Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 01 LPG ] Wypadanie zaplonów.  
Autor Wiadomość
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-08-25, 09:56   

Czyżby były napinacze dostepne w zamiennikach do naszych D2 FL
Po wpisaniu nr części wszystko sie zgadza, opis aukcji tylko nie pasuje :)

http://allegro.pl/listing...ring=077109087P

[ Dodano: 2013-08-25, 10:58 ]
Co w napinaczach może sie popsuc oprócz tych nieszczesnych ślizgów.
Pytam tak profilaktycznie bo ostatnio wymieniałem uszczelki pokryw zaworowych i u mnie sliżgi wygladały całkiem przyzwoicie.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-08-25, 20:21   

http://allegro.pl/napinac...3492621911.html

czego nie pasuje :-D
dawno już dawałem koledze na PW
znać jednemu
ale jesteś świadom że to china ?
 
 
smoczek 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 76
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-10-27, 18:03   

czesc,
pytanko mam:
- czy jest ktoś "po przejściach" z silnikiem V8 40v , gdzie wypadaly zaplony, silnik nierówno pracowal, a po zdjęciu pokrywy ujrzał połamane slizgi/prowadnice ?

bo mam zagwostke,
czy bawic się w wymiane samych slizgow ?
[ obecnie sa na alledrogo zamienniki 69zl szt ]

- czy jednak sa powody przypuszczać ze nic to nie da ?
bo owe uszkodzenie/połamanie slizgow, wzielo się ze zużytych napinaczy / lub lancuszkow.

- połamane slizgi i wypadanie zaplonow miałem na głowicy 5-8.
czy otwierac drugi dekiel, i profilaktycznie zmieniac slizgi, czy jak chula to nie zagladac tam nawet ?

- można w jakiś sposób, sprawdzić napinacz czy jest sprawny,
majac go przed oczami/zdjęty dekiel , lub nawet wymontowany/ w reku ?

porównam tez lancuszek z nowym, czy się rozciagnal itp.
w razie dużych roznic wymienie slizgi i lanczyszki, ale co z tymi napinaczami... żeby dwa razy tej roboty nie robic/ nie placic mechanikowi.
co do slizgow, mechanik zasugerowal ze mogly pasc ze starości, bo maja już prawie 12 lat pracy, wiele razy się nagrzewaly, marzly, ciagle pracując w oleju, i obecnie sa "kruche" strasznie.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-10-27, 18:21   

smoczek napisał/a:
czesc,
pytanko mam:
- czy jest ktoś "po przejściach" z silnikiem V8 40v , gdzie wypadaly zaplony, silnik nierówno pracowal, a po zdjęciu pokrywy ujrzał połamane slizgi/prowadnice ?

No rozmawialiśmy przecież ;-)

smoczek napisał/a:
bo mam zagwostke,
czy bawic się w wymiane samych slizgow ?
[ obecnie sa na alledrogo zamienniki 69zl szt ]

Osobiście zdecydowanie nie pozostałbym na wymianie samych ślizgów.

smoczek napisał/a:
- czy jednak sa powody przypuszczać ze nic to nie da ?
bo owe uszkodzenie/połamanie slizgow, wzielo się ze zużytych napinaczy / lub lancuszkow.

Są powody przypuszczać że oprócz samych ślizgów napinacz również kwalifikuje się do wymiany a jeśli planujesz tym jeszcze trochę pojeździć to łańcuszek wymieniłbym już prewencyjnie.
No chyba że kupisz łańcuszek z możliwością zwrotu - jak porównasz ze swoim i będzie tej samej długości i w dobrym stanie to można założyć stary....... ale koszt łańcucha w porównaniu do napinacza to już tylko dodatek.

smoczek napisał/a:
- połamane slizgi i wypadanie zaplonow miałem na głowicy 5-8.
czy otwierac drugi dekiel, i profilaktycznie zmieniac slizgi, czy jak chula to nie zagladac tam nawet ?

Jak już masz takie usterki to otworzyłbym także drugi dekiel i sprawdziłbym jak napięty jest drugi łańcuch i w jakim stanie są ślizgi.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
smoczek 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 76
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-10-27, 23:19   

dzięki FOSS,
najrozsądniej byłoby kupic nowe napinacze i lancuszki,
koszt orginalow ponad 4000zl,
zamienniki z alledrogo 1500zl.
wiesz co,
niby nadal chce tym autem jezdzic,
ale najpierw kupno, potem clo, instalacja lpg, remont skrzyni, rozrząd, znow skrzynia bo wsteczny zanikl, i znow rozrząd bo pompa wody padla i pomoczone paski itd.,
teraz te slizgi. ile można ?
trochę dużo jak na półtorej roku posiadania auta, z przebiegiem 216-260 tys km
wkurza mnie już to ostro.
lubie A8, i jazde nim,
ale koszty utrzymania/serwisowania sa NIEADEKWATNE .
kasy brak żeby dolozyc i kupic nowsze auto,
za sprzedaż tego nic ciekawego nie znajde,
a ona ciagle doi z kieszeni. dolozylem 10 tys zl, 20tys zl, a końca nie widać, i ciagle cos..
mam pomalu dosyć tego auta :-?

ps. uporam się z tym rozrządem,
i podjade do Ciebie FOSS,
posprawdzasz mi te nawiewy i zawory, od klimy/webasto.
będę dzwonil.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-28, 11:03   

smoczek napisał/a:
216-260
- liczne na koło czy na oś ???
 
 
smoczek 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 76
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-10-29, 09:45   

pepi - inni użytkownicy A8 D2, przy jakich przebiegach remontują skrzynie ?
po jakim czasie zuzywaja się plastikowe elementy rozrządu ?

wiec nie sugeruj proszę,
ze moje auto posiada przebieg 3 razy większy niż deklaruje.
nie kupiłem strupa, w marcu 2012 zaplacilem 26tys zl,
za auto swierzo sciagniete z niemiec, do oplat {ok.4tys}
od jednego wlasciciela, byla nim firma reklamowa POGO czy jakos tak.
wiec kupiłem D2-ke za 30 kola, nie szukałem auta za paręnaście tysięcy.
jak forum pokazuje,
wiele osob ma jeszcze mniejsze przebiegi, młodsze auta, a napraw więcej na koncie.
tylko wydaje mi się ze "trafiłem" w taki okres auta [200-300.kkm] gdzie przewidziane sa grubsze naprawy serwisowe, ma prawo pasc skrzynia czy napinacz rozrządu, itd.;
do tego dochodzą masakryczne ceny części Audi,
oraz moje przebiegi około 40.kkm rocznie,
i wyszlo jak wyszlo, fffkkkooorrrfffiiia mnie te auto już :)

może jak ktoś trzyma D2 w garażu, i jeździ tylko do kościoła, robiąc rocznie 5-6.kkm ,
to nie ma takich napraw,
ja parkuje pod chmurka, i uzywam auta do codziennego przemieszczania się, obecnie 70-100km dzień w dzien.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.