Autor |
Wiadomość |
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2012-08-24, 11:35
|
|
|
Zmienione świece na platynowe i problemu nie ma. |
|
|
|
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2012-10-03, 19:00
|
|
|
mam ten sam problem w moim AQF-ie z zapłonem i też mam STAGA , ostatnio zmieniłem wtryski gazowe z walteków na magic-jety i nie pomogło może ma to związek z ustawieniami staga w ustawieniach sterownika jaką macie wartość ustawioną na sygnale obrotów ( ja mam 1.2 volt?) Te świece platynowe to jakiej firmy i wartości? |
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2012-10-03, 19:35
|
|
|
Dokładnie to założyli mi irydowe. Do tego zmienili mi 1 sondę tą w pierwszym rzędzie (za silnikiem) |
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2012-10-05, 18:40
|
|
|
dzisiaj zmieniłem dysze gazowe na większe żeby skrócić czasy wtrysków i po tej zmianie ustało wypadanie, zapłonu tak mi się zdaje że to wypadanie to nie wypadanie tylko przylewanie gazem na wolnych obrotach , co do zmiany dysz to po ich zwiększeniu zrobiłem AUTOKALIBRACJE i mnożnik ustawił się na poziomie 0,8 i pojawił się komunikat o zbyt dużych dyszach ,komunikat odpuściłem bo auto żwawiej zaczeło chodzić i nie ma przerw w pracy. :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
bombowozista
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafi
Jeżdzę: AUDI A8 ASB
Wiek: 47 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 86 Skąd: E Ł K
|
Wysłany: 2012-10-27, 22:05
|
|
|
ja latam na BERU dobranym do 4.2 AQF i kula się oki |
_________________ Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-10-28, 06:49
|
|
|
a czego wy zakładacie te stagi i waldemary ?/
nie lepiej było już lpg-tech dać komp
a co do wtrysków jeśli po waldemarach dałeś MJ
to ja bym zadbał o dobre oczyszczenie gazu bo po 10-20 wywalisz je :-P |
|
|
|
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-01-23, 22:13
|
|
|
Panowie problem wypadania zapłonu znowu się pojawił i poprawianie mapy już nie pomogło, zacząłem więc rozpytywać o co chodzi,świece , przepływka cewki wymienione i nie pomogło, ale ktoś rzucił hasło ELEKTRYCZNY NAPINACZ ŁAŃCUSZKA ROZRZĄDU ,są dwa po jednym na stronę są z przodu głowic przy kole paska rozrządu, o ile silniczek działa to może być wytarty ślizg od tego łańcuszka przez co wałek ssący i wydechowy nie pracują jak powinny , jadę do znajomego mechanika bo sam nie bedę tam grzebał bo może być gożej.Dam znać co ustaliłem w tej sprawie . :?: |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-23, 22:17
|
|
|
pawson76 napisał/a: | ELEKTRYCZNY NAPINACZ ŁAŃCUSZKA ROZRZĄDU | Elektryczny?? :shock: Z tego co wiem to tam sa hydrauliczne napinacze ktore sie zuzywaja w zasadzie dlatego ze wytarte zbyt mocno ślizgi już nie dają rady dobrze naciągnąć. I są dwa ale jeden z przodu silnika a drugi z tyłu jak sie nie mylę. Dotyczy np AQF i wszystkie co mają juz 5 zaworów |
Ostatnio zmieniony przez Gość 2013-01-23, 22:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-23, 22:25
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Apophis wyprzedziłes mnie ze zdziwieniem. :lol:
Ale to tylko dlatego, że przez chwile ze zdumienia moje ruchy były ograniczone. |
Heh moje też,gdzie w głowicy jakis śilniczek miałby być.... Jeśli kolega bedzie słuchał takich doradcow to auto nie bedzie jeździło :roll: |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-01-23, 22:32
|
|
|
A do kolegi pawson76. Zanim wyruszysz do tego Twojego "mechanika", żeby się upewnić czy to właśnie te napinacze robią Ci tyle szkód radziłbym najpierw podjechać do diagnosty i sprawdzić wartości w kanale 93 (3 i 4 okienko). Jeśli będziesz znał już te dane, to wrzuć tu na forum a My Ci powiemy czy warto do tych napinaczy zaglądać. Wszystko zakładając, że masz dobrze rozrząd złożony. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-01-24, 21:02
|
|
|
077109088e i 07710987e to są numery tych części, więc jeśli to nie napinacz to co to jest?
Z tyłu głowicy jest czujnik halla z tego co mi pokazuje ETKA |
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-01-24, 21:07
|
|
|
Jak zauważyłem to na jednej głowicy jest z przodu napinacz a na drugiej z tyłu , aczujniki halla na odwrót. Też mam silnik AQF 5V :-) |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-01-24, 21:15
|
|
|
tylko że zabawa z tym to ponad 2 tys na głowicę :mrgreen:
i jeszcze jedno przed pomiarem w kanale 93 trzeba skasować błędy nawet kiedy ich nie ma !!
aby wyzerować napinacze ;-) |
|
|
|
|
|