Autor |
Wiadomość |
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2019-01-22, 09:28
|
|
|
Jak rozwiazales temat czujnika polozenia walu? |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-01-22, 12:25
|
|
|
W jakim kontekście dokładnie pytasz? Czujnik został stary, musiałem tylko dorobić aluminiową podkładkę dystansową między czujnik a skrzynię, żeby nie haczył o zamach. Ulokowany w fabrycznym miejscu, bo zamach mam ori z S8. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2019-01-22, 20:38
|
|
|
pytam, bo od Pepi-ego wiem, ze to trzeba przerobic.. ale juz wiem jak dzieki Gtfan
[ Dodano: 2019-01-23, 10:32 ]
czy jest skrzynia o tych samych przelozeniach co DQT, ale taka z chlodzeniem? |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-01-23, 22:43
|
|
|
O identycznych przełożeniach nie ma. EKM i FTL z A6 C5 2.5TDI 180KM będą jeszcze trochę dłuższe od 3 biegu, bo mają przełożenie główne 3.889 i trzeba to brać pod uwagę przy doborze tylnego dyfra. I nie daję głowy, że siądą na oryginalne łapy jak DQT. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2019-01-24, 00:05
|
|
|
dzieki Gtfan, pozdrawiam |
|
|
|
|
DAWIDOOO
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: DAWID
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Kwi 2015 Posty: 41 Skąd: PARCZEW
|
Wysłany: 2019-02-26, 23:27
|
|
|
Panowie jak to jest z tym wałem?
Mam na przekładkę komplet gratów z a8 2,5 tdi quattro
Czy przekładając dyfer, wał (184cm), skrzynię z łapami do esy preFl to wał trzeba dłuższy czy ten będzie dobry? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-27, 05:45
|
|
|
jak ja wydłużałem to gdzieś o około 10 cm od zwykłego czyli porównaj z automatem z tego co szukałem takiego pasującego to wychodziło tylko że może podpasować z paska 1,9 4x4 bo takie były dostępne |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-02-27, 07:11
|
|
|
Wał od manuala ma 191cm, więc trochę Ci będzie brakować. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
DAWIDOOO
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: DAWID
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Kwi 2015 Posty: 41 Skąd: PARCZEW
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-02-27, 10:22
|
|
|
Wg mojej wiedzy A8 2.5TDI quattro wychodziło tylko w automacie, manuala fabrycznie tam nie było, więc ciężko powiedzieć dlaczego ten wał jest 7cm krótszy. Jaki jest kod tej skrzyni manualnej? |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-27, 14:28
|
|
|
jak lubisz przepłacać za dystans to twoja sprawa
można zrobić go z przegubu wału napędowego |
|
|
|
|
DAWIDOOO
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: DAWID
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Kwi 2015 Posty: 41 Skąd: PARCZEW
|
Wysłany: 2019-02-27, 15:00
|
|
|
gtfan napisał/a: | Wg mojej wiedzy A8 2.5TDI quattro wychodziło tylko w automacie, manuala fabrycznie tam nie było, więc ciężko powiedzieć dlaczego ten wał jest 7cm krótszy. Jaki jest kod tej skrzyni manualnej? |
Sprawdzę dziś symbol tej skrzyni z tdi bo może się okaże że kupiłem przekładkę z przekładki hehe
znalazłem
symbol FTM
01E 301 103 N
Pepi możesz opisać jak zrobiłeś przedłużkę z przegubu wału? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-03-01, 22:44
|
|
|
raczej nie z a8
normalnie robisz wywalasz środek i dostosowujesz wysokość według potrzeb |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-03-01, 23:40
|
|
|
FTM - A4 B6 2.5TDI, więc przekładka przekładki Ta skrzynia ma przełożenie główne 3.889, więc i dyfer pod to musi być odpowiedni. Koło zamachowe masz na 10 śrub? |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-03-02, 08:35
|
|
|
o to i ktos doczepił napęd licznika bo tam to już z absu był |
|
|
|
|
|