Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 01 LPG ] Wypadanie zaplonów.  
Autor Wiadomość
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2013-01-24, 21:30   

Pepi, wiesz może czy można nabyć same ślizgi tanio? Ponoć pasują od a3 1.8L 125KM ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-01-25, 09:18   

wiem że pasują od a6 :-D
 
 
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2013-01-25, 21:41   

Pepi, ale od jakiego silnika audi a6? :shock:
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-01-27, 10:07   

każdego v6 po 97 roku
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-01-27, 14:47   

Samych ślizgów nie kupisz. Najtaniej będzie Ci kupić napinacze od np. passata lub audi 1.8 20V 125KM 2 sztuki i pozdejmować ślizgi, które doskonale pasują. Taki napinacz nowy kosztuje ~300pln. Dla porównania ja za dwie sztuki do mojego AQFa zapłaciłem w ASO 3900zł :( Ale nie było wyjścia, bo mało, że ślizgi były zużyte, to jeszcze napinacze nie trzymały ciśnienia (ciekły tłoczki).
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2013-01-27, 19:48   

dzięki panowie :mrgreen:
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-01-28, 07:14   

tylko wymiana samych ślizgów nie wiele da ;-)
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-01-28, 22:22   

To zależy. Znajomemu w AQFie wymieniłem same ślizgi, bo miał połamane, silnik tłukł się niemiłosiernie, w 93 grupie +18 i -24 stopnie, miałem komplet na warsztacie z demontażu, więc niczym nie ryzykowaliśmy, po założeniu nowych slizgów i poskładaniu rozrządu autko lata do dziś. Nie zawsze rozwalone są całe napinacze. Ale we większości przypadków niestety są.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Fuszbejns 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomik
Jeżdzę: A8
Wiek: 46
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 25
Skąd: legnica
Wysłany: 2013-01-29, 09:11   

witam Panowie ja wymienialem slizgi i napinacze (silnik tłuk się jak grzechotka) nic to nie dalo wypadanie zaplonow na wielu cvylindrach nadal wystepuje swiece mam nowe, cewki - wymiany nic nie dają dzieje sie to zrowno na gazie jak i na benzynie, najgorzej jest rano szczegolnie gdy jest zimno po jakims czasie powiedzmy 2 - 3 min pracy silnik zaczyna pracowac prawidlowo choc zdaza sie ze w czasie jazdy rowniez zaczyna migac kontrolka. Na vagu wychodza błędy praktycznie przerwy powtarzajace sie od 1 do 8 cylindra oraz blad ogolny przerw na wielu cylindrach, uszczelnialenm tez wtryski gazowe benzynowe maja szczelne oringi, wszystko wskazuje na jakies eletroniczny "uraz" jak wiemy po lifcie nie ma ma modułów za to sa komputery sterujace uzywka 500 zl na allegro np.
http://moto.allegro.pl/ko...2926697045.html

tylko co wydac 500 zl jak sie nei ma pewnosci tym bardziej majac na uwadze wczesniejsze wydatkowanie niemalej kasy moze ktos bawil sie z tymi komputerami ja powiem szczerze nie moge doczytac o tym problemie za wiele nie ma i nikt nie ma..

pozdrawiam
_________________
"w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-01-29, 11:37   

może brak masy na silniku ?/
a po wymianie jakie masz odchyłki w odpowiednich grupach ?
 
 
Fuszbejns 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomik
Jeżdzę: A8
Wiek: 46
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 25
Skąd: legnica
Wysłany: 2013-01-29, 13:23   

nie wiem czy nie mam masy ale chyba tak nie ma zadnych zwarć, jakis dziwnych spadków napiec czy swiecacych kontrolek i swiateł - chyba ze jest jakis inny sposob na psrawdzenie tego ja nei wiem,
a jelsi chodzi o odchylki to rowniez nie wiem tzn nigdy nie sprawdzalem i w sumie nie wiem jak to zrobic;) o co w ogole chodzi?
_________________
"w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-01-29, 17:07   

vagiem sprawdzasz w 93 3-4 grupa powinno być na zero około zera
tylko przed sprawdzeniem kasujemy błędy ecu nawet jak ich nie ma :mrgreen:
coby napinacze wyzerować
 
 
pawson76 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Łódż
Wysłany: 2013-01-29, 21:50   

Panowie, dzisiaj zdjąłem pokrywę bo mnie ciekawość zżerała, znalazłłem kawałek ślizgu ułamanego (końcówka) I DOŚĆ lużny łańcuch był, :shock: zdjąłem też ą cewkę i tam pod nią jest zaworek, czy on powinien mieć jakiś uszczelniacz ?
 
 
Fuszbejns 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomik
Jeżdzę: A8
Wiek: 46
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 25
Skąd: legnica
Wysłany: 2013-01-30, 10:52   

Panowie podlaczylem vaga dalem 93 wyskoczyly dane na temat obrotów jałowych oraz takie dane :
640 rpm - wiadomo obroty
0017,29%
-0006,00° KW
-0008,00° KW

o co kaman?
_________________
"w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-01-30, 12:06   

http://www.a8team.pl/d2-0...u-vt7297,15.htm

poczytaj to ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.