Autor |
Wiadomość |
Unseen
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Lip 2017 Posty: 111 Skąd: UK
|
Wysłany: 2020-02-26, 14:20
|
|
|
panton napisał/a: |
od tego jest ANC i aktywny zawias silnika...jak wszystko jest sprawne tego praktycznie nie usłyszysz i nie wyczujesz w jakim trybie jedziesz
a czas przełączenia z trybu 4 na 8 cylindrowy to średnio 300ms
|
Zgadza sie, testowalismy to na poczatku z kolega i nie dalo rady uslyszec kiedy przelacza sie na 4 cylindry. Z tego co pamietam, to jedyna metoda sprawdzenia tego bylo chyba przelaczenie na pokazywanie spalania.
Ale za to w AMG jak mialam silnik z wylaczaniem cylindrow, to tam byla duza roznica w dzwieku silnika i wiadomo bylo od razu kiedy przelacza sie na 4 cylindry, a kiedy z powrotem na 8. Szczerze mowiac, to bardziej tesknie za dzwiekiem tego AMG niz moca S8.
prnit napisał/a: | miałem kiedyś volvo S60 5 cylindrowe 2,0t z automatem i 180KM i napędem na przód..paliło właściwie tyle samo co obecne S8..niesamowicie technika poszła do przodu. |
Nie w Volvo, nowe sa ciagle paliwozerne mimo malej wielkosci silnika i mocy. |
_________________ Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
|
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2020-02-26, 14:41
|
|
|
prnit napisał/a: | no ok, rozumiem. Zgadzam się z przedmówcą ze wszystko zostało wyjaśnione, na przyszłość proponuje tylko wyrażać się trochę z odrobiną szacunku do drugiego użytkownika forum i wszystko będzie git. pozdrawiam serdecznie |
Tobie również proponuję zanim wygłosisz drwiącym tonem jakąś tezę np.że "większość" udzielających się tu czerpie wiedzę z youtube powstrzymać się od tego,gdyż na tym forum są osoby,które są tu od lat (ja jestem tu 10 lat) i posiadają A8/S8.Ja chyba nie muszę już tego udowadniać? |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-02-26, 14:44
|
|
|
w S8D4 opcjonalnie jest sportowy wydech i wtedy to fajnie gra nawet w serii ale do AMG to trudno cokolwiek porównać... nie wiem jak oni to robią ale 4.0 w E63s AMG gra wspaniale o starych wolnossących jak w C-klasie nawet nie wspominam bo to klasa sama w sobie... chyba tylko LFA ze swoim V10 jest w stanie to pokonać |
|
|
|
|
luki3000
Użytkownik
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 37 Dołączył: 19 Sty 2020 Posty: 43 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2020-02-26, 14:59
|
|
|
A zmieniał ktoś z Szanownych Klubowiczów wydech w swoim S8 D4?
Jeśli tak to na jaki?
Myślę, że to nie duży problem zrobić sobie z S8 takie AMG jeśli chodzi o dźwięk wydechu |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2020-02-26, 15:08
|
|
|
luki3000 napisał/a: | A zmieniał ktoś z Szanownych Klubowiczów wydech w swoim S8 D4?
Jeśli tak to na jaki?
Myślę, że to nie duży problem zrobić sobie z S8 takie AMG jeśli chodzi o dźwięk wydechu |
kolega Hgo chyba ma coś pomodzone z wydechem.Ja obecnie mam wszystko w serii (moc,wydech) i jeśli esa zostanie ze mną dłużej to może się skuszę na jakieś mody.AMG faktycznie pięknie mruczy i S8 wypada przy nim słabo,ale jest na rynku dostępnych kilka ofert do tego modelu. |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-02-26, 15:09
|
|
|
luki3000, załóż oddzielny temat - na pewno się przyda dla potomnych... |
|
|
|
|
|
|
|
Unseen
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Lip 2017 Posty: 111 Skąd: UK
|
Wysłany: 2020-02-26, 15:33
|
|
|
panton napisał/a: | w S8D4 opcjonalnie jest sportowy wydech i wtedy to fajnie gra nawet w serii ale do AMG to trudno cokolwiek porównać... nie wiem jak oni to robią ale 4.0 w E63s AMG gra wspaniale o starych wolnossących jak w C-klasie nawet nie wspominam bo to klasa sama w sobie... chyba tylko LFA ze swoim V10 jest w stanie to pokonać |
No wlasnie nie zamowilam sportowego wydechu w S8, bo wydawalo mi sie, ze to limuzyna i jak to bedzie wygladac/brzmiec, itp. Przesiadlam sie do S8 z C63 6.2l i nie moglam zyc z ta cisza i skonczylo sie tak, ze kupilam SLK55 na pocieszenie. |
_________________ Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-26, 17:05
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
prnit
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017 Posty: 57 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2020-02-26, 17:46
|
|
|
Masakryczne masz te osiągi, dużo zapłacileś za ten wydech w MG? czy robić całośc czy do polepszenia osiągów wystarczy downpipe i program? rozumiem że jezdzisz tylko na 98 po tym programie? |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-26, 18:16
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2020-02-26, 20:12
|
|
|
Hgo napisał/a: | bo zapewne większość z Was lata na 95 |
ja nawet raz do esy nie zalałem 95.Zawsze 98 (przeważnie Circle lub Shell,co któreś tankowanie V power racing) + co któreś tankowanie wlatuje jakiś dodatek do paliwa z Liqui Moly. |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-26, 20:22
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-02-26, 20:37
|
|
|
Hgo napisał/a: | brak Shell'a pod ręką i wówczas Orlen 98 |
ps: u nas jakość paliw jest taka, że ta 98 może mieć na niektórych stacjach realnie 95....za granicą wygląda to zdecydowanie lepiej |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-26, 20:57
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
Dżordż
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Cze 2018 Posty: 117 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2020-02-26, 21:41
|
|
|
Jak tak czytam Wasze opinie o dźwięku silników, raz 8 cylindrów, potem cztery cylindry pracują, AMG, pomodzone wydechy- zastanawiam się co jest źródłem tego szczególnego dźwięku V8. Jak dla mnie to to co jest pod maską, to jest pierwotne źródło. I jak wchodzi na obroty to dźwięk jest rzeczywiście szczególny, ale dochodzi on z przodu, z komory silnika, oczywiście poprzez grodzie itd. do wnętrza auta i potem do ucha. To co z wydechu/z tyłu to chyba inna kwestia. Zmierzam do tego, że jeśli ktoś na szeroko rozumianym wydechu zamontuje sobie piszczałkę lub jakieś inne bajery dźwiękowe to to samo źródło dźwięku jakim jest silnik V8 będzie wydawał zupełnie inne tony. Innymi słowy przy tym samym silniku tylko pomysłowość i wrażliwość a przede wszystkim gust będą decydowały o tym jak będzie słychać jego V8. |
|
|
|
|
|