Autor |
Wiadomość |
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-23, 19:17
|
|
|
podrzuci ktos jakieś numery tego przegubu? gdzieś to już widziałem ale nie moge znaleźć a jak dolać oleju do dyfra? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-23, 21:40
|
|
|
biały112 napisał/a: | podrzuci ktos jakieś numery tego przegubu? |
OE 4D0598103
zamienniki
MEYLE 100 498 0062
302287 LÖBRO
a ja od zawsze tych używam GSP 603001 Audi/VW i jestem zadowolony. Już ponad 3 lata smigam na nich i nic sie nie dzieje.
biały112 napisał/a: | a jak dolać oleju do dyfra? |
1. wlewasz
2. zlewasz
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-23, 23:18
|
|
|
czy olej spirax S6 ATF VM sie nada? Bo mam akurat taki w garażu i myśle że nie musialbym kupować...
myśle też czy brac sie samemu za wymiane przegubu, żeby go zdjąć wystarczy odkręcić te 6 śrub i zsunąć go z półosi? czy to bardziej skomplikowane? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-23, 23:53
|
|
|
biały112, potrzebujesz 1,5L 75W90 GL-4 lub 5. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-24, 08:18
|
|
|
a podpowie ktos jak sie za wymiane zabrać? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-24, 08:28
|
|
|
najlepiej jest wycjąć całą półoś, wieć odkręcasz od flanszy 6 śrub, następnie od piasty tą środkową i wyciągasz półoś. Potem ściągasz ring seegera i wybijasz przegub. montujesz w odwrotnej kolejności, z nową manszetą i smarem. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-24, 08:33
|
|
|
chyba spróbuje sobie sam to ogarnąć może nic nie spierdo.. |
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-25, 20:56
|
|
|
Poległem, śruba przy piaście nie chce puścić a tak w powietrzu nie udało mi sie ściągnąć przegubu, jednak zauważyłem że flansza do której przykręcony jest przegub ma luz w dyfrze, więć pewnie nie potrzebnie w ogóle sie wziąłem za wymiane samego przegubu...
Wypowie sie ktoś na ten temat? flansza do wymiany? łożysko? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-26, 07:52
|
|
|
biały112 napisał/a: | flansza do której przykręcony jest przegub ma luz w dyfrze |
one z reguły mają lekki luz, ale nie będzie on powodował nadmiernego, odczuwalnego bicia, no chyba że ta flasza lata jak "oszalała".
biały112 napisał/a: | Poległem, śruba przy piaście nie chce puścić |
żeby odkręcić tą śrube to auto stoi na kole, bierzesz klucz i RURE i ciśniesz. Nie ma możliwości żeby nie poszło. Bez rury nawet nie próbuj. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-26, 09:55
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | one z reguły mają lekki luz, ale nie będzie on powodował nadmiernego, odczuwalnego bicia, no chyba że ta flasza lata jak "oszalała".
|
patrząc na flansze i obudowe dyfra i gdy nią ruszam to odchodzi tak prawie na milimetr |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-26, 10:13
|
|
|
to normalne. u mnie tak chyba wszystkie 4 latają oprócz tych na wyjściu do wału |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-26, 10:31
|
|
|
aha, no to już zgłupiałem...dobra jutro może dam auto do znajomego mechaniora żeby ogarnął ten przegub |
|
|
|
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-28, 13:38
|
|
|
wczoraj wróciłem po całym tyg pracy i założyłem na tył moje stare koła 17 (235/55) a z przodu mam 18 235/50 i czasami to bicie jest tak jakby mniej odczuwalne ale nadal jest... czy przez to że z przodu jest większe koło to tył juz nie jest tak obciążony i mniej bije? |
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2016-02-29, 11:09
|
|
|
Panowie, podepnę się pod temat, mam następujący problem, otóż podczas gwałtowniejszego dodania gazu czuje uderzenie, gdy jeżdżę spokojnie, nie czuć tego, gdy dodaje gazu normalnie umiarkowanie też nic nie czuje wiec luzy osiowe to chyba nie będą, co myślicie ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-29, 15:36
|
|
|
Wskocz pod auto i obadaj luzy na wale i półosiach a także góra-dół na tych elementach. Takie walnięcie nie wozy nic dobrego... |
|
|
|
|
|