Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-12-30, 10:24
|
|
|
slavoxford, Iceman... widzę koledzy że ogarniacie trochę te tematy i szkoda że mieszkamy tak daleko bo ja też zabrałem się za podciągnięcie trochę swojej eSy a wiadomo że co 3 głowy to nie 1-dna ;-)
Na zimę trochę przystopowałem ale jak śniego trochę stopnieją to ruszam z kopyta aby na wiosnę mieć już coś konkretnego. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-30, 12:15
|
|
|
slavoxford napisał/a: | kumpla z subarką ma 300Km z 2L i jak rusza ogień z rury, chyba przez ostre wałki i dym z opon a niby 4wd, A powiedz to twoje masz suche czy mokre i z podgrzewaczem czy bez, no i w końcu kto to napełnia? |
To przez bogato ustawioną dawkę paliwa idzie ogień z rury, a nie przez wałek. Wszystko jest kwestią ustawienia u mnie w corvette idzie ogień na każdym biegu bo mam bogatą mieszankę. :mrgreen:
Nitro mam mokre z podgrzewaniem, a co do napełniania to np. VTG w Warszawie (mega koszta) ale mam dojście do gościa z Wrocławia za połowę taniej. ;-)
[ Dodano: 2010-12-30, 12:18 ]
FOSS napisał/a: | slavoxford, Iceman... widzę koledzy że ogarniacie trochę te tematy i szkoda że mieszkamy tak daleko bo ja też zabrałem się za podciągnięcie trochę swojej eSy a wiadomo że co 3 głowy to nie 1-dna |
To żaden problem. W przyszłym tygodniu będę w Warszawie u kumpla wkładał graty do suburbana więc zapraszam bo widzę, że w podpsie Pruszków. :mrgreen:
Poznamy się i pogadamy. ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-30, 13:30
|
|
|
mdamian napisał/a: | teraz koszta : czy opłaca się jechać z warszawy do Wrocławia i z powrotem żeby sobie napełnić o połowę taniej butle od nitro ??
Koszta Paliwa też nie są tanie na taką wycieczkę |
No podałem przecież przykład. Nie każdy mieszka 400km od wawy. :mrgreen:
Są też inne miejsca gdzie można napełnić. Poza tym można kurierem wysłać. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
slavoxford
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 29 Skąd: oxford/bielsko-biała
|
Wysłany: 2010-12-30, 18:03
|
|
|
Iceman napisał/a: | To przez bogato ustawioną dawkę paliwa idzie ogień z rury, a nie przez wałek. Wszystko jest kwestią ustawienia u mnie w corvette idzie ogień na każdym biegu bo mam bogatą mieszankę. :mrgreen: |
przy bogatej dawce może dochodzić do spłukiwania filmu olejowego z powierzchni cylindra do tego dojdzie doładowanie ponad bara 6-8 tysięcy i nawet glicogel nie pomoże, Ale w corvette są takie duże tloki że jest co spłukiwać he, he chyba nie mam się co martwić o twoją niunie,
FOSS napisał/a: | slavoxford, Iceman... widzę koledzy że ogarniacie trochę te tematy i szkoda że mieszkamy tak daleko bo ja też zabrałem się za podciągnięcie trochę swojej eSy a wiadomo że co 3 głowy to nie 1-dna ;-) |
tak tak tak!!! napisz mi jakie masz ciśnienia na poszczególnych cylindrach, jakie masz świece, ciśnienie z pompy paliwa, i nagraj nogę i obrotomierz moment wciśnięcia na maxa pedału, silnik 90ctopni i wyślij mi na email slavoford@gmail.com jak oczywiście możesz porównam to ze swoim. Bo po chipie obrotomierz chodzi jak sportowa tigra :evil: można skopiować softy i mapy z mojego, chodzi o to że soft do 2002 jest zbyt powolny żeby wygenerować moc taką jaką byśmy chcieli.
Poprawiłem cytaty bo nie "banglały".
Używaj proszę trochę znaków interpunkcyjnych bo nie da się tego przeczytać ze zrozumieniem.
