Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-02-17, 12:44
|
|
|
Zatem sprawa jest jasna. Na pewno jakaś skorupa będzie kupiona. Wyciągne co chcę a resztę na części - może w jakiejś tam części zarobi na swapa. Reszta na złom - podejrzewam że aluminium przyjmią z pocałowaniem rączki
Jeśli chodzi o skrzynię quattro oraz dyfer - wolę już kupić samo to, bez całej A6. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-02-17, 13:04
|
|
|
Oczywiscie zakup A6 quattro dla samej skrzyni i mostu jest bez sensu , jesli tą a8 będzie w godnym stanie to pare groszy mozna zarobić jeszcze |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-02-17, 13:35
|
|
|
Bugalon napisał/a: |
3. Pobawić się trochę z wiązkami jeśli nie chce się ich wymieniać
|
Wywalenie jednego przekaźnika i zrobienie zwory na 2 pinach gniazda po nim. Przeciągnięcie 2-żyłowego przewodu od czujnika wstecznego na skrzyni pod nogi pasażera i wpięcie tego w kolejne 2 piny po wywalonym przekaźniku. Tyle trzeba z wiązki przerabiać.
Bugalon napisał/a: |
5. Uruchomić tempomat (jeśli się go ma) bo trochę elementów dołożyć trzeba
|
Raptem czujnik na pedał sprzęgła dołożyć i podłączyć go elektrycznie szeregowo, a pneumatycznie równolegle z czujnikiem na pedale hamulca.
Bugalon napisał/a: |
8. Przekodować zegary (o ile w ogole się da)
|
Nie ma takiej potrzeby. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-02-17, 13:40
|
|
|
gtfan, A sprawę chłodzenia przekładni jak rozwiązałeś? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-02-17, 13:49
|
|
|
Kupiłem skrzynię, która nie ma chłodzenia oleju ;P |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-02-17, 13:52
|
|
|
Podejrzewam że unikasz dużych prędkości w takim razie? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-02-17, 13:58
|
|
|
Dokładnie, więcej jak 140-150km/h nie jeżdżę, a do takich prędkości wystarczy skrzynia bez chłodzenia.
Ale stworzenie customowych węży nie wydaje mi się niewykonalne. Trochę rzeźbienia będzie, ale wszystko da się dorobić |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-02-17, 14:01
|
|
|
Nie wiem czy dobrze rozumuję ale jeżeli 2.5 tdi na takiej skrzyni pojedzie gdzieś 230 km/h, to i w A8 to nie będzie problemem. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-02-17, 14:50
|
|
|
Miałbyś informację jakich skrzyń szukać aby miały to chłodzenie? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-02-17, 17:01
|
|
|
gtfan napisał/a: | Dokładnie, więcej jak 140-150km/h nie jeżdżę, a do takich prędkości wystarczy skrzynia bez chłodzenia. |
Kurcze, wprawdzie jestem zagorzałym zwolennikiem automata i jeżeli życie mnie nie zmusi to manuala nie planuję sobie kupować, to jednak wątek czytałem z zainteresowaniem.
Do tego momentu.
Bo myślałem, że przekładka na manual to pewne ulepszenie, dla was samych sposób na uwolnienie się od automatycznej skrzyni biegów.... "i żyli długo i szczęśliwie"... ale jeżeli po przekładce otrzymujemy finalnie auto którym lepiej nie jeździć z większymi prędkościami to nie rozumiem idei
Zrobiłeś operację... zmieniłeś pacjentowi wątrobę na inną, zdrowszą ale przy okazji wyciąłeś mu jedno płuco
gtfan napisał/a: | Ale stworzenie customowych węży nie wydaje mi się niewykonalne. Trochę rzeźbienia będzie, ale wszystko da się dorobić |
Zdecydowanie bym kontynuował w tym kierunku albo po prostu kupić skrzynkę z wyjściem na układ chłodzenia. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-02-17, 18:58
|
|
|
Jak robić coś to robić jak należy, zatem bunajmniej u mnie jak dojdzie do skutku, będzie wrzucona skrzynia z chłodzeniem, tym bardziej że takie istnieją. Wiadomo, że większe prędkości ciężej jest gdziekolwiek odsiągnąć, ale zawsze jak bym wkroczył na autostradę to już miałbym w głowie ogranicznik że więcej nie można |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|