Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 FL] Podtlenek azotu  
Autor Wiadomość
Martinez 
Moje A8


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Martin
Jeżdzę: S8
Wiek: 33
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 58
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-07-15, 00:32   

Foss a co ci tam siadło tak wogóle????Powiedz mi jeszcze nie chcialbys pojechac na jakies ulepszanie swojego do 44tuning zawsze w dwojke razniej by nam bylo i w koncu sie poznamy.
_________________
Martinez:):):):)Audi S8 ABT
 
 
eXecutorR
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-15, 09:35   

FOSS napisał/a:
Martinez napisał/a:
Miałem robić pomiary z chlopakami z audiśląsk ,ale wiecznie przesuwamy bo zawsze komuś coś nie pasuje...

Ja swoją eSą byłem na hamowni wczoraj...
ale nie chwalę się na razie bo nie mam czym...
stado koni poszło w las...
tak jak podejrzewałem po moich ostatnich turystycznych przejazdach na 1/4 mili :evil:

Temat już przebadałem więc mam nadzieję, że najpóźniej w przyszlym tygodniu znaczą ich część odzyskam chociaż nie wiem czy będzie to 360KM bo jak twierdzą znawcy nasze popularne 4.2V8 niestety dosyć często nie trzymają serii :diabel:


Strasznie ciekawe to co piszesz. Zdradź nam ile wyszło!
No i zapytam przy okazji gdzie i za ile takie rzeczy można tu w Wawie zrobić?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-07-15, 22:26   

Martinez napisał/a:
Foss a co ci tam siadło tak wogóle????

Po pierwsze to ewidentnie przepływka... na razie działa i niby wszystko jest OK ale po zVAGowaniu okazało się że jest na wykończeniu i przy wysokich obrotach mieszanka jest sporo za uboga :evil:
nowa przepływka już zamówiona - powinna być jutro więc jutro wymienię.

Poza tym moja wątpliwość budzą katalizatory a jeżeli będę musiał je ruszyć to zastanawiam się nad jakimiś modyfikacjami... czas pokaże co z tego wyjdzie.

Martinez napisał/a:
Powiedz mi jeszcze nie chcialbys pojechac na jakies ulepszanie swojego do 44tuning zawsze w dwojke razniej by nam bylo i w koncu sie poznamy.

Na dzień dzisiejszy to nie wiem :shock: :roll:
na razie muszę uzyskać parametry zbliżone do seryjnych :evil:

eXecutorR napisał/a:
Strasznie ciekawe to co piszesz. Zdradź nam ile wyszło!

eee... nie dzisiaj...
jak zrobię kilka zabiegów leczniczych i sprawdzę efekty to wrzucę tu wykresy...
dodam tylko że nasze, tak przez wszystkich chwalone 4.2V8, mają niestety opinie silników które rzadko trzymają serię (czyt. moc, moment) ale niestety mój wynik wg. mnie zdecydowanie jest poniżej granicy tolerancji :/

eXecutorR napisał/a:
No i zapytam przy okazji gdzie i za ile takie rzeczy można tu w Wawie zrobić?

W Warszawie jest kilka miejsc gdzie możesz zhamować nasze Quattro + Tip.:

1. Masters Tuning (Al. Jerozolimskie)
- kiedyś hamowałem tam jedno z moich poprzednich aut i ogólnie jestem zadowolony ale...
- mi osobiście nie przypada do gustu zachowanie się właścicieli, szczególnie młodszy wydaje się "nosem drapać po suficie" a moje A8, S8 i służbowe nówki Mercedesy jakoś nie przypadły im do gustu... no chyba że po prostu nie lubią klientow którzy zadają jakiekolwiek pytania czyli najlepiej przyjedź, powiedz co zrobić, zostaw auto na kilka dni, przy odbiorze udokumentujemy swoje osiągnięcia a Ty zapłać kupę siana ale o nic nie pytaj
- za każdym razem kiedy tam byłem miałem wrażenie że traktują mnie jak gówniarza (a ten wiek minął u mnie niestety bezpowrotnie już dosyś dawno) który przyprowadził 20-letniego Fiata Uno i za przysłowiową złotówkę próbuje mu wskrzesać chociaż ułamek tego co kiedyś dawała fabryka więc osobiście nie pałam do nich sympatią
- ceny mają zdecydowanie z górnej półki przy czym w ciągu jednej rozmowy kilkukrotnie powiedzą ci że są najlepsi i mają najlepszy sprzęt w Polsce a wszyscy inni dookoła to laicy którzy na Twoim samochodzie będą dopiero się uczyć nie wspominając o ich wątpliwej jakości sprzęcie
- za hamowanie naszych Q+Tip krzyczą sobie 400pln

