Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-14, 12:34
|
|
|
Chesz miec auto czy rozstac sie z nim na lata?? Kup se RS6 jak chcesz miec biturbo wyjdzie taniej i szybciej i bedzie pewniejsze. Guzik juz tu duzo pisał i w zyciu bym mu nie dal auta nawet do naprawy. Ale to moje zdanie. |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-14, 16:23
|
|
|
Przemek nie dojechał na zlota bo nie miał gotowej fury. Sentenza tez z tego co wiem nie ma. Lata mijają-żenada ze strony pana guru i tyle co ja uważam. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-14, 19:56
|
|
|
czyli tak jak zawsze |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:01
|
|
|
Coś długo to wszystko trwa - porażka, wiadomo że nie od ręki sie ten temat ogarnie ale tutaj te projekty od Guziora to się ciągną i ciągną a końca nie widac |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:22
|
|
|
No ale się rozpadł i dalej nie ma nowej opcji. |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:42
|
|
|
Nie łatwiej byłoby wstawienie kompresora do 4.2? Albo 2.7 bit? |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:44
|
|
|
Swap na BCY jak chcemy V8 bit albo cos nowszego w tfsi. |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:46
|
|
|
Z bcy to jest pomysł tym bardziej, że po blisko 2 latach został ogarnięty w PL w jednym z modeli s6 w manualu. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:50
|
|
|
Jak by Przemek poszedł tą droga dawno by miał fure skończoną ale pan guru jest ambitniejszy i Przemek narazie nie ma jeszcze nic.
Sentenza zaś mając D3 zrobił by sobie potwora z BUH pod maską i tez by dawno jeździł i nie miał kłopotu z LPG
takie moje zdanie |
|
|
|
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2016-09-15, 08:04
|
|
|
Jak rozmawialem z Przemkiem to mowil, ze nigdy wiecej takich zabaw lepiej kupic mocniejsze auto w oryginale |
_________________
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-09-15, 12:59
|
|
|
ja tam bym tego nawet zabawą nie nazwał ew udręką nie ma co kombinowac szukac mocniejszego auta i tyle |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2016-09-15, 13:14
|
|
|
preston81, w sumie to racja bo sie nasluchalem, ze jeszcze to i tamto a potem jeszcze cos innego nie konczaca sie historia. |
_________________
|
|
|
|
|
|