Autor |
Wiadomość |
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-02-11, 19:43
|
|
|
napinacze mam OK (5-23 stopni KW) CHODZI MI o błąd G175 czujnik długości impulsu wtrysku, czy ktoś wie o co chodzi w AQF-ie ???? :shock: :shock: :shock: |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-02-14, 01:18
|
|
|
pawson76 napisał/a: | napinacze mam OK (5-23 stopni KW)... |
Czy to są dane z bloku 93? :shock: |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-02-14, 08:10
|
|
|
tak ok :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-02-16, 23:15
|
|
|
dowiedziałem się, że to błąd tyczący się diesla a nie BP+LPG więc temat nadal otwarty.Jeszcze mam jedną teorię do sprawdzenia, a więc wracając z wakacji (z przyczepą) auto zaczęło szarpać pod obciążeniem ,wrażenie jakby wypadały zapłony, kombinacje z gazem na nic się zdały. W domu zacząłem grzebać przy wężykach gazowych i okazało się że kilka z nich wewnątrz jest uszkodzonych przez wielokrotne zdejmowanie i zakładanie, od wewnątrz naderwała się guma i przytykała dolot gazu i z tąd te poszarpywania były. Po wymianie węzyków wszystko wróciło do normy. :-D Może teraz też to samo??? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-02-17, 08:32
|
|
|
daj fotki lpg
jak to masz zamontowane
pod maską ;-) no chyba że się wstydzisz :-P |
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-02-17, 20:36
|
|
|
OKI, tylko jak wstawia się fotki??? :?: :?: |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-02-17, 21:08
|
|
|
np fotosik .pl lub tym podobne wpisz w google to ci podpowie :-D |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-02-17, 22:04
|
|
|
Simone331 napisał/a: | pawson76 napisał/a: | napinacze mam OK (5-23 stopni KW)... |
Czy to są dane z bloku 93? :shock: |
Nie chciałbym dolewać oliwy do ognia ale podbijam pytanie: czy 5° i 23° to z bloku 93 ?? :shock: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-02-17, 22:12
|
|
|
FOSS napisał/a: | Simone331 napisał/a: | pawson76 napisał/a: | napinacze mam OK (5-23 stopni KW)... |
Czy to są dane z bloku 93? :shock: |
Nie chciałbym dolewać oliwy do ognia ale podbijam pytanie: czy 5° i 23° to z bloku 93 ?? :shock: |
Widzę, że nie tylko mnie zaciekawiły te dane. :lol:
Pierwsze to kółko rozrządu do korekty, a drugie to pewnie napinacz się posypał. Chociaż dziwie sie, że na takim ustawieniu silnik równo chodzi.... ba, że wogóle chodzi. :shock: |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-02-18, 08:06
|
|
|
a czemu ma nie chodzić :-D |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-02-18, 11:46
|
|
|
pepi napisał/a: | a czemu ma nie chodzić :-D |
No wydaje mi sie, że tu prawie jest kolizja w silniku. Chociaż nie wiem kiedy kończy się ten bezpieczny punkt. :-/ |
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-02-18, 17:59
|
|
|
Co do tych stopni 5-23 KW. to na wolnych obrotach pokazuje 5-6 stopni KW, a w obciążeniu silnika, czyli po dodaniu gazu wskazuje do 23stopni KW. Nie wiem skąd podejżenie o kolizje?? |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-02-18, 18:09
|
|
|
pawson76 napisał/a: | Co do tych stopni 5-23 KW. to na wolnych obrotach pokazuje 5-6 stopni KW, a w obciążeniu silnika, czyli po dodaniu gazu wskazuje do 23stopni KW. Nie wiem skąd podejżenie o kolizje?? |
To zrób tak. Najpierw skasuj błędy w silniku nawet jak ich nie ma, bo wtedy zeruja się nastawy i dopiero wtedy odczytaj te bloki. 5-6 stopni to i tak dużo. |
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-02-18, 21:06
|
|
|
lpg spartolone
mj
kme gold jeden ;-)
rozdzielacze byle jak dane :mrgreen:
jaki przebieg tego na lpg |
|
|
|
|
|