Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-01-30, 21:43
|
|
|
polski vag masz co nie ? |
|
|
|
|
|
|
|
Fuszbejns
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomik
Jeżdzę: A8
Wiek: 46 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 25 Skąd: legnica
|
Wysłany: 2013-01-31, 07:58
|
|
|
a nie wiem dominator sie nazywa
wiec czytalem ten link ale w sumie trudno mi powiedziec co oznaczaja te moje odczyzty czy 6 i 8 stopni czy tez 0,0006 i 0,0008, po wymianie tych nastanikow (lacznie z lancuszkiem) gosc ustaiwla rozrzad na nowo i raczej nie jest to partacz znany gosc i drogi w Lubinie Pan Trojnar P. dlatego ja bym to raczej odrzzucal jako powod wypadania tych zaplonow dziwne jest jednak to ze dzieje sie to zawsze jeak jest zimny i w koncu przechodzi ale czas do rozpoczecia prawidlowej pracy sie wydluza osatnimi czasy tak jakby bylo coraz gorzej.. moze to tylko takie odczucie w kazdym razie moge przyspieszyc to gaszac i odpalajac auto na nowo. Ja bym stawial na wadliwa prace ECU sterujacego skoro nie ma modulów co o tym sadzicie??
ostanimi czasy musialem wymienic 2 cewki bo juz padly i natych cylindrach nigdy nie wyskakuje przerwa w zaplonie na reszcie sporadycznie najczesciej na trzecim nasuwa sie pytanie czy skoro pokolei padaja cewki to czy cala reszta tez powoli sie konczy i moze trzeba wszystkie wymienic? czy tez nie ma takiego czego ze cewka czasem zadziala a czasem nie? |
_________________ "w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-01-31, 09:21
|
|
|
Hej, jak masz wartości 8 i 6 to nie ma tragedii, róznica 2* to jak by jej nie było, w końcu po to jest ECU i czujniki.
Na pewno nie tu leży przyczyna.
Nie masz nikogo kto by ci pożyczył ECU na podmiankę??
P.S. Ja wczoraj odbierałem auto od Trojnara ale Marka Daj na PW ile Cie kosztowała ta zabawa. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-01-31, 09:33
|
|
|
I jak wymieniłes cewki i tam już nie wypada zapłon, to teraz przełóż te cewki na inne cylindry pojeździj i zobacz gdzie znowu wypada.
A jak nie to może zakręć gaz, zrestuj sterownik ecu, pojeździj cały dzień na PB i na nastepny dzien odpal i zobacz co sie dzieje. Tylko tak zeby gaz się nie wlaczał w miedzy czasie. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
Fuszbejns
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomik
Jeżdzę: A8
Wiek: 46 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 25 Skąd: legnica
|
Wysłany: 2013-01-31, 10:08
|
|
|
2300 od głowy
nie mam wlasnie nikogo z ecu nei za wiele luddzi w lubienie ma AQF a ty nie masz jakis pomysłów moze znasz kogos?
my sie czasem nie znamy nie miales wczesnuiej ABZ? i czasem nie znasz mojego brata i paulo79?
sprobuje z tymi cewkami mmooze trzeba wszystkie wymienic wszystko ma swoj czas pracy moje maja 270 tys z tego 100 na gazie |
_________________ "w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-01-31, 13:45
|
|
|
Fuszbejns napisał/a: | 2300 od głowy
my sie czasem nie znamy nie miales wczesnuiej ABZ? i czasem nie znasz mojego brata i paulo79?
|
Kiedys mini spot pod Komfortem |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-01-31, 21:57
|
|
|
kompa nie podmienisz bo imo ci go zblokuje :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-01-31, 22:13
|
|
|
immo w tym kompie można zdjąć w minutkę |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
Fuszbejns
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomik
Jeżdzę: A8
Wiek: 46 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 25 Skąd: legnica
|
Wysłany: 2013-02-01, 08:57
|
|
|
k44761 napisał/a: | immo w tym kompie można zdjąć w minutkę |
kolego widze ze jestes z lubina moze ty masz mozliwosc podmiany kompa?? oczywiscie nie bede zawfracal glowy za darmo.. |
_________________ "w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."
|
|
|
|
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-02-01, 18:29
|
|
|
koledzy , pytanie mam takie, czy ktoś ma ojęcie jak zbudowany jest ten hydrauliczny
napinacz łańcucha? Chodzi mi o ten zaworek czy na nim ma być oring uszczelniający? :shock: |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-02-01, 20:41
|
|
|
k44761 napisał/a: | immo w tym kompie można zdjąć w minutkę | -tylko trza mieć czym :-P |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-02-07, 19:26
|
|
|
byłem u kolegi mechanika na diagnostyce i komp powiedział że zmienne fazy rozrządu są OK ale pokazał błąd G175 czujnik długości impulsu wtrysku, GDZIE ON SIĘ ZNAJDUJE-POMOCY. :shock: |
|
|
|
|
|
|
|
scenic_17
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2011 Posty: 53 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2013-02-11, 14:58
|
|
|
jakby co to mam napinacz z lewej glowicy cylindry (1-4) wiecej info na PW |
_________________ Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!
|
|
|
|
|
|