|
Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-12-31, 08:54
|
|
|
Iceman napisał/a: | FOSS napisał/a: | Dokładniej rzecz biorąc mam w planach (...) |
I to jest jak najbardziej słuszna koncepcja popieram. :mrgreen:
Czyli wychodzi, że chcesz 2 projekty machnąć. |
Dwa projekty bo jak zrobię takie RS8 to nie wiem czy będzie to auto do jazdy na codzień. Wprawdzie dzisiaj moje S8 też stoi pod domem bo w pracy poruszam się służbówką ale takiego RS8 żonie na pewno nie dam a tak miałaby fajne kombi ale wolnnossące które trochę trudniej popsuć niż jakieś turbo.
Iceman napisał/a: | No S8 550KM robi robotę straszną. |
Miałęm okazję pośmigać RS6 C5 i zakochałem się w nim od "pierwszego wejrzenia"... a to było tylko fabryczne 450KM...
jakbym zrobił tego swapa to wszystkie logo miałby ordynarnie i bezwstydnie RS8...
wiem że połowa Audimaniaków miał by z tego polewkę a tymczasem... ja miałbym polewkę z nich bo nie wiedzieliby co to ma pod maską :mrgreen:
Iceman napisał/a: | Ciekawe w jakich kosztach da się to zamknąć bo też się nad tym zastanawiałem.
Jak ja liczyłem to ok. 40kzł wyjdzie. ;-) |
40kpln??... to raczej optymistyczna wersja ;-)
Samo sprawne RS6 z rocznika '02-'04 to coś około 80kpln a znalezienie egzemplarza wartego grzechu też nie jest łatwe (już dwa razy przymierzałem się do zakupu i kilka już obejrzałem ale ich stan lub historia budziły wątpliwości)...
do tego dochodzi cały swap w obu + ewentualne naprawy aby po złożeniu wszystko było igiełką...
więc jak na razie pozostawiam to w sferze fantazji :-P |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-31, 10:53
|
|
|
FOSS napisał/a: | 40kpln??... to raczej optymistyczna wersja |
Ja się przymierzałem do samego motoru i skrzyni, a nie całego auta więc myślę, że powinno wystarczyć. ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-31, 13:56
|
|
|
mdamian napisał/a: | RS6 najtańsze 02 rok to około 70Kzł
Tak że 40Kzł będzie troszkę mało |
Czytaj wyżej przecież piszę, że sam motor ze skrzynią. ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
slavoxford
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 29 Skąd: oxford/bielsko-biała
|
Wysłany: 2010-12-31, 14:38
|
|
|
Siemka
Koledzy, dzięki za cytaty(Foss).
Sorry za interpunkcję, ale piszę to, o godzinach....
Oj oczka lecą, a główka pracuje hi hi. Znalazłem silnik z 2002 bi-turbo, z RS 6 za 1260 funa poszedł na aukcj, szukałem go 3lata, gadałem z właścicielem (NAPALONY) i miał całego po dzwonie w tył i bok, pogięty dach... Silnik po 160tyś mil. tego się bałem i dałem sobie spokój, dziś żałuje, ale wiem że jest duży problem z turbo trzeba ciąć podłóżnice i spawać do nich półprofile, cały wydech przesuwa się w głąb o 10cm więc ciach, ciach, i troszkę zabawy z chłodnicami i dolotem, nowsze mają leprze rozwiązania lepiej by było TFSI w tedy jest 570KM, ale pokochał byś bardziej Shela niż żonkę, 100% wymeldowanie :-D i ciuchy lotniczo z okna.(słowa mojej) jak pisałem problemy z umiejscowieniem skrzyni, i lewarka, są inne lepiej pasuje c C4, no raczej –„big deal”
Lepiej Kompresor, bo za 10000-12 masz ROTREXA C38-81 lub 91(NEW)(poczytajcie o tym jest zaje fajny) i do tego uchwyt rurki i program jakieś 5-7 tyś i masz ok 480 -500 Niestety trzeba odprężać poniżej 9:1. PES i MOTODYNE mówi, że nie, ale moja logika na to, co innego. Jak to zrobię to walnę nie RS8 czy SR8 :-/ , tylko A8 2.5 tdi to będzie jazda, jak się chłopaki w subarkach zdziwią, "a 33lata ma" cytat żonki. W A8 lekko dmuchnąć można bez odprężania jest tam 10,8 ale z 300 robisz 350-360 jakoś tak.
[ Dodano: 2010-12-31, 14:51 ]
:roll: Ale byki strzelam wybaczcie zawsze babka z polskiego mówiła, że coś ze mną jest nie tak. Dysortograf i dyslektyk, najlepsze jest to, że jak mnie pytają to wiem wszystko, ale z powodu nawyku ręka pisze głupoty. Poza tym używam i czytam więcej angielski. Wybaczcie. :-P |
_________________ wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak.... |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-01-02, 20:35
|
|
|
Foss, a nie łatwiej i bezpieczniej dla całego projektu kupić S8 D3 ? Według danych katalogowych, RS6 i S8 D3 ma zbliżone osiągi, oczywiście w serii masz 450 a nie np 550 (np MTM tuning), ale na pewno można pogrzebać przy 5,2 V10 aby więcej tych koni wskrzesić.
Co innego, jeżeli nie chcesz D3 oraz zakochałeś się w dźwięku syczącego V8 :mrgreen:
Kolejna sprawa, nie będziesz jeździł wiecznie tymi samochodami... Trudno będzie odsprzedać tak zmodyfikowane samochody a już na pewno nie za pieniądze jakie się w te auta włoży. Rozważ jeszcze koszta i stopień zaawansowania modyfikacji, czy aby na pewno warto? Chyba, że robisz dla idei, chcąc mieć coś innego, godnego podziwu to jak najbardziej rozumiem ;-) Jest jeszcze opcja kompresora, zapewne taniej tylko mniejsza moc... Trzeba również pamiętać o skrzyni, ile wytrzyma seryjna od S8 i czy da się ją programować do danej mocy?