FOSS |
_________________ wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak.... |
|
|
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-30, 18:07
|
|
|
slavoxford napisał/a: | Ale w corvette są takie duże tloki że jest co spłukiwać he, he chyba nie mam się co martwić o twoją niunie, |
Nic się nie martw wszystko jest ok. Mieszanka jest ustawiona w normie. :mrgreen: |
|
|
|
|
slavoxford
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 29 Skąd: oxford/bielsko-biała
|
Wysłany: 2010-12-30, 18:13
|
|
|
A gdzie jest ten przycisk "POMUGŁ", sorry za cytaty coś system tego nie odznaczył.
gdzie mogę zobaczyć twoją niunie tą corvette, sama nazwa budzi emocje, pamiętam historie na zakopiance byłem dzieciakiem Zakopane lato golf gti i corrado na przemian się wyprzedzały, WYŚCIG!!! mineli (na pełnym gazie) stacje paliw na której stała Corvette właściciela czerwona skóra, czerwona piękna skorupa, kierowca włożył okularki zapalił silnik i tak poszedł z miejsca że na 3 może 4 golf i corrado ...... widziałem ją potem w zimie, już z dachem, na metalowych felgach a wciąż jak w ruchu.nawet teraz puls mam ze 160hi hi. |
_________________ wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak.... |
|
|
|
|
|
|
|
martab99
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 157 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2010-12-30, 18:18
|
|
|
Jeeezu chłopie, dasz radę podziałać coś ze znakami interpunkcyjnymi...? |
_________________ Marcin
4WD + 1WD |
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-12-30, 21:35
|
|
|
Iceman napisał/a: | FOSS napisał/a: | slavoxford, Iceman... widzę koledzy że ogarniacie trochę te tematy i szkoda że mieszkamy tak daleko bo ja też zabrałem się za podciągnięcie trochę swojej eSy a wiadomo że co 3 głowy to nie 1-dna |
To żaden problem. W przyszłym tygodniu będę w Warszawie u kumpla wkładał graty do suburbana więc zapraszam bo widzę, że w podpsie Pruszków. :mrgreen:
Poznamy się i pogadamy. ;-) |
Podpis owszem właśnie taki...
i chętnie podjadę poznać się, pogadać tylko że w tygodniu to ja tylko wieczorami jestem wolny :-?
Na PW podesłałem do siebie kontakt.
slavoxford napisał/a: | tak tak tak!!! napisz mi jakie masz ciśnienia na poszczególnych cylindrach, jakie masz świece, ciśnienie z pompy paliwa, i nagraj nogę i obrotomierz moment wciśnięcia na maxa pedału, silnik 90ctopni i wyślij mi na email slavoford@gmail.com jak oczywiście możesz porównam to ze swoim. Bo po chipie obrotomierz chodzi jak sportowa tigra :evil: można skopiować softy i mapy z mojego, chodzi o to że soft do 2002 jest zbyt powolny żeby wygenerować moc taką jaką byśmy chcieli. |
Taaaaaa, teraz to ja se mogę...
jeszcze przed zimą wróciłem do oryginalnego programu bo efekt mnie nie zadowalał a hamownie wnerwiały jakimiś paradoksalnymi wynikami.
Poza tym chcę poprawić wydech...
aktualnie mam wycięte katalizatory i zrobiony w ich miejscu pełny przelot (zmodyfikowane zamocowanie drugich sond lambda aby normalnie czytały i nie wywalało "check'a") ale po przeczytaniu kilku opracowań nt. układów wydechowych silników wolnossących doszedłem do wniosku że w miejscu katów powinny być jak nie katy sportowe to jakieś inne puszki które będą jednak tworzyły w tym miejscu pewną barierę ciśnieniową.
No chyba że się mylę :-?
Jak pisałem wcześniej na czas zimy zrobiłem sobie przerwę w tych modyfikacjach ale jak zrobi się trochę cieplej to zamierzam walczyć dalej... a na razie czytam, rozmyślam i planuję co robić dalej i czy warto się w to bawić. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-30, 21:48
|
|
|
FOSS napisał/a: | ale po przeczytaniu kilku opracowań nt. układów wydechowych silników wolnossących doszedłem do wniosku że w miejscu katów powinny być jak nie katy sportowe to jakieś inne puszki które będą jednak tworzyły w tym miejscu pewną barierę ciśnieniową. |
Ja włożyłem sportowe Magnaflowy i robią git.
