Autor |
Wiadomość |
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-02-25, 22:40
|
|
|
no nie wiem,nie będę się wymądrzał ale według mnie jeżeli na pb silnik pracuje ok a na gazie zaczynają się problemy i jedyne błędy jakie były to odłączony aku i skład mieszanki ubogi to stawiał bym na gaz no i może jeszcze być walnięta sonda .Ale mogę się mylić. |
|
|
|
|
|
|
|
Fuszbejns
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomik
Jeżdzę: A8
Wiek: 46 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 25 Skąd: legnica
|
Wysłany: 2013-03-05, 13:19
|
|
|
zmienie temat wracajac do wypadania zaplonow prozaiczna sprawa świce mialy 40 tys przebiegu (czestotliwosc do wymiany to 30 tys) a wydawalo mi sie ze dopiero co wymienialem (w 2009 roku) czas szybko leci a na gazie taki przebieg to dla swiec kaplica jedna w ogole nei działała na zimnym silniku mimo ze wygladala ok wizualnie |
_________________ "w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."
|
|
|
|
|
|
|
|
bastek 4,2
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Seba
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 39 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-03-20, 23:33
|
|
|
Witam. Miałem ten sam problem z wypadaniem zapłonów i już prawie miałem wymieniać napinacze wałków rozrządu jednak okazało się że miałem uszkodzone 4 cewki zapłonowe. Po wymianie wszystko ok. Samochód poszarpywał na gazie przy niskich obrotach i przyspieszaniu najbardziej przy 70 -80 km/h. |
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-03-22, 20:44
|
|
|
powwiedz jak do tego doszedłeś , bo ja mam napinacz na jednej stronie chyba walnięty
bo ta strona w obciążeniu na niskich obrotach zaczyna szwankować ( wydłużone czasy wtrysków) w silnikach 1.8 20v jest ten sam napinacz z wariatorem i jak padnie to objaw jest taki że silnik muli i poszarpuje, więc prośba do Ciebie abyś opisał jak doszedłeś do
tego że masz 4 cewki walnięte ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
bastek 4,2
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Seba
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 39 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-03-22, 21:40
|
|
|
No więc tak : jeżeli objaw występował to rzeczywiście wartości w grupie 93 napinacza głowicy prawej odbiegały mocno od lewej , zamiana cewek stronami nic nie dawała i to mnie zmyliło bo jak się okazało i na jednej i drugiej głowicy były uszkodzone cewki i nic się nie zmieniało usterka występowała. Udało mi się załatwić 8 cewek na pdmiankę z D3 całych czarnych założyłem na prawą głowicę i od razu było lepiej ale jeszcze szarpał. Więc założyłem pozostał pojeździłem tydzień i było ok. Kupiłem 8 sztuk z BERU założyłem i stwierdziłem że jest ok zniknęły też inne dziwne objawy. Niunia stała się dynamiczniejsza skrzynia zmienia o dziwo płynniej biegi na ssaniu obroty przestały dziwnie falować. Co do spalania to nie sprawdzałem. |
|
|
|
|
lukasz1986
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: lukasz
Jeżdzę: a8
Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 72 Skąd: brzesko/wiedeń
|
Wysłany: 2013-03-23, 21:34 wypadanie zapłonów
|
|
|
koledzyi koleżnki od nie dawna mam problemy z 3 cylinderm według vaga i tu moje pytanie poniewaz podmiana cewek świec nic nie dała czy można lub czy wogule istniej etaka mozliwość zamiany modułów zaplonowych???? |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-03-23, 22:02 Re: wypadanie zapłonów
|
|
|
lukasz1986 napisał/a: | koledzyi koleżnki od nie dawna mam problemy z 3 cylinderm według vaga i tu moje pytanie poniewaz podmiana cewek świec nic nie dała czy można lub czy wogule istniej etaka mozliwość zamiany modułów zaplonowych???? |
Jak najbardziej. Jeśli to zrobisz i wypadanie pojawi się na innym cylindrze, to masz odpowiedź w czym tkwi problem. |
|
|
|
|
lukasz1986
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: lukasz
Jeżdzę: a8
Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 72 Skąd: brzesko/wiedeń
|
Wysłany: 2013-03-24, 07:40 wypadanie zapłonu
|
|
|
dzieki Kolego mam nadzieje ze sie wyjaśni i mam jeszcze jedno pytanie czy jadac samochodem bez iskry na jednym cylindzre moge cos uszkodzic??? |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-03-24, 09:40 Re: wypadanie zapłonu
|
|
|
lukasz1986 napisał/a: | dzieki Kolego mam nadzieje ze sie wyjaśni i mam jeszcze jedno pytanie czy jadac samochodem bez iskry na jednym cylindzre moge cos uszkodzic??? |
Raczej nie zalecane są długie odcinki. Ja na przykład bałbym się przejechania z tym więcej niż 50km.
Sprawdź te moduły, bo jeśli któryś się okaże winowajcą, to jak coś mam jeden u siebie. |
|
|
|
|
lukasz1986
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: lukasz
Jeżdzę: a8
Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 72 Skąd: brzesko/wiedeń
|
Wysłany: 2013-03-24, 10:00 wypadanie zapłonu
|
|
|
ok tylko ze ja jestem w wiedniu a te moduły sa takie same??? |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-03-24, 10:05 Re: wypadanie zapłonu
|
|
|
lukasz1986 napisał/a: | ok tylko ze ja jestem w wiedniu a te moduły sa takie same??? |
Od 2-3 dni czekasz na przesyłkę.
Tak są takie same. Tzn. jedynie mogą się różnić tym kto je wyprodukował i tym czy to jest oryginał czy podróba. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-03-24, 15:11
|
|
|
pawson76 napisał/a: | powwiedz jak do tego doszedłeś , bo ja mam napinacz na jednej stronie chyba walnięty
bo ta strona w obciążeniu na niskich obrotach zaczyna szwankować ( wydłużone czasy wtrysków) |
nie koniecznie to od napinaczy
bo jeśli na jednej głowicy coś się dzieje
lewizna
lejący wtrysk
lambda
jak masz lpg to ono
na wolnych ma być równo ale na bucie nie koniecznie
Poprawiłem cytat
Pozdrawiam
Simone331 |
|
|
|
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-03-24, 19:33
|
|
|
Pepi, wymieniłem parownik i wtryski gazowe na hany sondy lambda nowe załozone anadal to samo. :cry: |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-03-25, 13:16
|
|
|
ja też mam hany nowe i lpgtecha
i powiem ci tak jesteś świadom tego że hany nowe potrafią być złe :-D
pomijam fakt jednego parownika bo raczej do naszych aut jeden to za mało
daj fotki komory z umieszczonymi wtryskami
może coś to wyjaśni
może masz błąd montaży akiś
sprawdzałeś mechanicznie sprawność silnika ? |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2013-03-27, 16:10
|
|
|
moje błędy na VAG 16684 - losowe wypadanie zapłonów, 16688 i 16689 brak zapłonu 4 i 5 cylinder |
|
|
|
|
|