2. Kreator Mocy (ul. Młodnicka)
- byłem kilka razy i zawsze miałem pozytywne wrażenia
- przyjazna rozmowa i brak tego "nadęcia" jakie mają w Mastersie pomimo naprawdę zacnych fur jakie u nich widziałem (np. ostatnio Prosiak 911, BMW X6 Hamman i inne naprawdę porywające duszę modele)
- za hamowanie eSy zapłaciłem 200pln i to jest całkiem przystępna cena ale nie do końca jestem przekonany na ile miarodajne są te wyniki

3. ATC Tuning (ul. Łysakowska)
- bardzo rzeczowy właściciel i bardzo pozytywnie ich postrzegam... z racji tego że od lat pracuję w branży przy okazji naszych rozmów okazało się że mamy wspólnych znajomych więc atmosfera zawsze była bardzo sympatyczna
- kiedyś pomagali mojemu dobremu koledze w szykowaniu Subaru Imprezy pod wyścigi na 1/4 mili więc na robocie znają się całkiem dobrze
- to właśnie u nich robiłem wydech w swoim S8 i jestem baaardzo zadowolony z efektu końcowego
- hamownię mają podobnież trakcyjną czyli pomiary robi się w trakcie jazdy (jeden pomiar 140pln) ale ponieważ wcześniej zrobiłem to już w Kreatorze więc tutaj sobie odpuściłem
- można powoływać się na mnie to dadzą może jeszcze jakąś symboliczną zniżkę

4. VTG (ul. Dorodna)
- z rozmów z VTG mam bardzo słabe wrażenia... kiedyś chcialem u nich zostawić swoje A8 ale skutecznie mnie do tego zniechęcili więc nie to nie...
- podobnież mają hamownię 4x4 ale nawet nie chcialo mi się sprawdzać na ile to prawda i za ile

5. Diagtronik (Janki, Al. Krakowska)
- mają własną hamownię ale nie wiem czy 4x4
- wprawdzie specjalizują się w autach grupy VAG ale z tego co pamiętam to zdajesię że skupiają się zdecydowanie na silnikach doładowanych
- niezależnie od tematu z którym przyjedziecie tutaj wogóle nie obsługują aut zasilanych LPG - jak dla mnie jakiś debilizm ale taka już polityka tej firmy :evil:

W Warszawie jest jeszcze kilka innych firm tunningowych ale za dużo tego pisania...
do tych innych na pewno traficie za pośrednictwem Googela :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2010-08-16, 11:27, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
eXecutorR
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-16, 00:17   

Dzięki FOSS za jak zwykle wyczerpującą odpowiedź :peace:
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-07-16, 07:20   Re: Podtlenek azotu s8

Martinez napisał/a:
Witam mam już w swojej audicy S8 D2 407koników

no popatrz - tutaj ABT wycisnęło z eSki 450 koników:
:D http://otomoto.pl/audi-s8-abt-C14206881.html
_________________

 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-16, 08:51   Re: Podtlenek azotu s8

BiLu napisał/a:
Martinez napisał/a:
Witam mam już w swojej audicy S8 D2 407koników

no popatrz - tutaj ABT wycisnęło z eSki 450 koników:
:D http://otomoto.pl/audi-s8-abt-C14206881.html


Armagiedon Jaką ludzie mają fantazję
_________________

 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2010-07-16, 11:25   

gierobiala, prócz 450 kucy na uwage zasługuje też tłumik, przypomina mi montowane fabrycznie dyfuzory promów kosmicznych NASA :D
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-16, 13:29   

FOSS napisał/a:
Martinez napisał/a:
Foss a co ci tam siadło tak wogóle????