Oczywiście, chciałbym zobaczyć taki profesjonalny projekt wystrojony w granicach 700HP :-P Jeżeli się podejmiesz to będę kibicował całym sercem! :mrgreen: |
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-01-02, 20:50
|
|
|
rozumiem, ze takie przekladki robi sie dla dzikiej satysfakcji" ;-), dlatego nie patrzy sie na konsekwencje w postaci klopotow z odsprzedaza.
ja jednak mam powazne watpliwosci co do niezawodnosci przyszlego rozwiazania - uklad rs6 w konstrukcji s8.
nie sadze, aby inzynierowie audi zalozyli tak duza tolerancje przeciazen. innymi slowy trzeba miec duzo czasu i duzo newralgicznych czesci zamiennych.
ale wszystko zalezy, kto co lubi. |
|
|
|
|
|
|
|
slavoxford
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 29 Skąd: oxford/bielsko-biała
|
Wysłany: 2011-01-03, 11:15
|
|
|
Gdybyśmy nie kochali tak naszych V8, to człowiek wsadziłby jakieś 2,2 zakół dół, rozwiercił pod lepsze szpilki, zrobił zawory i wsadził turbo od "jumbojeta" jakieś takie wielkie. Koszty są nieporównywalnie mniejsze jak z V8 ,a można wyciągnąć kilkaset zdrowych koników. Z drugiej strony ja w przeszłości również, śmiejemy się, że ktoś płaci za paliwo kupę kasy i jeździ jakąś paścią, sami natomiast mamy stałą promocję 50% dzięki lpg, a planujemy projekty gdzie zużycie paliwa sięga 30-80 litrów na 100km, to miało by sens w przypadku takim jak mój sąsiad, ma nissana 3.0 bi-turbo 10lat już, a przejechał nim 24000mil, bo ma go do tego co my chcemy, radości z osiągów i lekkiego szpanu, z tą różnicą, że my zrobimy to sami, a on musiał wybulić, na co dzień jeździ mini i A8 3.0Tdi ze względu na koszty, choć ma ładny domek i dwie wypłaty co miesiąc. Jechałem raz do polski na benzynie i poza małym wyścigiem z rs4 i M5 nie miałem żadnej radości z jazdy bo kosztowała mnie raz tyle, co na Lpg, a przecież nie pojadę 160km/h żeby mnie skodą ktoś wyprzedzał, trzeba mieć 2 samochody jeden do bycia dzieckiem, a drugi do bycia mężczyzną z głową. :lol: |
_________________ wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak.... |
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-01-03, 15:35
|
|
|
slavoxford napisał/a: | trzeba mieć 2 samochody jeden do bycia dzieckiem, a drugi do bycia mężczyzną z głową. :lol: |
Podpisuję się pod tym :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
slavoxford
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic/ ręczna
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: audi a8/s8
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 29 Skąd: oxford/bielsko-biała
|
Wysłany: 2011-01-05, 10:54
|
|
|
Jeśli macie skrzynie automatyczne i S8 to wytrzymają do 450Km(A8 wystarczy wymienić baniak i oprogramowanie), ale z rozsądnym użytkownikiem, manualne dużo więcej, ale to i tak nie znaczy, że wszystko. Generalnie prędzej półoś poleci jak skrzynia, chyba, że przebiegi zużyły nam łożyska i wszystko żęcholi w środku, wtedy wystarczy szybciej ruszyć. Oczywiście do większej mocy wymieniamy sprzęgło, bo to jest słabe ogniwo w oryginale. Założenie tuningu-V8 jest jednak pozytywnie nastawiające, bo silniki są duże wiele zniosą i można to robić etapami jak w moim przypadku, najpierw przygotować autko potem silnik, czyli najpierw określamy ile chcemy osiągnąć i jakie ofiary ponieść. Z 360km skok na 400 to już wielu kolegom wystarczy, a i wielu z was będzie szukać "blacharza" :lol: potem to już kasa i wyobraźnia. ;-)
PS :arrow: nie ruszajcie w automatach z hamulca i gazu jednocześnie, to bardzo destrukcyjnie działa, fajnie wciska, ale bardzo nie dobrze wpływa na skrzynkę.
Ścigajcie się, od 80km/h i ogień....Nie za często 8-) |
_________________ wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak.... |
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-01-10, 16:39
|
|
|
marcin85 napisał/a: | Foss nie takie rzeczy ludzie robili i nie z takie silniki wkładali więc spokojnie ogarniesz wrazie czego zajrzyj tutaj:
(...)
może coś ktoś podpowie może jakaś wskazówka jak zaczniesz projekt to będę trzymał kciuki i oby do tego doszło powodzenia |
A cholerka, chciałbym ale...
w Sylwestra rozbiłem w drobny mak swoje S8 :cry: więc jak na razie projekt "RS8" stanął pod znakiem zapytania i jeśli wogóle go rozpocznę to na pewno przesunie się to w czasie :evil: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-01-10, 17:09
|
|
|
Właśnie dopiero zobaczyłem współczuje, ale to tylko samochód dobrze że z Córą i Tobą nic się nie stało, teraz to jak nic S8 D3 chyba że RS6 C5 jak sam mówiłeś że chodzi fajnie tutaj trochę można by poczytać http://www.rs6club.pl/ bardzo fajny temat jest o tarczach ceramicznych ( do RS6 C6 ale także do S8 D3 ) 19 tyś pln za sztukę przód 17 tys pln za sztukę tył hyhy koszta są naprawdę wielkie |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|