Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-22, 18:16
|
|
|
biały112 napisał/a: | A to można tak że przód na ziemi a tył sie kręci? Auto mi nie odjedzie nagle? |
Mozna. Zeby auto odjechalo musza wszystkie 4 kola stac na ziemi. Wystarczy ze jedno poeniesiesz i ie odjedzie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-02-22, 18:41
|
|
|
Apophis napisał/a: | Roznicy chyba nie bedzie bo długości sie na pewno roznia miedzy manualnymi a automatami. W Grodzisku mazowieckim jest firma co u mnie robiła i to żyje.
|
Niestety są.. przy automacie 5hp były też 2 albo 3 różne długości wałów |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-22, 18:49
|
|
|
5hp 19 jest nieco inna od 5hp24 a ośka wiadomo wąłu nie ma wcale. No ale nie potwierdzałem tej informacji na 100% Ja mam przedni przegub wału od 3.3 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-22, 19:31
|
|
|
Apophis napisał/a: | Ja mam przedni przegub wału od 3.3 |
ale z tego co sie orientuje to przeguby sa wszedzie te same |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-22, 20:36
|
|
|
To prawda |
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-22, 22:15
|
|
|
ale jeśli wymienie tylko przedni przegub to wtedy musze oddac cały wał do wyważenia? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-22, 22:17
|
|
|
nie, wał wyważasz tylko jak go rozpołowisz aby podpore wymienić... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-22, 23:19
|
|
|
martin_rs4, zrobie jutro tak jak mówiłeś żeby podnieść dupe, pózniej podniose przód, a czy np moge zrobić też tak że podniose tylko jeden bok? może wtedy wyszłoby czy to ten prawy wewnętrzny przegub z tyłu. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-22, 23:22
|
|
|
Lepiej podnies caly tyl, bo wtedy tez inaczej sie rozklada naped w dyfrze na torsenie. Kola sie bede krecic jendakowo i jesli to przy dyfru jest to na pewno wyczujesz drgawki. Jesli to bedzie wal to powinno byc nawet slychac ten rezonans. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-23, 12:26
|
|
|
sam tył podniesiony 3,4bieg gaz i auto skacze jak pojeb... byłem sam i nie mogłem sprawdzić co to w końcu ale jeszcze po południu będe badał z kolegą... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-23, 12:52
|
|
|
no to przynajmniej wiesz już gdzie szukać |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-23, 17:54
|
|
|
zgłupiałem już komletnie
dupa auta poszła w góre, rozpędzamy go na 3,4 i bicie odczuwalne było w środku i dotykając dyfra czuć było wibracje, do tego dyfer jak dla mnie to wyje, później zdjąłem koła i bicie było praktycznie nie odczuwalne w aucie ale na dyfrze dalej było czuć pózniej załozyłem inne koła i znowu biło.
i jeszcze jedno często prawe koło stawało i raz bicie było raz nie... masakra.
Może poleci ktoś jakichs mechaniorów ze świętokrzyskiego najlepiej okolice kielc końskich włoszczowy co by mogli to zdiagnozować? bo tych moich magików mam już dość.. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-23, 18:17
|
|
|
sprawdz dokładnie obie podpory dyfra, i tuleje na nich, ą z tyłu oraz tą z boku po lewej stronie. Złap za półoski i poszarp w gore i w dól, lewo i prawo zobacz gdzie luz jest największy.
a jak tam wał? czuć jakies drganie na nim? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-02-23, 18:50
|
|
|
prawa półoska rusza sie lekko w przegubie i przegub też sie rusza, na wale nie czułem drgań, na skrzyni też nie. z tyłu podpory są ok ta boczna też chyba, gdy sie da gazu to dyfer wykonuje lekki ruch z przodu w góre. martwi mnie to że chyba za bardzo wyje |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-23, 19:09
|
|
|
No to ja bym na Twoim miejscu zaczął od wymiany przgubu i wymienił lub dolał olej do dyfra. Jesli wyje juz faktycznie to raczej wymiana na inny cie czeka. Moze jak oej wymienisz to cos pomoze. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|