Po pierwsze to ewidentnie przepływka... na razie działa i niby wszystko jest OK ale po zVAGowaniu okazało się że jest na wykończeniu i przy wysokich obrotach mieszanka jest sporo za uboga :evil:
nowa przepływka już zamówiona - powinna być jutro więc jutro wymienię.

Poza tym moja wątpliwość budzą katalizatory a jeżeli będę musiał je ruszyć to zastanawiam się nad jakimiś modyfikacjami... czas pokaże co z tego wyjdzie.

Martinez napisał/a:
Powiedz mi jeszcze nie chcialbys pojechac na jakies ulepszanie swojego do 44tuning zawsze w dwojke razniej by nam bylo i w koncu sie poznamy.

Na dzień dzisiejszy to nie wiem :shock: :roll:
na razie muszę uzyskać parametry zbliżone do seryjnych :evil:

eXecutorR napisał/a:
Strasznie ciekawe to co piszesz. Zdradź nam ile wyszło!

eee... nie dzisiaj...
jak zrobię kilka zabiegów leczniczych i sprawdzę efekty to wrzucę tu wykresy...
dodam tylko że nasze, tak przez wszystkich chwalone 4.2V8, mają niestety opinie silników które rzadko trzymają serię (czyt. moc, moment) ale niestety mój wynik wg. mnie zdecydowanie jest poniżej granicy tolerancji :/

eXecutorR napisał/a:
No i zapytam przy okazji gdzie i za ile takie rzeczy można tu w Wawie zrobić?

W Warszawie jest kilka miejsc gdzie możesz zhamować nasze Quattro + Tip.:

1. Masters Tuning (Al. Jerozolimskie)
- kiedyś hamowałem tam jedno z moich poprzednich aut i ogólnie jestem zadowolony ale...
- mi osobiście nie przypada do gustu zachowanie się właścicieli, szczególnie młodszy wydaje się "nosem drapać po suficie" a moje A8, S8 i służbowe nówki Mercedesy jakoś nie przypadły im do gustu... no chyba że po prostu nie lubią klientow którzy zadają jakiekolwiek pytania czyli najlepiej przyjedź, powiedz co zrobić, zostaw auto na kilka dni, przy odbiorze udokumentujemy swoje osiągnięcia a Ty zapłać kupę siana ale o nic nie pytaj
- za każdym razem kiedy tam byłem miałem wrażenie że traktują mnie jak gówniarza (a ten wiek minął u mnie niestety bezpowrotnie już dosyś dawno) który przyprowadził 20-letniego Fiata Uno i za przysłowiową złotówkę próbuje mu wskrzesać chociaż ułamek tego co kiedyś dawała fabryka
- ceny mają zdecydowanie z górnej półki przy czym w ciągu jednej rozmowy kilkukrotnie powiedzą ci że są najlepsi i mają najlepszy sprzęt w Polsce a wszyscy inni dookoła to laicy którzy na Twoim samochodzie będą dopiero się uczyć nie wspominając o ich wątpliwej jakości sprzęcie
- osobiście nie pałam do nich sympatią i nikomu nie zamierzam polecać
- za hamowanie naszych Q+Tip krzyczą sobie 400pln

2. Kreator Mocy (ul. Młodnicka)
- byłem kilka razy i zawsze miałem pozytywne wrażenia
- przyjazna rozmowa i brak tego "nadęcia" jakie mają w Mastersie pomimo naprawdę zacnych fur jakie u nich widziałem (np. ostatnio Prosiak 911, BMW X6 Hamman i inne naprawdę porywające duszę modele)
- za hamowanie eSy zapłaciłem 200pln i to jest całkiem przystępna cena - polecam

3. ATC Tuning (ul. Łysakowska)
- bardzo rzeczowy właściciel i bardzo pozytywnie ich postrzegam... z racji tego że od lat pracuję w branży przy okazji naszych rozmów okazało się że mamy wspólnych znajomych więc atmosfera zawsze była bardzo sympatyczna
- kiedyś pomagali mojemu dobremu koledze w szykowaniu Subaru Imprezy pod wyścigi na 1/4 mili więc na robocie znają się całkiem dobrze
- to właśnie u nich robiłem wydech w swoim S8 i jestem baaardzo zadowolony z efektu końcowego
- hamownię mają podobnież trakcyjną czyli pomiary robi się w trakcie jazdy (jeden pomiar 140pln) ale ponieważ wcześniej zrobiłem to już w Kreatorze więc tutaj sobie odpuściłem
- można powoływać się na mnie to dadzą może jeszcze jakąś symboliczną zniżkę

