Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:42
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | tylko ze on mocu akurat nie podnosil |
Podnosiłem za to efektywność |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:43
|
|
|
Tak z tym, że wkładanie innego motoru to jedno a dokładanie osprzętu to drugie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:55
|
|
|
Bo niektórzy se lubią utrudniać. Do D2 idealnie się nadaje 2.7bT, silnik jak na jego możliwości genialny i w miarę tani w modach jak na to co może oferować, podobnie jak kiedyś było z 2.2 T. Jakie projekty latają w S4, czy RS4 B5 ? Da się ? Da, więc dlaczego by się nie dało w D2... |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:58
|
|
|
Da się ale...skoro mam rezygnowac z V8 czego nie chciałem to juz lepiej iśc o krok dalej i wrzucić 3.0 tfsi. W kosztach nie wyjdzie wiele drożej.
A poza tym mój tuningfachman nie libi 2.7 i co poradzić
Kupno i ogarnięcie na tip top uzywanego 2.7 wyjdzie wcale nie taniej jak kupno dośc świeżego 3.0tfsi. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:03
|
|
|
Dobrze Apo, ale ile wydasz na mody, lub osobne kity dla tego 3.0 ? (o ile są w ogóle dostępne), a ile na sprawdzone już 2.7, do którego jest od ... części ? Mówię, na przykładzie S4, "tanio" zmodowane potrafi objechać niejedno Porsche. Dźwięk tego silnika jest naprawdę przyjemny dla ucha, nie jest to V8, wiadomo, ale moim zdaniem niczym mu nie ustępuje, pali mniej i oferuje więcej. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:07
|
|
|
Ano wirus i to wszystko. 3.0 ma spore mozliwości w serii więc nie trza tam wiele. I to nie jest silnik turbo tylko na kompresorze co ułatwia nieco sprawe exploatacji.
A jak juz miał bym ładować sie w biturbo do wiesz przyjacielu doskonale że jest gotowe BCY które bedzie o wiele lepsza bazą niz 2.7 Do swapa na BCY to bez 10k euro nie podchodź nawet a realniej to z 15k euro. 500konne 2.7 zeby było naprawde dobrze i pewnie zestrojone tez nie bedzie tańsze jak 10k euro. |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:34
|
|
|
Swego czasu widziałem nieskończony projekt D2 z silnikiem 2.7bit, teraz za cholerę nie mogę odszukać tej strony wg mnie najlepszą opcją jest swap na 2,7. 3.0tfis to trochę świeża jednostka sam silnik chodzi po około 15k a gdzie reszta. Kpl silnik 2.7 wychodzi około 5k a zrobienie 500ps nie przesadzajmy nie wyjdzie 10k euro tego motoru nawet nie trzeba zakuwać na takie moce. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:58
|
|
|
I tu sie mylisz-2.7 to stare kapcie i bez remontu to to nie polata długo szczególnie na takich mocach. Ja nie jestem z tych co robili by taki projekt na chybił trafił tylko najpierw kartka i długopis robimy plan potrzeb potem kupujemy graty i składamy potem strojenie. 10k euro peknie jak nic przy 2.7. no chyba że zrobimy na pałe typu motor z allegro cipa i w droge
3.0 tfsi kupujac na tyle świeże że pomijamy koszta remontu i pierdól które sa potrzebne w 2.7 by miało te same moce. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:59
|
|
|
Jakoś dupy nie urywa |
|
|
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-09-18, 12:24
|
|
|
nie urywa? 8s od 100 do 200 to dobry wynik, takie rs6 c5 robi około 11s.
Wracając do swapu. Nie pisałem że zrobiłbym 500ps bez remontu. Pojawia się pytanie ile takie 3.0tfsi zrobione np na 450ps wytrzyma, podejrzewam że niedługo. To nie są te silniki co kiedyś. Co z tego że kupimy taki silnik z niskim przebiegiem jak przy 100tys zaczyna się to sypać Nie wspomnę o swapie który będzię bardziej skomplikowany i kosztowny. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 12:24
|
|
|
330konna wersja zrobiona softem na 450koni polata spokojnie. Wazne by kupic w miare świezy. na bank predzej rozpadnie się 2.7 niz zadbane 3.0. Same silniki nie sa złe szczególnie V6T i V8T tylko zabija je zły serwis.
Swapa wszak na dieslowski odpowiednik sam widziałem i w starej b5 Q 300konne 3.0 tdi CDUC robiło dobrą robote. Koszta nie bede pisał ale były jak dla mnie śmiesznie niskie w stosunku do zakresu pracy |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2016-09-18, 13:14
|
|
|
Tak tylko zgrać elektronikę z auta 2010+ niesie za sobą na pewno więcej problemów jak 2.7 z epoki roku 2000 jak d2. Często trafia się na sprzedaż jednostka zrobiona na około 500PS w granicach 20tys zł jak kogoś interesuje to moze sobie założyć zwykle lpg po za tym 3.0 tfsi ładnie chodzi ale pali dużo paliwa i pije dużo oleju ma coolera chlodzonego woda po programie i po kilku startach łapie straszna zadyszkę. Jasne że temat wykonalny ale napewno koszta zainstalowania 3.0 tfsi x2 w stosunku do 2.7 |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-09-18, 14:36
|
|
|
Ja uważam że największy problem to ta nieszczęsna elektronika (zgranie tego do kupy żeby wszystko działało)
Jeszcze raz napisze lepiej mocna seria i cieszysz się bezawaryjną jazdo a nie zmartwienia co za pierdoła się znowu zesra
Ale to moje zdanie do którego musiałem spojrzeć |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 14:38
|
|
|
No ja tam znam ze dwoje szczesliwych posiadaczy 2.7 w ori budach co juz wyklucza jakies swapy i kusz pieniedzy powsadzali by miec 400 i więcej PS także jakim cudem wy myslicie że swapa się za 15zrobi i jeszcze doda wagon koni??
Elektronika tfsi to żaden problem wystarczy wyłaczyć wszystko czego bedzie wołał sterownik. 3.0 tdi po 2010 roku to ta sama technologia po zarzuceniu i poskładaniu mechaniki 18 kardynalnych błedów silnik nie miał nawet ochoty na jałowym na obroty wchodzić. Powyłaczali wsio pokolei tak żeby ster sterował tylko silnikiem i wsio hasa-Gonias widział owy projekt nie raz na zywo ja tylko podczas pracy i przy zakończeniu.
LPG owszem do 2.7 bez problemu ale takie 3.0 powaznie mniej spala PB niż starsze 2.7 więc dla mnie niekoniecznie LPG było by potrzebne. |
|
|
|
|
|