|
Akurat ikonka na liczniku to dobra sprawa, bo świeci słabiej a aspoń wiesz, że światła działają. Jak włączysz drogowe rozświetli się pełną mocą. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2017-02-22, 18:04
|
|
|
W piątek będę miał moduły i najprawdopodobniej odrazu założę. Czy ktorys z kolegów ma założony moduł bez diod półprzewodnikowych i dostrzegł coś nie pokojącego prócz lekko świecącej diody led od świateł drogowych?
[ Dodano: 2017-02-26, 07:32 ]
Moduł założony (z allegro za 60zl z funkcją wybierania 30 lub 40% mocy światła).
Plus z dołaczonym bezpiecznikiem wziąłem sobie ze skrzynki bezpiecznikowej, mase pod jakąś srubeczke. Plus po zapłonie z włącznika świateł (koloro przewodu czarny) moj wyłącznik nie ma funkcji auto także w innych moze być inaczej zawsze lepiej sprawdzić. Plus po włączeniu pozycyjnych (szaro niebieski) . Moduł świateł nad pedałem hamulca tak jak koledzy pisali i podzieli się bardzo pomocnymi schematami za co wielkie DZIĘKI. Po zdemontowaniu dolnej pułki trzeba zdrmontować czarną rure od powietrza na nogi. Moduł wysuwamy w dół i mamy wszystko na dłoni. Kolory przewodów biały i biało czarny przewody od świateł drogowych. Ja ustawiłem na 40% mocy wygłada to fajnie i nie świeci dioda od drogowych w liczniku. |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-02-26, 09:33
|
|
|
Moduły dzienne w drogowych jak wiadomo nie są dopuszczone do ruchu w związku z tym nie lepiej jeździć na kodowaniu "kanada" ?? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-02-26, 10:01
|
|
|
Wiem że dwie opcje są nie dozwolone, dlatego w jakim celu montować moduł, czy wygląda wiarygodniej <niewiem> może plusem jest że nie świecą postoje |
|
|
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2017-02-26, 10:51
|
|
|
Marcin2013 dokladnie plusem ze nie swieca postojowe. Jak zalozysz taki moduł w a8 to myslisz ze policjant bedzie szukał oznaczen czy lampa spelnia wymogi juz to widze . Ja w a4 b5 mam moduł od 3 lat i ani razu ie nie przyczepili |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-02-26, 11:45
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Wiem że dwie opcje są nie dozwolone, dlatego w jakim celu montować moduł, czy wygląda wiarygodniej <niewiem> może plusem jest że nie świecą postoje |
Wygląda jak OE DRL na żarówce w FL. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-02-26, 11:46
|
|
|
W sumie to może też zapodam taki moduł miałem w poprzednim aucie, odnośnie postojów to z przodu oczywiście żarówki wywaliłem , ale wolałbym założyć w miejsce halogenów jakieś lampy dzienne żeby pasowały w zderzak, ale pewnie takich nie ma do D3. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-02-26, 12:09
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Wiem że dwie opcje są nie dozwolone, dlatego w jakim celu montować moduł, czy wygląda wiarygodniej <niewiem> może plusem jest że nie świecą postoje |
Jakie to ma znaczenie skoro w naszych rocznikach A8 dopuszczonej jest prawem świecenie się postojowych i dziennych naraz
Ale zdecydowanie lepiej to wygląda jak pali się w lampie a nie w halogenie co raczej nie było dość popularne w autach (kilka takich fabrycznych spotkałem ale mało, oczywiście nie A8) |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-02-26, 12:11
|
|
|
Dedykowanych nie ma, ale po rozmiarze może coś byś dobrał. Inną opcją jest wywalenie bebechów dolnych halogenów tak by zostawić OE szkło i tam wszczepić DRL LEDy, ale... wtedy na szkle i tak nie masz homologacji, więc taniej kupić po prostu zamiennik H11 na LED.
Tak jak pisałem - wg mnie opcja z modułem na drogowe dla preFL jest najlepsza jeśli chodzi o cena/jakość/efekt, a podczas kontroli czy na przeglądzie przyczepić się do tego może jedynie posiadać takiego samochodu (inną sprawą jest tez to kto z diagnostów, czy policjantów (poza naszym kolegą forumowym ) jeździ D3). Dodatkowo wszytko zrobisz na jednym module wewnątrz samochodu, więc po co się pchać w coś innego ? DRL a'la S8, czy W12 fajne - ale drogie. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|