4. VTG (ul. Dorodna)
- z rozmów z VTG mam bardzo słabe wrażenia... kiedyś chcialem u nich zostawić swoje A8 ale skutecznie mnie do tego zniechęcili więc nie to nie...
- podobnież mają hamownię 4x4 ale nawet nie chcialo mi się sprawdzać na ile to prawda i za ile

5. Diagtronik (Janki, Al. Krakowska)
- mają własną hamownię ale nie wiem czy 4x4
- wprawdzie specjalizują się w autach grupy VAG ale z tego co pamiętam to zdajesię że skupiają się zdecydowanie na silnikach doładowanych
- ponieważ mam akurat na gorąco w swojej eSie temat uciekających "osiołków" więc chyba jutro podjadę do nich z ciekawości co oni powiedzą i co doradzą

W Warszawie jest jeszcze kilka innych firm tunningowych ale za dużo tego pisania...
do tych innych na pewno traficie za pośrednictwem Googela :lol:


cholera warszawa az tętni zyciem od tych instytucji a trójmasto bieda :-/ no chyba ze ja w temacie nie jestem zbytnio... :shock:
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2010-07-16, 14:26   

W trójmieście też są firmy zajmujące się tuningiem, posiadają w swojej ofercie hamownie 4x4 jedną z nich masz poniżej- ceny bardziej przystępne niż w stoilicy

http://www.vtechpomorze.pl/
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-16, 19:35   

robertas napisał/a:
prócz 450 kucy na uwage zasługuje też tłumik


Jakby dał jeszcze po drugiej stronie to mogłoby być nawet 500 kucy :mrgreen:
No ale wtedy przyśpieszenie wzroslo by z 6,5 do 7 sec,bo wiadomo,auto cięższe

SERGIO napisał/a:
W trójmieście też są firmy zajmujące się tuningiem, posiadają w swojej ofercie hamownie 4x4 jedną z nich masz poniżej- ceny bardziej przystępne niż w stoilicy

http://www.vtechpomorze.pl/


Ja to bym im roweru nie zostawił :-/
http://www.a6klub.pl/uslu...ili-vt17252.htm
Wystarczy poczytać,zgraja nieudaczników pod znaną nazwą.
_________________

 
 
Martinez 
Moje A8


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Martin
Jeżdzę: S8
Wiek: 33
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 58
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-07-17, 00:32   

Abt ma troche inny orginalny znaczek,a tak wogole chcialbym miec takie spalanie bo moj pali ok12.5 przy 140na tempomacie.
_________________
Martinez:):):):)Audi S8 ABT
 
 
raptor90 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 82
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-07-17, 16:45   

Co do tej mega super stuningowanej S8 abt za kosmiczne 55k, to powiem jedno, to chyba jest rekordzista w kwestii kłamania w opisie :D Przyspieszenie ma 6.3 sec ! WOW super o jakieś 0.5sec mniej niż seria ! 110KM więcej i tak mierny efekt ciekawe... No i te 13 sec do 200km/h haha no żenada :D Chyba dziś do niego zadzwonię i zbesztam. Felgi wydech i ta stercząca wycieraczka do góry, widać że pasjonat marki i zna się na rzeczy ! Ah zapomniałem o hybrydowym silniku który spala tylko 12,5l PB przy 200km/h... Nie no biorę w ciemno :D
Przebieg pewnie też ma udokumentowany...
_________________

 
 
bronko86 
Moje A8


Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 87
Skąd: dolnyslask
Wysłany: 2010-07-17, 18:17   

Idiotów nie sieją... :D opis paranoja :D
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-17, 20:43   

A to w ogóle S8 jest?? Z siedzeniami a'la wołga?
_________________

 
 
bronko86 
Moje A8


Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 87
Skąd: dolnyslask
Wysłany: 2010-07-17, 21:35   

gierobiala napisał/a:
A to w ogóle S8 jest?? Z siedzeniami a'la wołga?




Racja, troszke dziwny ten środek ale przy tak obszernych kombinacjach mozna się wszystkiego spodziewac :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.