Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 01 LPG ] Wypadanie zaplonów.  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-01-30, 21:43   

polski vag masz co nie ?
 
 
Fuszbejns 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomik
Jeżdzę: A8
Wiek: 46
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 25
Skąd: legnica
Wysłany: 2013-01-31, 07:58   

a nie wiem dominator sie nazywa
wiec czytalem ten link ale w sumie trudno mi powiedziec co oznaczaja te moje odczyzty czy 6 i 8 stopni czy tez 0,0006 i 0,0008, po wymianie tych nastanikow (lacznie z lancuszkiem) gosc ustaiwla rozrzad na nowo i raczej nie jest to partacz znany gosc i drogi w Lubinie Pan Trojnar P. dlatego ja bym to raczej odrzzucal jako powod wypadania tych zaplonow dziwne jest jednak to ze dzieje sie to zawsze jeak jest zimny i w koncu przechodzi ale czas do rozpoczecia prawidlowej pracy sie wydluza osatnimi czasy tak jakby bylo coraz gorzej.. moze to tylko takie odczucie w kazdym razie moge przyspieszyc to gaszac i odpalajac auto na nowo. Ja bym stawial na wadliwa prace ECU sterujacego skoro nie ma modulów co o tym sadzicie??
ostanimi czasy musialem wymienic 2 cewki bo juz padly i natych cylindrach nigdy nie wyskakuje przerwa w zaplonie na reszcie sporadycznie najczesciej na trzecim nasuwa sie pytanie czy skoro pokolei padaja cewki to czy cala reszta tez powoli sie konczy i moze trzeba wszystkie wymienic? czy tez nie ma takiego czego ze cewka czasem zadziala a czasem nie?
_________________
"w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-01-31, 09:21   

Hej, jak masz wartości 8 i 6 to nie ma tragedii, róznica 2* to jak by jej nie było, w końcu po to jest ECU i czujniki.
Na pewno nie tu leży przyczyna.
Nie masz nikogo kto by ci pożyczył ECU na podmiankę??

P.S. Ja wczoraj odbierałem auto od Trojnara ale Marka :) Daj na PW ile Cie kosztowała ta zabawa.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-01-31, 09:33   

I jak wymieniłes cewki i tam już nie wypada zapłon, to teraz przełóż te cewki na inne cylindry pojeździj i zobacz gdzie znowu wypada.
A jak nie to może zakręć gaz, zrestuj sterownik ecu, pojeździj cały dzień na PB i na nastepny dzien odpal i zobacz co sie dzieje. Tylko tak zeby gaz się nie wlaczał w miedzy czasie.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Fuszbejns 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomik
Jeżdzę: A8
Wiek: 46
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 25
Skąd: legnica
Wysłany: 2013-01-31, 10:08   

2300 od głowy
nie mam wlasnie nikogo z ecu nei za wiele luddzi w lubienie ma AQF a ty nie masz jakis pomysłów moze znasz kogos?
my sie czasem nie znamy nie miales wczesnuiej ABZ? i czasem nie znasz mojego brata i paulo79?
sprobuje z tymi cewkami mmooze trzeba wszystkie wymienic wszystko ma swoj czas pracy moje maja 270 tys z tego 100 na gazie
_________________
"w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-01-31, 13:44   

Miałem ABZta :)
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-01-31, 13:45   

Fuszbejns napisał/a:
2300 od głowy

my sie czasem nie znamy nie miales wczesnuiej ABZ? i czasem nie znasz mojego brata i paulo79?


Kiedys mini spot pod Komfortem :)
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-01-31, 21:57   

kompa nie podmienisz bo imo ci go zblokuje :mrgreen:
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-01-31, 22:13   

immo w tym kompie można zdjąć w minutkę :)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Fuszbejns 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomik
Jeżdzę: A8
Wiek: 46
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 25
Skąd: legnica
Wysłany: 2013-02-01, 08:57   

k44761 napisał/a:
immo w tym kompie można zdjąć w minutkę :)


kolego widze ze jestes z lubina moze ty masz mozliwosc podmiany kompa?? oczywiscie nie bede zawfracal glowy za darmo..
_________________
"w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."
 
 
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2013-02-01, 18:29   

koledzy , pytanie mam takie, czy ktoś ma ojęcie jak zbudowany jest ten hydrauliczny
napinacz łańcucha? Chodzi mi o ten zaworek czy na nim ma być oring uszczelniający? :shock:
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-01, 20:41   

k44761 napisał/a:
immo w tym kompie można zdjąć w minutkę :)
-tylko trza mieć czym :-P
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-01, 20:44   

http://allegro.pl/napinac...2926819258.html

o tak :-D
 
 
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2013-02-07, 19:26   

byłem u kolegi mechanika na diagnostyce i komp powiedział że zmienne fazy rozrządu są OK ale pokazał błąd G175 czujnik długości impulsu wtrysku, GDZIE ON SIĘ ZNAJDUJE-POMOCY. :shock:
 
 
scenic_17 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 53
Skąd: Stargard
Wysłany: 2013-02-11, 14:58   

jakby co to mam napinacz z lewej glowicy cylindry (1-4) wiecej info na PW
_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.