Autor |
Wiadomość |
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-01-24, 21:30
|
|
|
Pepi, wiesz może czy można nabyć same ślizgi tanio? Ponoć pasują od a3 1.8L 125KM ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-01-25, 09:18
|
|
|
wiem że pasują od a6 :-D |
|
|
|
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-01-25, 21:41
|
|
|
Pepi, ale od jakiego silnika audi a6? :shock: |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-01-27, 10:07
|
|
|
każdego v6 po 97 roku |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-01-27, 14:47
|
|
|
Samych ślizgów nie kupisz. Najtaniej będzie Ci kupić napinacze od np. passata lub audi 1.8 20V 125KM 2 sztuki i pozdejmować ślizgi, które doskonale pasują. Taki napinacz nowy kosztuje ~300pln. Dla porównania ja za dwie sztuki do mojego AQFa zapłaciłem w ASO 3900zł Ale nie było wyjścia, bo mało, że ślizgi były zużyte, to jeszcze napinacze nie trzymały ciśnienia (ciekły tłoczki). |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-01-27, 19:48
|
|
|
dzięki panowie :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-01-28, 07:14
|
|
|
tylko wymiana samych ślizgów nie wiele da ;-) |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-01-28, 22:22
|
|
|
To zależy. Znajomemu w AQFie wymieniłem same ślizgi, bo miał połamane, silnik tłukł się niemiłosiernie, w 93 grupie +18 i -24 stopnie, miałem komplet na warsztacie z demontażu, więc niczym nie ryzykowaliśmy, po założeniu nowych slizgów i poskładaniu rozrządu autko lata do dziś. Nie zawsze rozwalone są całe napinacze. Ale we większości przypadków niestety są. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Fuszbejns
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomik
Jeżdzę: A8
Wiek: 46 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 25 Skąd: legnica
|
Wysłany: 2013-01-29, 09:11
|
|
|
witam Panowie ja wymienialem slizgi i napinacze (silnik tłuk się jak grzechotka) nic to nie dalo wypadanie zaplonow na wielu cvylindrach nadal wystepuje swiece mam nowe, cewki - wymiany nic nie dają dzieje sie to zrowno na gazie jak i na benzynie, najgorzej jest rano szczegolnie gdy jest zimno po jakims czasie powiedzmy 2 - 3 min pracy silnik zaczyna pracowac prawidlowo choc zdaza sie ze w czasie jazdy rowniez zaczyna migac kontrolka. Na vagu wychodza błędy praktycznie przerwy powtarzajace sie od 1 do 8 cylindra oraz blad ogolny przerw na wielu cylindrach, uszczelnialenm tez wtryski gazowe benzynowe maja szczelne oringi, wszystko wskazuje na jakies eletroniczny "uraz" jak wiemy po lifcie nie ma ma modułów za to sa komputery sterujace uzywka 500 zl na allegro np.
http://moto.allegro.pl/ko...2926697045.html
tylko co wydac 500 zl jak sie nei ma pewnosci tym bardziej majac na uwadze wczesniejsze wydatkowanie niemalej kasy moze ktos bawil sie z tymi komputerami ja powiem szczerze nie moge doczytac o tym problemie za wiele nie ma i nikt nie ma..
pozdrawiam |
_________________ "w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-01-29, 11:37
|
|
|
może brak masy na silniku ?/
a po wymianie jakie masz odchyłki w odpowiednich grupach ? |
|
|
|
|
|
|
|
Fuszbejns
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomik
Jeżdzę: A8
Wiek: 46 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 25 Skąd: legnica
|
Wysłany: 2013-01-29, 13:23
|
|
|
nie wiem czy nie mam masy ale chyba tak nie ma zadnych zwarć, jakis dziwnych spadków napiec czy swiecacych kontrolek i swiateł - chyba ze jest jakis inny sposob na psrawdzenie tego ja nei wiem,
a jelsi chodzi o odchylki to rowniez nie wiem tzn nigdy nie sprawdzalem i w sumie nie wiem jak to zrobic;) o co w ogole chodzi? |
_________________ "w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-01-29, 17:07
|
|
|
vagiem sprawdzasz w 93 3-4 grupa powinno być na zero około zera
tylko przed sprawdzeniem kasujemy błędy ecu nawet jak ich nie ma :mrgreen:
coby napinacze wyzerować |
|
|
|
|
|
|
|
pawson76
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 23 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2013-01-29, 21:50
|
|
|
Panowie, dzisiaj zdjąłem pokrywę bo mnie ciekawość zżerała, znalazłłem kawałek ślizgu ułamanego (końcówka) I DOŚĆ lużny łańcuch był, :shock: zdjąłem też ą cewkę i tam pod nią jest zaworek, czy on powinien mieć jakiś uszczelniacz ? |
|
|
|
|
Fuszbejns
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomik
Jeżdzę: A8
Wiek: 46 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 25 Skąd: legnica
|
Wysłany: 2013-01-30, 10:52
|
|
|
Panowie podlaczylem vaga dalem 93 wyskoczyly dane na temat obrotów jałowych oraz takie dane :
640 rpm - wiadomo obroty
0017,29%
-0006,00° KW
-0008,00° KW
o co kaman? |
_________________ "w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|