Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 01 LPG ] Wypadanie zaplonów.  
Autor Wiadomość
emdzej 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 373
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2012-08-24, 12:35   

Zmienione świece na platynowe i problemu nie ma.
 
 
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2012-10-03, 20:00   

mam ten sam problem w moim AQF-ie z zapłonem i też mam STAGA , ostatnio zmieniłem wtryski gazowe z walteków na magic-jety i nie pomogło może ma to związek z ustawieniami staga w ustawieniach sterownika jaką macie wartość ustawioną na sygnale obrotów ( ja mam 1.2 volt?) Te świece platynowe to jakiej firmy i wartości?
 
 
emdzej 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 373
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2012-10-03, 20:35   

Dokładnie to założyli mi irydowe. Do tego zmienili mi 1 sondę tą w pierwszym rzędzie (za silnikiem)
 
 
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2012-10-05, 19:40   

dzisiaj zmieniłem dysze gazowe na większe żeby skrócić czasy wtrysków i po tej zmianie ustało wypadanie, zapłonu tak mi się zdaje że to wypadanie to nie wypadanie tylko przylewanie gazem na wolnych obrotach , co do zmiany dysz to po ich zwiększeniu zrobiłem AUTOKALIBRACJE i mnożnik ustawił się na poziomie 0,8 i pojawił się komunikat o zbyt dużych dyszach ,komunikat odpuściłem bo auto żwawiej zaczeło chodzić i nie ma przerw w pracy. :mrgreen:
 
 
bombowozista 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafi
Jeżdzę: AUDI A8 ASB
Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: E Ł K
Wysłany: 2012-10-27, 23:05   

ja latam na BERU dobranym do 4.2 AQF i kula się oki
_________________
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-10-28, 06:49   

a czego wy zakładacie te stagi i waldemary ?/
nie lepiej było już lpg-tech dać komp
a co do wtrysków jeśli po waldemarach dałeś MJ
to ja bym zadbał o dobre oczyszczenie gazu bo po 10-20 wywalisz je :-P
 
 
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2013-01-23, 22:13   

Panowie problem wypadania zapłonu znowu się pojawił i poprawianie mapy już nie pomogło, zacząłem więc rozpytywać o co chodzi,świece , przepływka cewki wymienione i nie pomogło, ale ktoś rzucił hasło ELEKTRYCZNY NAPINACZ ŁAŃCUSZKA ROZRZĄDU ,są dwa po jednym na stronę są z przodu głowic przy kole paska rozrządu, o ile silniczek działa to może być wytarty ślizg od tego łańcuszka przez co wałek ssący i wydechowy nie pracują jak powinny , jadę do znajomego mechanika bo sam nie bedę tam grzebał bo może być gożej.Dam znać co ustaliłem w tej sprawie . :?:
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-23, 22:17   

pawson76 napisał/a:
ELEKTRYCZNY NAPINACZ ŁAŃCUSZKA ROZRZĄDU
Elektryczny?? :shock: Z tego co wiem to tam sa hydrauliczne napinacze ktore sie zuzywaja w zasadzie dlatego ze wytarte zbyt mocno ślizgi już nie dają rady dobrze naciągnąć. I są dwa ale jeden z przodu silnika a drugi z tyłu jak sie nie mylę. Dotyczy np AQF i wszystkie co mają juz 5 zaworów
Ostatnio zmieniony przez Gość 2013-01-23, 22:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-23, 22:19   

pawson76 napisał/a:
ELEKTRYCZNY NAPINACZ ŁAŃCUSZKA ROZRZĄDU
:shock:

Ale, że co? Jak to? :roll:


Napinacz łańcuszka tam owszem jest ale napewno nie elektryczny tylko hydrauliczny.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-23, 22:22   

Apophis wyprzedziłes mnie ze zdziwieniem. :lol:

Ale to tylko dlatego, że przez chwile ze zdumienia moje ruchy były ograniczone. :D
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-23, 22:25   

Simone331 napisał/a:
Apophis wyprzedziłes mnie ze zdziwieniem. :lol:

Ale to tylko dlatego, że przez chwile ze zdumienia moje ruchy były ograniczone.

Heh moje też,gdzie w głowicy jakis śilniczek miałby być.... Jeśli kolega bedzie słuchał takich doradcow to auto nie bedzie jeździło :roll:
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-23, 22:32   

A do kolegi pawson76. Zanim wyruszysz do tego Twojego "mechanika", żeby się upewnić czy to właśnie te napinacze robią Ci tyle szkód radziłbym najpierw podjechać do diagnosty i sprawdzić wartości w kanale 93 (3 i 4 okienko). Jeśli będziesz znał już te dane, to wrzuć tu na forum a My Ci powiemy czy warto do tych napinaczy zaglądać. Wszystko zakładając, że masz dobrze rozrząd złożony. ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2013-01-24, 21:02   

077109088e i 07710987e to są numery tych części, więc jeśli to nie napinacz to co to jest?
Z tyłu głowicy jest czujnik halla z tego co mi pokazuje ETKA
 
 
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2013-01-24, 21:07   

Jak zauważyłem to na jednej głowicy jest z przodu napinacz a na drugiej z tyłu , aczujniki halla na odwrót. Też mam silnik AQF 5V :-)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-01-24, 21:15   

tylko że zabawa z tym to ponad 2 tys na głowicę :mrgreen:
i jeszcze jedno przed pomiarem w kanale 93 trzeba skasować błędy nawet kiedy ich nie ma !!
aby wyzerować napinacze ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.