Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 ] Podpora wału - wymiana  
Autor Wiadomość
biały112 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 101
Skąd: Kielce-Łopuszno
Wysłany: 2016-02-23, 19:17   

podrzuci ktos jakieś numery tego przegubu? gdzieś to już widziałem ale nie moge znaleźć :/ a jak dolać oleju do dyfra?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-02-23, 21:40   

biały112 napisał/a:
podrzuci ktos jakieś numery tego przegubu?


OE 4D0598103

zamienniki

MEYLE 100 498 0062
302287 LÖBRO

a ja od zawsze tych używam GSP 603001 Audi/VW i jestem zadowolony. Już ponad 3 lata smigam na nich i nic sie nie dzieje.

biały112 napisał/a:
a jak dolać oleju do dyfra?


1. wlewasz
2. zlewasz

_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
biały112 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 101
Skąd: Kielce-Łopuszno
Wysłany: 2016-02-23, 23:18   

czy olej spirax S6 ATF VM sie nada? Bo mam akurat taki w garażu i myśle że nie musialbym kupować...
myśle też czy brac sie samemu za wymiane przegubu, żeby go zdjąć wystarczy odkręcić te 6 śrub i zsunąć go z półosi? czy to bardziej skomplikowane?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-02-23, 23:53   

biały112, potrzebujesz 1,5L 75W90 GL-4 lub 5.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
biały112 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 101
Skąd: Kielce-Łopuszno
Wysłany: 2016-02-24, 08:18   

a podpowie ktos jak sie za wymiane zabrać?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-02-24, 08:28   

najlepiej jest wycjąć całą półoś, wieć odkręcasz od flanszy 6 śrub, następnie od piasty tą środkową i wyciągasz półoś. Potem ściągasz ring seegera i wybijasz przegub. montujesz w odwrotnej kolejności, z nową manszetą i smarem.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
biały112 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 101
Skąd: Kielce-Łopuszno
Wysłany: 2016-02-24, 08:33   

chyba spróbuje sobie sam to ogarnąć może nic nie spierdo.. :]
 
 
biały112 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 101
Skąd: Kielce-Łopuszno
Wysłany: 2016-02-25, 20:56   

Poległem, śruba przy piaście nie chce puścić a tak w powietrzu nie udało mi sie ściągnąć przegubu, jednak zauważyłem że flansza do której przykręcony jest przegub ma luz w dyfrze, więć pewnie nie potrzebnie w ogóle sie wziąłem za wymiane samego przegubu...
Wypowie sie ktoś na ten temat? flansza do wymiany? łożysko?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-02-26, 07:52   

biały112 napisał/a:
flansza do której przykręcony jest przegub ma luz w dyfrze


one z reguły mają lekki luz, ale nie będzie on powodował nadmiernego, odczuwalnego bicia, no chyba że ta flasza lata jak "oszalała".

biały112 napisał/a:
Poległem, śruba przy piaście nie chce puścić


żeby odkręcić tą śrube to auto stoi na kole, bierzesz klucz i RURE i ciśniesz. Nie ma możliwości żeby nie poszło. Bez rury nawet nie próbuj. :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
biały112 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 101
Skąd: Kielce-Łopuszno
Wysłany: 2016-02-26, 09:55   

martin_rs4 napisał/a:
one z reguły mają lekki luz, ale nie będzie on powodował nadmiernego, odczuwalnego bicia, no chyba że ta flasza lata jak "oszalała".

patrząc na flansze i obudowe dyfra i gdy nią ruszam to odchodzi tak prawie na milimetr
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-02-26, 10:13   

to normalne. u mnie tak chyba wszystkie 4 latają oprócz tych na wyjściu do wału
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
biały112 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 101
Skąd: Kielce-Łopuszno
Wysłany: 2016-02-26, 10:31   

aha, no to już zgłupiałem...dobra jutro może dam auto do znajomego mechaniora żeby ogarnął ten przegub
 
 
biały112 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 101
Skąd: Kielce-Łopuszno
Wysłany: 2016-02-28, 13:38   

wczoraj wróciłem po całym tyg pracy i założyłem na tył moje stare koła 17 (235/55) a z przodu mam 18 235/50 i czasami to bicie jest tak jakby mniej odczuwalne ale nadal jest... czy przez to że z przodu jest większe koło to tył juz nie jest tak obciążony i mniej bije?
 
 
igor.ostrowski 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 259
Skąd: Łódz
Wysłany: 2016-02-29, 11:09   

Panowie, podepnę się pod temat, mam następujący problem, otóż podczas gwałtowniejszego dodania gazu czuje uderzenie, gdy jeżdżę spokojnie, nie czuć tego, gdy dodaje gazu normalnie umiarkowanie też nic nie czuje wiec luzy osiowe to chyba nie będą, co myślicie ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-29, 15:36   

Wskocz pod auto i obadaj luzy na wale i półosiach a także góra-dół na tych elementach. Takie walnięcie nie wozy nic dobrego...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.