Autor |
Wiadomość |
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2017-02-26, 13:04
|
|
|
Cytat: | (inną sprawą jest tez to kto z diagnostów, czy policjantów (poza naszym kolegą forumowym ) jeździ D3). |
Kolega z pracy... z pokoju obok też jeździ D3
Co do tematu wszystko zależy od człowieka... Przysłowie mówi.. jak się chce psa uderzyć to się kij znajdzie... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-02-26, 13:44
|
|
|
No kruca, chyba się tam Wam powodzi |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2017-02-26, 15:21
|
|
|
Żeby rozwiać wątpliwości... Nie pracujemy w WRD, nie noszę munduru od 2003 roku, nie posiadam bloczków mandatowych a co za tym idzie nie muszę karać ludzi za głupoty i nabijać durnej statystyki... Nie mam w ogóle doczynienia z szeroko pojętą prewencją i Kodeksem Wykroczeń. Także łapówki w grę nie wchodzą... Ja wiem że Policja dla większości to tylko biała czapka, radar, mandat, łapówka... ale na szczęście nie tylko no jakoś na razie stać mnie na utrzymanie 14 letniej A8. Nie piję alkoholu... Może dlatego sorry za Ot. |
_________________
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-02-26, 16:11
|
|
|
I jeszcze innego kolegę mamy, również z D2 w wersji S ...ale jest dzielnicowym |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-02-27, 10:26
|
|
|
W końcu podłączyłem moduł drl i u siebie. Wszystko przy module j519 pod kierą. Zapalają mi się przeciwmgielne na 50% jako drl a jak zapalą się mijania to drl gasną. |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2017-02-27, 10:29
|
|
|
Damias napisał/a: | W końcu podłączyłem moduł drl i u siebie. Wszystko przy module j519 pod kierą. Zapalają mi się przeciwmgielne na 50% jako drl a jak zapalą się mijania to drl gasną. |
Brawo
Fajne dojście do j519 ?
Gdzie dokładnie się wpiąłeś w jakie piny? - będzie dla potomnych ,u mnie to jakoś inaczej podłączali i myślę że to pod j519 to lepsze rozwiązanie |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-02-27, 11:10
|
|
|
Dojście do j519 nie takie straszne jak mi się wydawało choć chwilę mi zajęło zanim go namierzyłem. Bardzo dobry pomysł z podłączeniem w tym miejscu bo nie dłubiesz nic w kablach pod maską tylko wszystko koło tego modułu się mieści i jest elegancko.
stałe zasilanie modułu - czerwony
masa - brązowy
włączenie/wyłączenie drl - żółty
odpalenie przeciwmgielnych z ograniczoną mocą - zielony i szary |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-02-27, 22:19
|
|
|
Rozpiska kabli przy module (jakby kto schematów nie ogarniał) dla odpalania świateł jak skoczy napięcie w instalacji:
- siwa kostka z cienkimi kablami (C na schemacie) podpiąć się pod szary z czarnym paskiem przewodem modułu nazwanym sterowanie światłami DRL
- czarna kostka z trochę grubszymi kablami (B) - biały i biały z czarnym paskiem połączyć z wyjściem na światła modułu
- czarna kostka z grubymi kablami (A) brązowy (podpiąć masę modułu) i czerwony z niebieskim paskiem (podpiąć zasilanie modułu) |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-02-28, 14:05
|
|
|
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2017-02-28, 15:01
|
|
|
Bardzo dobry opis jak wpiac się kablami. U mnie 30 min roboty z demontazem wpieciem się kablami i montażem półki.
Czujnik zmierzchu wie ktoś jak ustawić? Na placu jasno a włączają się mijania.
Efekt ...
|
|
|
|
|
|
|
|
kerys102
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3
Wiek: 39 Dołączył: 02 Cze 2016 Posty: 9 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2017-02-28, 22:51
|
|
|
Dzięki za opisy przewodów , moduł zamówiony montaż w weekend. |
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2017-03-01, 09:22
|
|
|
Dodam tylko że ja chyba muszę podłączyć jeszcze przewód po stacyjce bo nie zawsze odpali DRL poprzez skok prądu... |
|
|
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-03-01, 10:30
|
|
|
xluqas napisał/a: | Dodam tylko że ja chyba muszę podłączyć jeszcze przewód po stacyjce bo nie zawsze odpali DRL poprzez skok prądu... |
Ja też chcę podłączyć + po zapłonie (pewnie podepnę się pod podświetlenie włącznika świateł które zawsze świeci po zapłonie) bo denerwuje mnie fakt że jak gaszę silnik po jeździe na światłach mijania to zapalają się jeszcze na chwilę drl zanim spadnie napięcie w instalacji. |
|
|
|
|
|