Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 01 LPG ] Wypadanie zaplonów.  
Autor Wiadomość
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2013-02-11, 19:43   

napinacze mam OK (5-23 stopni KW) CHODZI MI o błąd G175 czujnik długości impulsu wtrysku, czy ktoś wie o co chodzi w AQF-ie ???? :shock: :shock: :shock:
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-14, 01:18   

pawson76 napisał/a:
napinacze mam OK (5-23 stopni KW)...


Czy to są dane z bloku 93? :shock:
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-14, 08:10   

tak ok :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2013-02-16, 23:15   

dowiedziałem się, że to błąd tyczący się diesla a nie BP+LPG więc temat nadal otwarty.Jeszcze mam jedną teorię do sprawdzenia, a więc wracając z wakacji (z przyczepą) auto zaczęło szarpać pod obciążeniem ,wrażenie jakby wypadały zapłony, kombinacje z gazem na nic się zdały. W domu zacząłem grzebać przy wężykach gazowych i okazało się że kilka z nich wewnątrz jest uszkodzonych przez wielokrotne zdejmowanie i zakładanie, od wewnątrz naderwała się guma i przytykała dolot gazu i z tąd te poszarpywania były. Po wymianie węzyków wszystko wróciło do normy. :-D Może teraz też to samo??? :/
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-17, 08:32   

daj fotki lpg
jak to masz zamontowane
pod maską ;-) no chyba że się wstydzisz :-P
 
 
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2013-02-17, 20:36   

OKI, tylko jak wstawia się fotki??? :?: :?:
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-17, 21:08   

np fotosik .pl lub tym podobne wpisz w google to ci podpowie :-D
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-02-17, 22:04   

Simone331 napisał/a:
pawson76 napisał/a:
napinacze mam OK (5-23 stopni KW)...

Czy to są dane z bloku 93? :shock:

Nie chciałbym dolewać oliwy do ognia ale podbijam pytanie: czy 5° i 23° to z bloku 93 ?? :shock:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-17, 22:12   

FOSS napisał/a:
Simone331 napisał/a:
pawson76 napisał/a:
napinacze mam OK (5-23 stopni KW)...

Czy to są dane z bloku 93? :shock:

Nie chciałbym dolewać oliwy do ognia ale podbijam pytanie: czy 5° i 23° to z bloku 93 ?? :shock:


Widzę, że nie tylko mnie zaciekawiły te dane. :lol:

Pierwsze to kółko rozrządu do korekty, a drugie to pewnie napinacz się posypał. Chociaż dziwie sie, że na takim ustawieniu silnik równo chodzi.... ba, że wogóle chodzi. :shock:
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-18, 08:06   

a czemu ma nie chodzić :-D
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-18, 11:46   

pepi napisał/a:
a czemu ma nie chodzić :-D


No wydaje mi sie, że tu prawie jest kolizja w silniku. Chociaż nie wiem kiedy kończy się ten bezpieczny punkt. :-/
 
 
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2013-02-18, 17:59   

Co do tych stopni 5-23 KW. to na wolnych obrotach pokazuje 5-6 stopni KW, a w obciążeniu silnika, czyli po dodaniu gazu wskazuje do 23stopni KW. Nie wiem skąd podejżenie o kolizje??
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-18, 18:09   

pawson76 napisał/a:
Co do tych stopni 5-23 KW. to na wolnych obrotach pokazuje 5-6 stopni KW, a w obciążeniu silnika, czyli po dodaniu gazu wskazuje do 23stopni KW. Nie wiem skąd podejżenie o kolizje??


To zrób tak. Najpierw skasuj błędy w silniku nawet jak ich nie ma, bo wtedy zeruja się nastawy i dopiero wtedy odczytaj te bloki. 5-6 stopni to i tak dużo.
 
 
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2013-02-18, 18:41   

Fotki silnika:
http://www.fotosik.pl/pok...7f28b4cdf1.html
http://www.fotosik.pl/pok...a71683de73.html
http://www.fotosik.pl/pok...30a7b5f653.html
http://www.fotosik.pl/pok...acbffa5d35.html
http:www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2507e29c2ca63369.html
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-18, 21:06   

lpg spartolone
mj
kme gold jeden ;-)
rozdzielacze byle jak dane :mrgreen:
jaki przebieg tego na lpg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.