FOSS napisał/a: | Jak pisałem wcześniej na czas zimy zrobiłem sobie przerwę w tych modyfikacjach ale jak zrobi się trochę cieplej to zamierzam walczyć dalej... a na razie czytam, rozmyślam i planuję co robić dalej i czy warto się w to bawić. |
Przemyśl swapa z RS6. Z autopsji wiem, że taniej wychodzi swap niż budowanie od podstaw na słabszym silniku. ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
martab99
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 157 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2010-12-30, 21:57
|
|
|
Iceman napisał/a: | slavoxford napisał/a: | gdzie mogę zobaczyć twoją niunie tą corvette, sama nazwa budzi emocje, |
Masz tu parę filmików :mrgreen: a zobaczyć na drodze i imprezach amerykańskich w Polsce.
|
Niee no, od razu widać szacun na dzielni... :lol: |
_________________ Marcin
4WD + 1WD |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-12-30, 22:19
|
|
|
Iceman napisał/a: | FOSS napisał/a: | ale po przeczytaniu kilku opracowań nt. układów wydechowych silników wolnossących doszedłem do wniosku że w miejscu katów powinny być jak nie katy sportowe to jakieś inne puszki które będą jednak tworzyły w tym miejscu pewną barierę ciśnieniową. |
Ja włożyłem sportowe Magnaflowy i robią git. |
No właśnie właśnie... więc pogadamy i o tym bo coś takiego właśnie rozpatrywałem.
Iceman napisał/a: | FOSS napisał/a: | Jak pisałem wcześniej na czas zimy zrobiłem sobie przerwę w tych modyfikacjach ale jak zrobi się trochę cieplej to zamierzam walczyć dalej... a na razie czytam, rozmyślam i planuję co robić dalej i czy warto się w to bawić. |
Przemyśl swapa z RS6. Z autopsji wiem, że taniej wychodzi swap niż budowanie od podstaw na słabszym silniku. ;-) |
Cholerka, niepotrzebnie to napisałeś :-?
Ale jak już zacząłeś to przyznam się (niektórym kolegom już o tym wspominałem) że jest to następny etap mojej zabawy który już dawno wierci mi dziurę w głowie... projekt o nazwie RS8.
Dokładniej rzecz biorąc mam w planach nabyć całe i w pełni sprawne RS6 C5 Avant z ostatnich lat produkcji '02-'04 (już tu może być ciężko ale jak się zawezmę to się uda) i potem zrobić swapa całego układu napędowego "łeb w łeb" budując jednocześnie RS8 czyli S8 z silnikiem 4,2V8 Bi-turbo od RS6 podciągniętym do jakichś 520-550KM oraz S6 z kompletną budą i wnętrzem od RS6 i układem napędowym od mojego S8 (powstanie rodzinne kombi dla mojej żony która ciągle mi wzdycha za moim srebrnym A8).
Ten projekt jednak poczeka niestety jeszcze trochę bo na taką fantazję to mnie na dzień dzisiejszy nie stać a żona jakby usłyszała o kosztach to by mnie z własnego domu wymeldowała :-P |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-30, 23:15
|
|
|
martab99 napisał/a: | Niee no, od razu widać szacun na dzielni... |
To nie moja dzielnia u kolegi byłem. ;-)
FOSS napisał/a: | Dokładniej rzecz biorąc mam w planach nabyć całe i w pełni sprawne RS6 C5 Avant z ostatnich lat produkcji '02-'04 (już tu może być ciężko ale jak się zawezmę to się uda) i potem zrobić swapa całego układu napędowego "łeb w łeb" budując jednocześnie RS8 czyli S8 z silnikiem 4,2V8 Bi-turbo od RS6 podciągniętym do jakichś 520-550KM oraz S6 z kompletną budą i wnętrzem od RS6 i układem napędowym od mojego S8 (powstanie rodzinne kombi dla mojej żony która ciągle mi wzdycha za moim srebrnym A8). |
I to jest jak najbardziej słuszna koncepcja popieram. :mrgreen:
Czyli wychodzi, że chcesz 2 projekty machnąć. No S8 550KM robi robotę straszną.
Ciekawe w jakich kosztach da się to zamknąć bo też się nad tym zastanawiałem.
Jak ja liczyłem to ok. 40kzł wyjdzie. ;-)
FOSS napisał/a: | Ten projekt jednak poczeka niestety jeszcze trochę bo na taką fantazję to mnie na dzień dzisiejszy nie stać a żona jakby usłyszała o kosztach to by mnie z własnego domu wymeldowała |
Ja już nawet nie wspominam o moich pomysłach tylko je realizuję i stawiam przed faktem dokonanym :mrgreen: |
|
|
|
|
|